Koitetaanpas tällä kertaa seuraavaa viritelmää. Ideaa nyt ei juurikaan ollut vaan ensimmäinen lappu lähti sellaisenaan. Pelionnea.
Moniveto 5
1. FC Haka - RoPS
Koti: 2 3
Vieras: 1 2 3
2. SalPa - LoPa
Koti: 0 1 2
Vieras: 2 3
3. VPS - Tampere Utd
Koti: 0 1
Vieras: 0 1
Rivejä: 144 kpl
Panos: 0,20 €
Hinta: 28,80 €
Suomifutis 26.5.2008
9
829
Vastaukset
- mutulla
1. FC Haka - RoPS
Koti: 2
Vieras: 2
2. SalPa - LoPa
Koti: 2
Vieras: 2
3. VPS - Tampere Utd
Koti: 0
Vieras: 1 - teppo.hoi
heitä vaikka roskii mielummi tai anna mulle tuo 30€, tuo ei voi osua!
- Singlebet
tiedän mut mitä sillä on väliä? Tätä rahanhimo silmissä pelata vaan jännityksen vuoksi.
- Singlebet
2 maalia huutaa kiitos. Kiitos.
- Singlebet
Ois pitäny vaan uskoa Hakan ketsuppipulloilmiöön! Noh jännitystä yli puoliajan =D
- Singlebet
toinen maali siihen loppuun kiitos. Kiitos.
- Singlebet
tälläkin kertaa. 3 viimestä kolmen futismatsin monari peräkkäin maalin päähän...kyl se sielt..
- jipiiiii
Sä se et vaan osaa!!! Itse otin JÄLLEEN monarin kiinni!!! NYT SAA HUUTAA!!
- siellä piipertää?
jipiiiii kirjoitti:
Sä se et vaan osaa!!! Itse otin JÄLLEEN monarin kiinni!!! NYT SAA HUUTAA!!
Säästä ne muutamat euros nallekarkkeihin ja mehujäähän.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882