RAUMALAISTEN KOSTO

Ylpeä Porilainen

Taitaa olla tän negatiivisen kirjoittelun takana joku Raumalainen katkera kaupungin valtuutettu, ex-festarin omistaja tai kauppias. Katsottuani RMJ:n sivut vaikuttaa siltä, että festarit ovat ottaneet aimo harppauksen eteenpäin. Pienenä miinuksena tuo viinakielto, mutta silti itse leirintäalueella saa juoda (sillähän ne parhaat bileet ovatkin). Ensinnäkin alue näyttää paljon järkevämmältä. Leirintäalue on itse festarialueen yhteydessä (eli ei toi viinakielto niin paha olekaan). Alueelle mahtuu kunnon stage toisin kuin noitten raumalaisten Otalahteen. Otalahdessa stagen alue oli todella syvältä. Eiköhän Sedu rakenna kunnon baaritkin vielä alueelle toisin kuin vanhat RMJ:n kaljavaunut (olivat muuten aika syvältä). Viime vuonna alueelta sai jo suomen parhaat festarijuomat. Itse harkitsin jo syksyllä siirtymistä Himokselle, mutta nyt on toinen ääni kellossa! TERTULOA PORIIN!

4

757

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EX KÄVIJÄ

      KATOPPA NYT TARJONTAA, NIIN AIKAST PASKA ON, NIIN KAI JOKAINEN TÄYSJÄRKINEN SEN TÄNNE SIVUILLE JULKI TUO, KUN ON PILATTU HYVÄ TAPAHTUMA!!!!!

      • RMJ 2008

        Aika samankaltainen kattaus kun aikaisempina vuosina. Panostettu myös ulkomaalaisiin, joka mielestäni iso plussa kun niin moni kotimainen artisti viettää sapaattivuotta, äitiyslomia tai on hajonnut! Parempi kattaus tuol on kuin missään muualla Juhannuksena. Ei kai ole RMJ:n vika, et Suomesta puuttuu pari bändiä tältä kesältä?


    • kirjoittelee

      näin ylistäen, ettei peräti järjestäjän palkkalistoilla? Kyllä se vaan on valitettava totuus, että mihin Sedu koskee, se pilalle menee. Tavoitteena vain voiton maksimointi, ei muulla väliä.

      • Nimetön

        jos joku kehuu rmjtä niin on aina haukuttava sedun "kätyriksi"..????? eikö joku voi oikeesti vaan tykätä tapahtumasta, huolimatta siitä kenen omistuksessa se on??? HALOO!!! tollaset pellet voi pysyäkin poissa noitten negatiivisten vibojensa kanssa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe