Osaako kukaan suositella muuttofirmaa, jolta löytyy 40-50 m^3 tavaratilan omaavia kuorma-autoja.
Olisko kenties edullisempaa vuokrata kuorma-auto ja hoitaa koko muutto itse?
Kokemuksia kaivataa? Kiitoksia etukäteen vastauksista.
Muuttofirma, hyvä ja
21
12569
Vastaukset
- MuuttoMatti
jonka Kuopiossa tiedän on Muutot ja Kuljetukset Kari Kontkanen. Löytyy kauko-ohjattavat perälautanosturit, sivulta-aukeava lämpökori kylmille ilmoille, viimosen päälle uusi kalusto peruutuskameroineen ja LA-puhelimineen. Mitä nyt lämpö voi hieman karata kapellin pressujen lomasta. Voit varautua samalla muutossa ikään kuin "elämykseen" jota et toiste tule kokemaan. Puhettakin tulee mutta sen ymmärtämisestä ei ole kyllä takuuta.
- rrr
kyllä tuo Kontkanen kuitenkin hankkii toimeentulonsa ihan itse. Hatunnosto miehelle.
Kun vain jokainen meistä pystyisi samaan.
Halpa on mutta kalusto pieni. Mutta jos haluat saada hyvää palvelua sopivalla kalustolla soita
Kalevi Koskelle. Kaveri osaa myös asennuksia muuton yhteydessä. Kannattaa varata hyvissä ajoin. Töitä tuntuu hänellä olevan aika paljon.
Ehkä juuri osaamisesta johtuen. Koita MuuttoMatti
kehittää ymmärtämystäsi myös muita ihmisiä kohtaan. Olemme kaikki erilaisia ja tasoisia taidoiltamme. - Andropov
rrr kirjoitti:
kyllä tuo Kontkanen kuitenkin hankkii toimeentulonsa ihan itse. Hatunnosto miehelle.
Kun vain jokainen meistä pystyisi samaan.
Halpa on mutta kalusto pieni. Mutta jos haluat saada hyvää palvelua sopivalla kalustolla soita
Kalevi Koskelle. Kaveri osaa myös asennuksia muuton yhteydessä. Kannattaa varata hyvissä ajoin. Töitä tuntuu hänellä olevan aika paljon.
Ehkä juuri osaamisesta johtuen. Koita MuuttoMatti
kehittää ymmärtämystäsi myös muita ihmisiä kohtaan. Olemme kaikki erilaisia ja tasoisia taidoiltamme.Olen jo vuosien ajan käyttänyt Kaj Arpiaisen muuttopalvelua. Kaj:lla on hyvä kalusto, rautainen ammattitaito sekä edulliset hinnat. Jos siis tiedustelet häneltä muuttopalvelua, kysy edullista yhdistelmäkuljetusta, mikäli omaisuuttasi ei ole koko rekka-auton verran. Tässä kuljetusmuodossa rekassa on muutakin tavaraa kuin omaisuutesi, joten siksi hinta on halvempi. Joten, 18 vuoden kokemuksella ja palveluun aina yhtä tyytyväisenä suosittelen lämpimästi kyseistä yrittäjää!
- Ei hyvä
Kontkanen on todella asiaton, en kyllä suosittele kenellekään. Naispuolinen ystäväni oli muuttamassa ja soitti tälle Kontkasellekin tiedustellakseen muuton hintaa ym. Hän soitteli vielä muutaman muunkin firman läpi ja löysikin itselleen edullisen muuttopalvelun. Tämähän ei Kontkaselle sopinut, vaan hän suuttui tästä tiedosta! Tämän jälkeen Kontkanen soitteli kaverilleni monta kertaa ja huusi, kiroili ja uhkaili häntä puhelimessa! Sanoi esim. että: Minä kyllä tiedän missä asut... Puhelut loppuivat vasta sitten, kun ystäväni sanoi ilmoittavansa poliisille, jos Kontkanen ei lopeta häiriköintiään!
- maanjo
Ei hyvä kirjoitti:
Kontkanen on todella asiaton, en kyllä suosittele kenellekään. Naispuolinen ystäväni oli muuttamassa ja soitti tälle Kontkasellekin tiedustellakseen muuton hintaa ym. Hän soitteli vielä muutaman muunkin firman läpi ja löysikin itselleen edullisen muuttopalvelun. Tämähän ei Kontkaselle sopinut, vaan hän suuttui tästä tiedosta! Tämän jälkeen Kontkanen soitteli kaverilleni monta kertaa ja huusi, kiroili ja uhkaili häntä puhelimessa! Sanoi esim. että: Minä kyllä tiedän missä asut... Puhelut loppuivat vasta sitten, kun ystäväni sanoi ilmoittavansa poliisille, jos Kontkanen ei lopeta häiriköintiään!
