kynttilöitä koulun takana.

Nimetön

Tämä tarina on täyttä totta, joka tapahtui minulle ja poikaystävälleni viimevuonna. (tarinassa nimet muutettuja)

Topi ja minä olimme jo pitkään puhuneet seksistä, ja molemmat halusimme sitä. Tämä olisi molempien ensimmäinen kerta, joten olimme myös puhuneet ehkäisystä. Eräänä päivänä koulun käytävällä minä olin menossa ruokalaan. Äkkiä Topi ilmestyi nurkan takaa ja kaappasi minut syleilyynsä ja suuteli. Sitten hän kuiskasi:
- Salla, tahdotko sinä minua? Vastasin:
- Kyllä tahdon. Kuinka niin? Topi kysyi:
- Haluatko tehdä sitä nyt? Minä irrottauduin poikaystäväni otteesta ja huudahdin:
- Hulluko sinä olet, kesken koulupäivää?
- Niin, Hän vastasi. Sitten hän jatkoi:
- Koulun takana on pieni mökki, joka on kuulunut perheelleni vuosikaudet. Olen aamulla mennyt sinne järjestelemään tavaroita. Tule niin mennään edes katsomaan. Jos et halua sitä nyt, niin koulun jälkeen.
- Selvä, mennään sitten katsomaan, sanoin.

Topi otti minua kädestä kiinni ja vei minut mökin ovelle. Hän avasi oven ja vei minut sisälle. Sisällä oli kynttilöitä, paljon kynttilöitä. Paksu
talja keskellä lattiaa. Ja taljan keskellä oli kondomi. Minä naurahdin, ja hyppäsin taljalle. Topi sulki oven ja tuli viereeni sytytettyään kynttilät. Kävimme makaamaan sängylle ja minä kierähdin hänen päälleen. En tiedä kumpi aloitti, mutta kuitenkin, suutelimme varmaan yli kymmenen minuuttia. Äkkiä hän pyöräytti minut allensa ja alkoi suutelemaan kaulaani, samalla avaten paitani nappeja. Pian paitani lensi lattialle ja heti perässä Topinkin paita. Topi eteni suutelemaan vatsaani ja samalla minä otin rintaliivit pois. Äkkiä hihkaisin:
- Topi! Ei alavatsasta! Tuo kutittaa! Topi! Topi lopetti vatsani suutelemisen ja alkoi avata housujeni nappeja. Hän hivutti housuni pois ja alkoi nuolla sisäreisiäni. Aloin huokailla ja hieroa rintojani. Nännini olivat jo kovat kiihotuksesta. Topi alkoi hieroa klitoristani stringieni sisältä ja häpyhuuliani hän nuoli stringien päältä.
- Pidätkö tästä? Topi kysyi.
- Mmh-hm! Pidänh, sanoin huohotuksen keskeltä.

Nousin ylös, ja sanoin Topille:
- Käy sinä nyt makaamaan. Topi meni makuulle.
- Miten olisi kuusysi? Kysyin.
- Okei, Topi sanoi. Otin stringini pois ja asetin pilluni Topin naaman eteen. Topi alkoi heti nuolla häpyhuuliani ja siirtyi pian nuolemaan pilluni suuta. Minä taas avasin Topin vyön, housujen napin, avasin vetoketjun ja hivutin housuja sen verran alas, että bokserit näkyivät kokonaan. Topin kulli olikin jo edustuskunnossa, ainakin sen kohouman perusteella joka näkyi boksereiden läpi. Avasin bokserien napit ja kulli pongahti esiin. Se oli isompi kuin olin kuvitellut.
- Topi, se on valtava! Huudahdin.
- No ei se nyt niin iso ole, hän mumisi pilluni takaa. Minusta oli, ja minun oli pakko saada maistaa tuollaista isoa kullia joka sojotti nenäni edessä, kiihottuneena minusta. Laitoin toisen käden kullin ympärille. Topi huoahti kun koskin siihen. Sitten minä nuolaisin kullin vaaleanpunaista päätä, jossa kimalteli nestettä. Otin koko kullinpään suuhuni. Pidin sitä suussani ja lipottelin kielellä sen päätä ja puraisin hellästi. Topi alkoi huokailemaan. Aloin liu'uttaa kättäni kullilla ja otin sitä jokaisen vedon aikana enemmän suuhuni. Äkkiä päätin tehdä sellaisen tempun, että tungen kullin koko pituudeltaan suuhuni. Minä olen sellaista sorttia, että en oksenna jos jotain menee syvälle kurkkuun, joten en oksentanut nytkään kun Topin kulli oli koko pituudeltaan suussani ja kurkussani. Topi inahti. Taisi tuntua hyvältä. Annoin kullin hetken olla kurkussani, ja aloin liikutella päätäni. Hetken kuluttua minulta meinasi loppua happi, joten yskäisin ja kulli pulpahti suustani ulos.

