olisimme voittaneet, tai ainakin keikkuneet kärkikastissa....
Se oli riittävän potkiva ja täysosuma juuri tämän vuotiseen viisuun... HUOM! Kari Tapio ei olisi päässyt edes finaaliin, liian perinteinen, vanhanaikasinen. Ei sillä etteikö kappale ollut hyvä, omassa genressään...
SAmaa voisi sanoa jopa Ninjasta... Sitä että olisivat varmasti pärjänneet...
CRYSTAL SNOW ?
2
884
Vastaukset
- yeah right
Crystal Snowssa on yksi pieni vika: se ei osaa laulaa. Etenkin livenä se kuulostaa jokseenkin kamalalta. Jos Crystal Snow olisi lähetetty Belgradiin, Suomi ei olisi päässyt finaaliin, ja nyt olisin ainakin minä kirjoittelemassa nettiin "kyllä hävettää olla suomalainen" -kirjoituksia.
Sitä paitsi, mitä h...ettiä on tämä ainainen jossitteleminen ja jälkiviisastelu katsojaäänestyksen jälkeen? Olisitte aikoinaan äänestäneet Crystal Snown edustajaksi, niin ei tarvitsisi nyt itkeä. Kai sullakin puhelin on? Vaan kun Teräsbetoni sai enemmän kannatusta. Pulinat pois.- tuo kristali
niin ja mahtaako se Cristalin kappale olla suomen listoilla?
Ei ole tainnut äijän levy hirveästi listoilla juhlia, mikä kertoo korutonta kieltään siitä että kovin moni ei siitä innostunut.
Mikäli olisi oikeasti ollut hyvä biisi sitä soitettaisiin nyt jokapaikassa, voihan karsinnan häivnneestäkin biisistä tulla iso hitti kuten Kin Löndholmin "Minä olen muistanut" aikoinaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3367412Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss774769- 2083225
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243117- 762016
- 1531896
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2201841Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1661597Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201558- 891478