olisimme voittaneet, tai ainakin keikkuneet kärkikastissa....
Se oli riittävän potkiva ja täysosuma juuri tämän vuotiseen viisuun... HUOM! Kari Tapio ei olisi päässyt edes finaaliin, liian perinteinen, vanhanaikasinen. Ei sillä etteikö kappale ollut hyvä, omassa genressään...
SAmaa voisi sanoa jopa Ninjasta... Sitä että olisivat varmasti pärjänneet...
CRYSTAL SNOW ?
2
814
Vastaukset
- yeah right
Crystal Snowssa on yksi pieni vika: se ei osaa laulaa. Etenkin livenä se kuulostaa jokseenkin kamalalta. Jos Crystal Snow olisi lähetetty Belgradiin, Suomi ei olisi päässyt finaaliin, ja nyt olisin ainakin minä kirjoittelemassa nettiin "kyllä hävettää olla suomalainen" -kirjoituksia.
Sitä paitsi, mitä h...ettiä on tämä ainainen jossitteleminen ja jälkiviisastelu katsojaäänestyksen jälkeen? Olisitte aikoinaan äänestäneet Crystal Snown edustajaksi, niin ei tarvitsisi nyt itkeä. Kai sullakin puhelin on? Vaan kun Teräsbetoni sai enemmän kannatusta. Pulinat pois.- tuo kristali
niin ja mahtaako se Cristalin kappale olla suomen listoilla?
Ei ole tainnut äijän levy hirveästi listoilla juhlia, mikä kertoo korutonta kieltään siitä että kovin moni ei siitä innostunut.
Mikäli olisi oikeasti ollut hyvä biisi sitä soitettaisiin nyt jokapaikassa, voihan karsinnan häivnneestäkin biisistä tulla iso hitti kuten Kin Löndholmin "Minä olen muistanut" aikoinaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.764026- 1613513
- 533129
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1911905- 271737
- 441736
- 231734
- 571684
- 191587
- 181571