Edellä on nyt mennyt sekaisin Kari Kontkanen ja Kalevi Kontkanen. Kari Kontkanen ei osaa arvioida ennakkoon tavaran määrää eikä ennakkoon annettu tarjous pidä. Riipustaa pienelle paperilapulle tarjouksen yms. Omalla kohdalla kävi kaksi kertaa katsomassa ja arvioimassa kaksion tavarat ja antoi tarjouksen 500 euroa. Muutossa meni aikaa enemmän kuin suunnitteltu koska edestakaisin joutuvat siinä autossa tavaroita siirtelemään. Osa tavaroista jäi vanhaan asuntoon kun auto täynnä. Siinä vaiheessa hinta nousikin 850 euroon.
- sdkksdkfdkdsjkl
Taitaa olla muuttotouhu niin kallista että siirtää omalla autolla tavarat mitkä siihen sopii tai jos on jotain arvokkaampaa isompaa tavaraa niin vuokraa pakettiauton mutta jos ei isommat mööpelit ole erityisen arvokkaita niin tilaa niille korkeintaan kyydin kaatopaikalle, pääsee helpommalla, halvemmalla eikä tarvitse kokea millaista asiakaspalvelu oli 60-luvun neuvostoliitossa...
- Mr.Chiquita
Mikäs on nykyään suuntaa-antava hintataso (esimerkiksi yksiön muutto parin sadan kilometrin päähän)?
- hintoja
entäs kaksion muutto melkein 200 km päähän?
- Chewbacca
JM-Tiimiltä sain itse sujuvan muuton.
- Mr.Chiquita
Kiinnostaisi myös ne suuntaa-antavat hintatiedot.
- Masa766
Kontkasta en suosittele kellekään.Huutoa ja uhkailua sekä epäasiallista käytöstä.Paska fiilis jäi koko muuttoporukalle tästä "ammattilaisesta".
- pask.palv
En myöskään suosittele. Erehdyin ottamaan muuttoon. Hinta oli sovittu etukäteen. Kun maksun aika tuli niin tämä räyhäävä Kontkanen sanoi, että alv:t tulee vielä päälle. Ei suostunut lähtemään pihasta ennen kuin maksoin ennakkoon sovitun hinnan päälle alv:n. Soitin kuluttaja-asiamiehelle myöhemmin tästä Kontkasesta. Kuulemma on tehnyt samaa epärehellistä palvelusopimusta muidenkin kanssa.
- gujhtr
Montako vuotta sitten "muutit"?Haukkuakseen joku ihminen tai firma, nähdään vaivaa kaivaa tosi monta vuotta vanhat jutut, jotka ei kiinnosta eivätkä ole ajankohtaisia kaikki. Etkö voi nimimerkin suojassa aloittaa aivan uuden haukuntaketjun .
- zvccvxcvsfdg
Joku valtakunnallisesti toimiva firma on oikeasti luotettava. Näiden kanssa ei tarvitse takuu asioista riidellä.
- Marsu50
Suosittelen muuttopalvelu Niemi tai JM-Team.
Kaverilla huonoja kokemuksia Savon muutto Oy / Muutto savon Oy firmasta ja ei suositellut
Vanha romu kalusto ja kuitin saanti ongelma
Tavaroita rikkoutui ja väittivät että oli jo valmiiksi rikki- Anonyymi
Kai teit rikosilmoituksen? Kuka tahansa voi kirjoittaa tänne mitä tahansa vaikka kilpaileva muuttofirma.
- Anonyymi
En todellakaan suosittele Kontkasta, räyhää ja mesoaa eikä pidä kiinni sovituista hinnoista.
- Anonyymi
Kaikenmaailman tyhjänvalittajille tuplahinnat muutoille näin viiruksen ajaksi ja sen lisäksi joudutte kantamaan saastuneet kamanne itse autoon ja sieltä pois.
Lisäksi muutto-auton desinfiointikulut kuuluu tottakai valittavalle asiakkaalle. aina on edullisempaa tehdä itse
- Anonyymi
Mikä on paras muuttopalvelu Kuopiossa, hintaan tuijottamatta
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2257037Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää451305Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka291118- 75911
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal49885Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a62877Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.96846Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38801Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14776- 43753