MIKA HÄKKISEN AVIORIKOS

LisaMaija

Hyi, hävettää tunnustaa, että Mika Häkkinen on suomalainen, tuon jälkeen mitä Häkkinen teki vaimolleen ja perheelleen.

Miten se kehtaa tuoda sen akan lapsensa kanssa varikolle!!! Kyllä Häkkiseltä on nyt tilannetaju hukassa.

25

1683

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietäjä88

on se kumma että suomalaisia kiinnostaa niin kovasti työntää nokkansa toisten asioihin. Mistä sinä tiedät mistä ero johtuu ja jos erja ei niin mukava puoliso olekkaan? Nykypäivänä ihmiset eroavat useasti. olisiko sinusta Häkkisen pitänyt jäädä suhteeseen mistä kumpikaan ei nauti lapsetkin siinä kärsii.

• Taitaa olla toi erja h??

Hirviä tosikko ja häjy vanheneva eukko.kukaan ei tuntis jos mika ei olis ottanu vaimokseen.Onkohan EH hyvä sängyssä?? onko tosi kesämiehet päässy tesuttaan??

• Vihityn vaimon puolella
        Taitaa olla toi erja h?? kirjoitti:

Hirviä tosikko ja häjy vanheneva eukko.kukaan ei tuntis jos mika ei olis ottanu vaimokseen.Onkohan EH hyvä sängyssä?? onko tosi kesämiehet päässy tesuttaan??

Todella ala-arvoinen kommentti.

• Taitaa olla toi erja h?? kirjoitti:

Tuskimpa tämä Marketa olis kiinnittäny mitään huomiota Häkkiseen, jos Häkkinen olis vaan tavallinen duunari.

Mun mielestä kanssa tosi asiatonta tekstiä!

• tiedän tiedän
        hemuli76 kirjoitti:

Tuskimpa tämä Marketa olis kiinnittäny mitään huomiota Häkkiseen, jos Häkkinen olis vaan tavallinen duunari.

Mun mielestä kanssa tosi asiatonta tekstiä!

mä tiedän että se hirvee erja jätti mikan , niin olkoot sit muksujen kanssa mikahan senkin maksaa.

• Plaah...

mitään kummallista ole. Ois se nyt kuitenkin asiallista ja reilua ensin kertoa puolisolle, ettei viihdy liitossa ja hakea eroa. Ja sitten vasta ottaa uus muija kuvioihin. Sillä tavoin fiksut ihmisset hoitavat elämänsä asiat. Ensin siivotaan menneisyys ja sitten vasta rakennetaan tulevaisuutta.
        Tosi tyylittömättömästi toimittu Mikalta.

• tehneen ukon
        tiedän tiedän kirjoitti:

mä tiedän että se hirvee erja jätti mikan , niin olkoot sit muksujen kanssa mikahan senkin maksaa.

saakin jättää. Kauan Erja sitä sietikin.

• ei ole rikosta
        tehneen ukon kirjoitti:

saakin jättää. Kauan Erja sitä sietikin.

minkä ihmeen rikoksen hahahah

avioero ei ole mikään rikos , tyhmä

• fiksummiltasi
        ei ole rikosta kirjoitti:

minkä ihmeen rikoksen hahahah

avioero ei ole mikään rikos , tyhmä

Aviorikos tarkoittaa pettämistä, ei viittaa nykyiseen lainsäädäntöön.

• mika fani
        fiksummiltasi kirjoitti:

Aviorikos tarkoittaa pettämistä, ei viittaa nykyiseen lainsäädäntöön.

Erja oli jo jättänyt mikan kun uuden löysi, Erjä vaan on niin sietämätön akka että ei sitä kukaa jaksa. Turhaan sä Erjä täällä itket kohtaloas, ilman Mikan rahoja sä et olis yhtään mitään.

• Tätsykkä_

muista miehistä jotak eivät enää haluaa jatkaa toimimatonta avioliittoaan??? Ei kai se raha saa olla mikään este? Jos Mika olisi rutiköyhä metsässäelijä niin kukaan tuskin puhuisi yhtään mitään.
      Harvoin onnistuuu avioliitot jossa nainen on vanhempi (Erja on Mikaa 7 vuotta vanhempi, jos miehellä on enemmän varallisuutta). Julkkispareissakin maailmalla järjestäin vanhempi nainen-nuorermpi mies avioliitoissa aina nainen on se varakkaampi. Miksiköhän?

• LisaMaija

Sama ikäero heillä oli naimisiin mennessäkin, miten se nyt ongelmaksi tuli. Kai se herra Häkkinen tiesi pyytäessään Erjaa aviovaimokseen. Rouva Häkkinen on nuorekas ja tunnetaan erittäin fiksu käytöksisenä naisena.

