On se ihimisen voima suurta, siinä materia väistyy. Hieno Pauanne on märäntynny riitojen takia kolomattakymmentä vuotta kalliolla. Nyt on kuuluisa Kansanlääkintäkeskus saatu solomhun. Ihimetellä täytyy, miten mahtavat viulufestivaalit on pysynny hengisä näin kauan. Eikö ne osaa riirellä sielä ollenkaan?
Pauanne/Terveyskylä/Festivaalit
4
987
Vastaukset
- Einon Kantele Oy
Kaukana on Kansamusiikki Kaustisilta,kun rock artisteilla koetetaan houkutella yleisöä.Kaljanmyyntiä ja nuoriso mellakoita,ei muuta näkyvää.Tappiota tulee ja,,paluu juurille on katkera.
- Kaustisen juhlat ovat parhaat!
Tuo on nyt aivan höpöpuhetta! Ajat muuttuu ja niin festivaalit. Itse (vasta) kymmenen vuotta festivaaleilla käyneen voin kyllä sanoa, että löytyy perinteistä kansanmusiikkia mutta onneksi paljon paljon muutakin; populaariartistien avulla voidaan luoda edellytykset kunnon juhlille - pelkkä kansanmusiikki ei yksistään myy ja nykyajan kustannustasolla on pakko ajatella myös kustannusseikkojakin. Ja nuo lieveilmiöt eli nuorison ryypiskely näkyy normaalia vilkkaampana katukuvassa mm. Konstan kulmilla, itse festivaalialue on yhä aivan uskomattoman rauhallinen ja perheystävällinen miljöö. Monet festivaalit olen kolunnut ja edelleenkin voin sanoa että paras tunnelma löytyy KaustisElta!
- tauno-------------------
Kaustisen keskustassa jäi kiinni vuonna 1990 syntynyt nuori mies. Hän puhalsi alkometriin 1,9 promillea.
- ihim3ttelijä
Niin? Miten ihmeessä tuokin liittyy keskustelun aiheeseen? Ihme Tauno. Tarkista lääkitys ja pyydä lupa holhoojalta netin käyttöön.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733684Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92011Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261333- 1351226
- 1071108
- 1091075
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701020Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6975- 60974
- 35886