- Topi, haluan sinua nyt! Haluan sinut sisääni heti! Huusin hetken kuluttua.
- Niin minäkin haluan sinua aivan valtavasti, Topi sanoi samalla ottaen housuja ja boksereita pois. Topi otti kortsun ja pujotti sen kullilleen. Hän jäi selälleen makaamaan taljalle, ja minä menin istumaan aivan hänen kulliinsa kiinni. Nousin hieman ylemmäs ja asetin kullin pilluni suulle. Pyörittelin sitä siinä hetken ja sitten aloin varovaisesti istua sen päälle. Pian Topin kulli oli jo puoliksi pilluni sisällä. Minä inahtelin kivun ja nautinnon sekoituksesta. Topi huoahteli raskaasti. Pian kulli oli jo kokonaan pilluni sisällä. Se tuntui ihanan suurelle, mutta silti hieman kivuliaalle. Hetken vain olimme siinä asennossa. Topi selällään ja minä istuin hänen suuren ja kovan kullinsa päällä.
- Sinä olet niin ihanan tiukka ja kostea tuolta pillusi sisältä, Topi sanoi.
- Kiitos, vastasin ja aloin vähitellen nousta ylösalas. Topi huokaili jokaisella nousulla ja laskulla. Äkkiä Topi laittoi jalkansa koukkuun.
- Nyt on minun vuoroni, hän sanoi. Minä pysäytin liikkeeni ja Topi alkoi liikutella lantiotaan. Hetki hetkeltä hän nopeensi tahtiaan ja äkkiä huomasin että hänellä oli hiki. Minä huohotin ja inahtelin.

- Vaihdetaan asentoa kulta, sanoin. Nousin Topin päältä ja menin polvieni ja kyynärpäiteni varaan. Topi nousi polvilleen ja työnsi huomattavasti nopeammin kullinsa sisääni. Topi alkoi panna minua heti. Ja todella nopeasti. Niin nopeasti, että tunsin, kun minua alkoi kihelmöimään joka paikasta. Äkkiä minulla oli hirveän kuuma. Huusin:
- Multa tulee! Topi vain nopeensi tahtia ja sanoi:
- Niin multakin kohta! Sitten huomasin kiljuvani. Orgasmini oli niin raju, että minä kaaduin maahan mahalleni. Topi kaatui mukanani ja sitten tunsin sen. Topillakin tuli. Tunsin kun sen kulli pumppasi spermaa kortsun sisään. Se oli lämmintä. Topi työnteli vielä pari kertaa kullia sisälläni, saadakseen viimeisetkin tipat spermastaan ulos. Topi piti koko lopputyön ajan kondomista kiinni, jotta se ei liukuis pois. Sitten Topi otti kullinsa sisältäni, otti kortsun pois, sitoi sen ja heitti mökin nurkassa olevaan roskikseen. Topi rojahti viereeni taljalle ja suuteli rintojani.

- Salla, olet maailman ihanin nainen, Topi sanoi.
- Sinä olet maailman ihanin mies, sanoin Topille ja suutelin häntä.



Sellainen oli minun ensimmäinen kertani. Toivottavasti piditte tavastani kertoa se. Kommentoikaa ihmeessä, mitä piditte.

4

10057

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      ihana. olisipa minunkin ensimmäinen kerta ollut noin romanttinen!

    • on ihan

      hyvä. Muutama asia kiinnitti huomiota, lukiessani tarinaa. Kun sanoit että talja oli lattialla, ja toisessa kohdassa olitte sängyssä. Niin tarkoititko että talja oli sängyssä joka oli laattialla, vaiko sängyssä.

      vivahteet sopii myös muokattuun juttuun, en toki väitä ettettekö olisi näin voinut hommaa hoitaa. toisaalta yksityiskohdat oli mielenkiintoisesti kuvattu. Mutta myös se kiinnittää huomion, ensimmäisen kerran ja heti suihinottoa, aika epärealistinen ollakseen kokonaan totta.

      Tarinana antaisin kouluarvosanan 7,5. Hiukan siistimistä ja muotoilua, sekä yksityiskohtien tarkempaa hiontaa, milloin on sängyssä, milloin laattialla taljalla.

      Hyvä tarina, ei suinkaan tuollaisena 100% totuutta.

      • Enemmän sitä

        Minä sain silloiselta tyttöystävältä useamman suihinoton ennen kuin edettiin itse panemiseen. Minä siis nuolin myös häntä (melkoisella innolla, aina kun mahdollista). Ja itseasiassa ensimmäisen katastrofaalisen panon jälkeen harrastettiin jälleen suuseksiä varmaan kuukausi ennen kuin yritettiin uudestaa panemista.


    • on ihania

      tämä oli ihana . tapasi jolla kirjoitat oli juuri sopiva tähän tarinaan. minusta parhaat tarinat ovat juuri sellaisia jossa kuvataan herkkää poikaystävää joka ottaa huomioon tytön tarpeet, mainiota !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1903
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1476
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1408
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      13
      1384
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1375
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1280
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe