On se ihimisen voima suurta, siinä materia väistyy. Hieno Pauanne on märäntynny riitojen takia kolomattakymmentä vuotta kalliolla. Nyt on kuuluisa Kansanlääkintäkeskus saatu solomhun. Ihimetellä täytyy, miten mahtavat viulufestivaalit on pysynny hengisä näin kauan. Eikö ne osaa riirellä sielä ollenkaan?
Vastaukset 4
- Einon Kantele Oy
Kaukana on Kansamusiikki Kaustisilta,kun rock artisteilla koetetaan houkutella yleisöä.Kaljanmyyntiä ja nuoriso mellakoita,ei muuta näkyvää.Tappiota tulee ja,,paluu juurille on katkera.
- Kaustisen juhlat ovat parhaat!
Tuo on nyt aivan höpöpuhetta! Ajat muuttuu ja niin festivaalit. Itse (vasta) kymmenen vuotta festivaaleilla käyneen voin kyllä sanoa, että löytyy perinteistä kansanmusiikkia mutta onneksi paljon paljon muutakin; populaariartistien avulla voidaan luoda edellytykset kunnon juhlille - pelkkä kansanmusiikki ei yksistään myy ja nykyajan kustannustasolla on pakko ajatella myös kustannusseikkojakin. Ja nuo lieveilmiöt eli nuorison ryypiskely näkyy normaalia vilkkaampana katukuvassa mm. Konstan kulmilla, itse festivaalialue on yhä aivan uskomattoman rauhallinen ja perheystävällinen miljöö. Monet festivaalit olen kolunnut ja edelleenkin voin sanoa että paras tunnelma löytyy KaustisElta!
- tauno-------------------
Kaustisen keskustassa jäi kiinni vuonna 1990 syntynyt nuori mies. Hän puhalsi alkometriin 1,9 promillea.
- ihim3ttelijä
Niin? Miten ihmeessä tuokin liittyy keskustelun aiheeseen? Ihme Tauno. Tarkista lääkitys ja pyydä lupa holhoojalta netin käyttöön.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.134732Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois196666Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!23627Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45627Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars97599- 56580
- 41529
Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29521Kuinka hyvin kestäisit?
Oletko miettinyt, että mitä jos olisit pyöreä pullukka ja vielä ruma niin kestäisitkö vai masentuisitko?102520Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä59505