Mika Häkkinen käyttäytyi moraalittomasti ja lisäksi vielä erittäin ajattelemattomasti tuodessaan "sängynlämmittäjänsä" näin pikaisesti eron jälkeen areenalle.

Rakkauden loppunen on verrattavissa kuolemaan - pitäisi pitää vuoden suruaika, jotta eteenpäin voisi lähteä uusin eväin.

• ¤%&
        LisaMaija kirjoitti:

Sama ikäero heillä oli naimisiin mennessäkin, miten se nyt ongelmaksi tuli. Kai se herra Häkkinen tiesi pyytäessään Erjaa aviovaimokseen. Rouva Häkkinen on nuorekas ja tunnetaan erittäin fiksu käytöksisenä naisena.

Mika Häkkinen käyttäytyi moraalittomasti ja lisäksi vielä erittäin ajattelemattomasti tuodessaan "sängynlämmittäjänsä" näin pikaisesti eron jälkeen areenalle.

Rakkauden loppunen on verrattavissa kuolemaan - pitäisi pitää vuoden suruaika, jotta eteenpäin voisi lähteä uusin eväin.

Nykyisin solmittavista avioliitoista noin puolet päättyy aikanaan eroon! Onko Häkkisen pariskunta jotenkin erilaisessa asemassa kuin muut ihmiset? Jos liitto ei toimi, niin se on sitten ero ja sillä selvä. Turhaa on tuhlata elämäänsä ihmisen kanssa, jonka kanssa ei synkkaa. Niin yksinkertaista se on!

• MaijaLisa
        LisaMaija kirjoitti:

Oletpa patavanhoillinen! Eroaminen on nykyisin ihan normaalia. 50 vuotta sitten se vielä oli häpeällistä.
        Monelle ero on uusi syntyminen kun pääsee ahdistavasta suhteesta ja voi alkaa uuden elämän. Näin oli minunkin kohdallani kun jätin narsistisen hakkaavan ukon pieksämään yksin seiniä. Jos en olisi lähtenyt, siitä olisi seurannu kuolema, se äijä olisi tappanut.

• ---------->

Nyt me synnittömät voimme heittää ensimmäisen kiven! Suomalaisethan eivät tunnetusti tee aviorikoksia eivätkä eroa pyhästä avioliitosta. Kyllä tämä on niin poikkeuksellinen asia, että täytyy oikein porukalla jeesustella.

• isabella

Mä olen ihan samaa mieltä sun kanssa. Kehtaakin tuoda sen maksullisen julkisuuteen. Tykkäsin Mikasta ennen tätä temppua, nyt lähinnä halveksin häntä. Olis parempi pysyy nyt poissa julkisuudesta ja ainakin silleen ettei tuo sitä balkanin vosua mukaan.

• Icie

Olen todella pettynyt Mika Häkkisen käytökseen. Tähän asti Häkkisen oli yksi niitä urheilijoita, jotka olivat hoitaneet asiansa fiksusti ja olleet hyvänä esimerkkinä monille. Nyt sitten Mika petti vaimoaan ja lapsiaan näiden selän takana tällaisen erotiikkatanssijattaren kanssa. Ei voi kuin syvästi ihmetellä.

• Se oli vajan kysymys

Tulipa nyt kaikille ihmisille selväksi kerralla, että Marketa on vain Mika Häkkisen rahojen perässä. Nyt olisi sitten vauva tulossa ja seuraavaksi on ihan varmasti (Mikan tuntien) häät vuorossa. Elleivät ole salassa menneet jo naimisiin. Toivottavasti on miehellä sen verran älyä päässään, että tekee edes avioehdon ja sinne merkinnän ettei Marketa pääse hänen rahoihinsa käsiksi, ikinä.

Kuten varmaan moni muukin Häkkisen fani on pettynyt, niin minä olen todella pettynyt Mikan käytökseen. Ensin tulee julkisuuteen ero ja suunnilleen parin tunnin päästä Mika tuo tämän rahan perässä juoksevan akan julkisuuteen.

Juuri kun on saanut isässä haudattua, niin sitten pitääkin jo kaikille kertoa, että vauva on tulossa. Ei mitään tapoja ja olisi edes Häkkisestä luullut, että niitä on.

