Taitaa olla tän negatiivisen kirjoittelun takana joku Raumalainen katkera kaupungin valtuutettu, ex-festarin omistaja tai kauppias. Katsottuani RMJ:n sivut vaikuttaa siltä, että festarit ovat ottaneet aimo harppauksen eteenpäin. Pienenä miinuksena tuo viinakielto, mutta silti itse leirintäalueella saa juoda (sillähän ne parhaat bileet ovatkin). Ensinnäkin alue näyttää paljon järkevämmältä. Leirintäalue on itse festarialueen yhteydessä (eli ei toi viinakielto niin paha olekaan). Alueelle mahtuu kunnon stage toisin kuin noitten raumalaisten Otalahteen. Otalahdessa stagen alue oli todella syvältä. Eiköhän Sedu rakenna kunnon baaritkin vielä alueelle toisin kuin vanhat RMJ:n kaljavaunut (olivat muuten aika syvältä). Viime vuonna alueelta sai jo suomen parhaat festarijuomat. Itse harkitsin jo syksyllä siirtymistä Himokselle, mutta nyt on toinen ääni kellossa! TERTULOA PORIIN!
RAUMALAISTEN KOSTO
4
763
Vastaukset
- EX KÄVIJÄ
KATOPPA NYT TARJONTAA, NIIN AIKAST PASKA ON, NIIN KAI JOKAINEN TÄYSJÄRKINEN SEN TÄNNE SIVUILLE JULKI TUO, KUN ON PILATTU HYVÄ TAPAHTUMA!!!!!
- RMJ 2008
Aika samankaltainen kattaus kun aikaisempina vuosina. Panostettu myös ulkomaalaisiin, joka mielestäni iso plussa kun niin moni kotimainen artisti viettää sapaattivuotta, äitiyslomia tai on hajonnut! Parempi kattaus tuol on kuin missään muualla Juhannuksena. Ei kai ole RMJ:n vika, et Suomesta puuttuu pari bändiä tältä kesältä?
- kirjoittelee
näin ylistäen, ettei peräti järjestäjän palkkalistoilla? Kyllä se vaan on valitettava totuus, että mihin Sedu koskee, se pilalle menee. Tavoitteena vain voiton maksimointi, ei muulla väliä.
- Nimetön
jos joku kehuu rmjtä niin on aina haukuttava sedun "kätyriksi"..????? eikö joku voi oikeesti vaan tykätä tapahtumasta, huolimatta siitä kenen omistuksessa se on??? HALOO!!! tollaset pellet voi pysyäkin poissa noitten negatiivisten vibojensa kanssa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.834363- 1633532
- 533139
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1951940- 441756
- 271747
- 231744
- 571694
- 191597
- 181591