Jousimies mies

Beltsu

Olen tuntenut tämän ihanan miehen n.2.5kk ja kun tavattiin ekan kerran ni sanoi että haluaa tutustua ym.ollaan nähny noin 4 kertaa,viesteihin ei vastaa,sanoo että soita,yritän pyytää lähtee käymään jossain,ni aina töitä tms.oon kysyny et mitä haluu musta ni ei tiiä,aina sama vastaus:)sit kysyn et haluuks et oon jonkun muun kans ni sanoo ei.
Sit kysyy kuitenkin onks mul ketää "toista"miten saan vastauksia,tää on kauheeta;)sit ku pitäis nähä ni tuleekin sille muuta menoo...

19

2499

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • menojaan

      Mitä siitä kyttäämään ja odottelemaan koko ikäänsä. Ei tollanen ole mistään kotoisin. Toisen ihmisen aliarvioimista sanoisin. Että ei muuta kun tuulta purjeisiin ja uusille ihmissuhteille tilaa.

      • Beltsu

        kiitos...pahalta tuntuu,äskenkin soitin,aina ni ilonen,duunis taas niinkun aina;) ja kysyin et onko päättänyt et mitä haluu...ni taas vaan ettei tiiä;D


      • Beltsu

        Kysynkö vielä;) ja miten saisin vastauksen...ois muitakin miehii,mutta ei ne nappaa;)


      • että anna mennä
        Beltsu kirjoitti:

        Kysynkö vielä;) ja miten saisin vastauksen...ois muitakin miehii,mutta ei ne nappaa;)

        Se oikea löytyy kyllä varmasti ei kannata alkaa kissa ja hiiri leikkiin ja voi olla että miehen mieli muuttuu kun et vähään aikaan ota yhteyttä


      • nanna-83

        oon ite ollu ns suhteessa jousimiesmiehen kanssa puolisen vuotta.Ärsyttää jus että ku haluisin nähä niin tulee muuta....nähän aina sillon kun hänelle sopii ja just ku yritän tunteista kysellä niin ei vastausta.Tavallaan olis parempi miehen antaa mennä menojaan mutta toisaalta en halua päästää irti kun olen silmittömäsi ja onnettomasti rakastunu=-)


    • Nimetön

      no kait sitä sit pitää;( pahalta tuntuu...jotenkin,yö unetkin menee;) miten johkin noin voi vaan kiintyy;)

      • se on kuitenkin

        Jousimies vapautta rakastava merkki ja kun pidät siihen liikaa yhteyttä ja vähän niinkuin pakotat häntä niin hän vetäytyy ja keksii verukkeita. Odotahan vaan kun et ota yhteyttä niin voi yksi kaunis päivä olla niin että jousimies ottaa sinuun yhteyttä ole silloin vähän niinkuin tavoittamattomissa eli töissä ja kavereilla kylässä ja niin edelleen. Kyllä se siitä


      • Nimetön
        se on kuitenkin kirjoitti:

        Jousimies vapautta rakastava merkki ja kun pidät siihen liikaa yhteyttä ja vähän niinkuin pakotat häntä niin hän vetäytyy ja keksii verukkeita. Odotahan vaan kun et ota yhteyttä niin voi yksi kaunis päivä olla niin että jousimies ottaa sinuun yhteyttä ole silloin vähän niinkuin tavoittamattomissa eli töissä ja kavereilla kylässä ja niin edelleen. Kyllä se siitä

        Kaippa sitä sit pitää...:) miks sit kyselee onko mulla ollu ketään yms.ja ite vastaa että tietysti on..kun sanon et aijaa et oliks kivaa,ja sit onkin läppä kuulemma läppä yms.ota nyt selvää...


      • että jätä vähäksi
        Nimetön kirjoitti:

        Kaippa sitä sit pitää...:) miks sit kyselee onko mulla ollu ketään yms.ja ite vastaa että tietysti on..kun sanon et aijaa et oliks kivaa,ja sit onkin läppä kuulemma läppä yms.ota nyt selvää...

        aikaa juttu "hautumaan" mieti onko kaikki kohdallaan ja sitten kun aikaa on kulunut katso mitä on tapahtunut


    • Nimetön

      en yleensä ole kiintynyt kehenkään näin paljon...jotenkin ei huvita tän jutun jälkeen mikään,kun muilta miehiltä kyllä vastauksen on aina saanu...

      • rakastunut tosi paljon

        Ja se aiheuttaa moisen tunteen ymmärrettävää. Mutta jos oikein ajattelet asiaa niin varmasti löydät tähänkin asiaan oikean ratkaisun. Älä kuitenkaan pohdi liikaa se ei ole hyväksi koska siinä asia menee vaan yhä mutkikkaammaksi


    • Beltsu

      joo,eipä sitä varmaan kiinnosta...on niin vaikeekin,ite halus,ja vielkin haluis,mut ei tiedä milloin kerkee ym.parempi kai antaa mennä,jos pystyy=)sanois et jätä rauhaan,ni helpottais,heh...

    • Beltsu

      niin kiinnostaakohan tätä miestä oleenkaan,vaik sanonut on;)?

      • niin kauan

        kun vastaa sun puheluihin. Pidä vaan nyt taukoa vähän aikaa ja soittele vaikka kun sulla on kauheesti tekemistä. Ala elää omaa elämää ja pidä hauskaa. Sekös sitten ottaakin päähän, kun et vaan odottole sitä tekemättä enää mitään omia juttuja.

        Kokemusta on:)

        Hauskaa kesää sulle!


      • Nimetön
        niin kauan kirjoitti:

        kun vastaa sun puheluihin. Pidä vaan nyt taukoa vähän aikaa ja soittele vaikka kun sulla on kauheesti tekemistä. Ala elää omaa elämää ja pidä hauskaa. Sekös sitten ottaakin päähän, kun et vaan odottole sitä tekemättä enää mitään omia juttuja.

        Kokemusta on:)

        Hauskaa kesää sulle!

        Kiitti samoin sulle=) no eipä tuo eilen illal vastannu=) millasii kokemuksii sulla on ollu?


      • saman laisia
        Nimetön kirjoitti:

        Kiitti samoin sulle=) no eipä tuo eilen illal vastannu=) millasii kokemuksii sulla on ollu?

        kuin kaikilla täällä kirjoittavilla naisilla:)

        No yli kolme vuotta ollaan tapailtu "ystävinä" se on tosi tärkeetä Jousimiehelle, ettei näytä siltä että seurusteltaisiin. Ei saa ripustautua tai miestä alkaa ahdistaa ja sitte taas pidetään noin kuukauden tauko:D Mä tunnen sen vaan jo niin hyvin, ettei ne tauotkaan enää haittaa. Taukojen aikana mä tapaan mun ystäviä ja pidän hauskaa - kyllä se JouskariM sieltä sitten taas takaisin tulee:)

        Älä oo katkera tai yritä saada sitä kokonaan itselles - sellanen ei vaan toimi. Paremmin toimii se että sulla on oma elämä ja omat jutut - sellaseta Jouskari (ainakin mun tuntema) tykkää. Ja siis niin mahtava kaveri ja *hym* kaikin puolin, että oksat pois. Tosi kovia riitojakin on ollut mutta aina on sovittu ja eroon ei toisistamme näköjään päästä:D

        Anna sille miehelle tilaa ja aikaa ja käyttäydy asiallisesti niin homma toimii. Pää pystyyn ja nauti tapaamasi älykkäästä ja niin iloisen miehen seurasta.


      • Nimetön
        saman laisia kirjoitti:

        kuin kaikilla täällä kirjoittavilla naisilla:)

        No yli kolme vuotta ollaan tapailtu "ystävinä" se on tosi tärkeetä Jousimiehelle, ettei näytä siltä että seurusteltaisiin. Ei saa ripustautua tai miestä alkaa ahdistaa ja sitte taas pidetään noin kuukauden tauko:D Mä tunnen sen vaan jo niin hyvin, ettei ne tauotkaan enää haittaa. Taukojen aikana mä tapaan mun ystäviä ja pidän hauskaa - kyllä se JouskariM sieltä sitten taas takaisin tulee:)

        Älä oo katkera tai yritä saada sitä kokonaan itselles - sellanen ei vaan toimi. Paremmin toimii se että sulla on oma elämä ja omat jutut - sellaseta Jouskari (ainakin mun tuntema) tykkää. Ja siis niin mahtava kaveri ja *hym* kaikin puolin, että oksat pois. Tosi kovia riitojakin on ollut mutta aina on sovittu ja eroon ei toisistamme näköjään päästä:D

        Anna sille miehelle tilaa ja aikaa ja käyttäydy asiallisesti niin homma toimii. Pää pystyyn ja nauti tapaamasi älykkäästä ja niin iloisen miehen seurasta.

        Ehkä mä sit jätän rauhaan,vaik vaikeelta tuntuu=)


      • sateenraikas
        Nimetön kirjoitti:

        Ehkä mä sit jätän rauhaan,vaik vaikeelta tuntuu=)

        ihastua ja rakastua. Hän on todella ihana kumppani. Mutta todellakin haluaa tilaa ympärilleen. On pakokauhun partaalla jos häneen yrittää ripustautua. Ja vaikka hän olisi viikon tai kaksi ilmoittamatta mitään itsestään niin hän ei ymmärrä miksi toinen loukkaantuu. Jousimies on kuitenkin luotettava ja rakastettava kumppani. Osaa pitää hauskaa ja ottaa toisenkin huomioon silloin kun omilta menoiltaan ehtii.Joten älä jää suremaan ja odottamaan vaan elä itsekkin kyllä hän sieltä ilmaantuu.


    • Beltsu

      Joo eilen kävi silleen et soittti pväl ja sano et soitellaan illal...ja sit mä soitin ni joku muija vastas ja sano et jätän kyseisen miehen ja sen rauhaan heh;) no sain sen tyypin kii tänään ja sano ettei ole käskeny kenenkään sanoo noin ettei ite ollu paikalla,mut kyl mullekkin nyt riitti;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      121
      1738
    2. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      62
      1103
    3. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      145
      1079
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      76
      910
    5. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      905
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      23
      871
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      850
    8. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      759
    9. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      61
      754
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      721
    Aihe