• £££ + $$$
        Se oli vajan kysymys kirjoitti:

Tulipa nyt kaikille ihmisille selväksi kerralla, että Marketa on vain Mika Häkkisen rahojen perässä. Nyt olisi sitten vauva tulossa ja seuraavaksi on ihan varmasti (Mikan tuntien) häät vuorossa. Elleivät ole salassa menneet jo naimisiin. Toivottavasti on miehellä sen verran älyä päässään, että tekee edes avioehdon ja sinne merkinnän ettei Marketa pääse hänen rahoihinsa käsiksi, ikinä.

Kuten varmaan moni muukin Häkkisen fani on pettynyt, niin minä olen todella pettynyt Mikan käytökseen. Ensin tulee julkisuuteen ero ja suunnilleen parin tunnin päästä Mika tuo tämän rahan perässä juoksevan akan julkisuuteen.

Juuri kun on saanut isässä haudattua, niin sitten pitääkin jo kaikille kertoa, että vauva on tulossa. Ei mitään tapoja ja olisi edes Häkkisestä luullut, että niitä on.

Oiskohan Neitsyt - Erja ihastunut Mikaan, jos Mika olisi autonkorjaana jossain Matinkylän Kesoililla. Molemmilla akoilla sama motiivi.
        Erjako nää vollotukset aloitti, vai joku "kaverinsa"?

• Mika ihastunut
        Se oli vajan kysymys kirjoitti:

alunperin Marketan muotoihin siinä missä Marketa Mikan menestykseen. Jakakoon kaiken, kun kerran molemmat jotain toisesta hakevat.

Nyt heidän suhde on varmasti sitäpaitsi syventynyt alkuajoista, joten toivotaan että heillä menee kaikki hyvin ja Erjalla myös.

• 13+18
        £££ + $$$ kirjoitti:

Oiskohan Neitsyt - Erja ihastunut Mikaan, jos Mika olisi autonkorjaana jossain Matinkylän Kesoililla. Molemmilla akoilla sama motiivi.
        Erjako nää vollotukset aloitti, vai joku "kaverinsa"?

kuka on viestiketjut alottanut, mutta Mikan ja Marketan kaverit varmaan puolustavat tätä, niin tyylittömiä ja halpoja on vastineet ja selitykset pettämiselle itästripparin kans.
        Eipä tuolla Mikalla taida olla vauhdin lisäksi päässä kuin sahajauhoja. Yleensä hyvin epätoivoiset suomalaismiehet haksahtavat näihin rahan perässä juokseviin slaavilaisiin. :DDDDD
        J

• f1 mies
        13+18 kirjoitti:

kuka on viestiketjut alottanut, mutta Mikan ja Marketan kaverit varmaan puolustavat tätä, niin tyylittömiä ja halpoja on vastineet ja selitykset pettämiselle itästripparin kans.
        Eipä tuolla Mikalla taida olla vauhdin lisäksi päässä kuin sahajauhoja. Yleensä hyvin epätoivoiset suomalaismiehet haksahtavat näihin rahan perässä juokseviin slaavilaisiin. :DDDDD
        J

Kateelliset suomi akat ne täällä poraa, samaa sarjaa kun susanna sievinen. Erja saa itse katsoa vaan peiliin miksi Mika jätti vai jättikö Erja mikan, kukaan ei tiedä miten kävi =)

Mutta selvää on että Markettaa tyylikkäämpää ei Mika tule saamaa, Mika tietää rajansa. Erjassa nyt ei mitään tylliä ollut ollenkaan =)

• kepu mies

onneks se jätti sen harakan sen hirveen erjan , on nää erja fanit niin oksettavan ällöttäviä.

• ulkkismiehet namnam

Suomalainen jätkä juoksee tyrkyn pillun perään lähes tulkoon aina, olipa aviossa tai ei . Häkkinen on menettänyt glamourinsa fanejen silmissä, stripparista äiti, hei haloo !!!!!!!

• voi voi voi
        ulkkismiehet namnam kirjoitti:

Suomalainen jätkä juoksee tyrkyn pillun perään lähes tulkoon aina, olipa aviossa tai ei . Häkkinen on menettänyt glamourinsa fanejen silmissä, stripparista äiti, hei haloo !!!!!!!

Häkkinen mitään ole menettänyt , sellasia faneja jotka jättää Mikan sen avioeron takia ei Mika tarvitse =)

Elämässä ei ole mikään ikuista, Erja nyt ei vaan ole sopiva Mikalle, toivottavasti nyt toimii pareemmin =))))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      29
      2390
    2. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      2303
    3. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2054
    4. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      36
      1716
    5. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      1668
    6. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      27
      1049
    7. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      51
      1037
    8. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
      Ikävä
      86
      995
    9. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      24
      932
    10. Onneksi meidän välillä ei ole mitään negatiivista

Olen tosi iloinen siitä.
      Ikävä
      114
      904
    Aihe