RAUMALAISTEN KOSTO

Ylpeä Porilainen

Taitaa olla tän negatiivisen kirjoittelun takana joku Raumalainen katkera kaupungin valtuutettu, ex-festarin omistaja tai kauppias. Katsottuani RMJ:n sivut vaikuttaa siltä, että festarit ovat ottaneet aimo harppauksen eteenpäin. Pienenä miinuksena tuo viinakielto, mutta silti itse leirintäalueella saa juoda (sillähän ne parhaat bileet ovatkin). Ensinnäkin alue näyttää paljon järkevämmältä. Leirintäalue on itse festarialueen yhteydessä (eli ei toi viinakielto niin paha olekaan). Alueelle mahtuu kunnon stage toisin kuin noitten raumalaisten Otalahteen. Otalahdessa stagen alue oli todella syvältä. Eiköhän Sedu rakenna kunnon baaritkin vielä alueelle toisin kuin vanhat RMJ:n kaljavaunut (olivat muuten aika syvältä). Viime vuonna alueelta sai jo suomen parhaat festarijuomat. Itse harkitsin jo syksyllä siirtymistä Himokselle, mutta nyt on toinen ääni kellossa! TERTULOA PORIIN!

4

772

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EX KÄVIJÄ

KATOPPA NYT TARJONTAA, NIIN AIKAST PASKA ON, NIIN KAI JOKAINEN TÄYSJÄRKINEN SEN TÄNNE SIVUILLE JULKI TUO, KUN ON PILATTU HYVÄ TAPAHTUMA!!!!!

• RMJ 2008

Aika samankaltainen kattaus kun aikaisempina vuosina. Panostettu myös ulkomaalaisiin, joka mielestäni iso plussa kun niin moni kotimainen artisti viettää sapaattivuotta, äitiyslomia tai on hajonnut! Parempi kattaus tuol on kuin missään muualla Juhannuksena. Ei kai ole RMJ:n vika, et Suomesta puuttuu pari bändiä tältä kesältä?

• kirjoittelee

näin ylistäen, ettei peräti järjestäjän palkkalistoilla? Kyllä se vaan on valitettava totuus, että mihin Sedu koskee, se pilalle menee. Tavoitteena vain voiton maksimointi, ei muulla väliä.

• Nimetön

jos joku kehuu rmjtä niin on aina haukuttava sedun "kätyriksi"..????? eikö joku voi oikeesti vaan tykätä tapahtumasta, huolimatta siitä kenen omistuksessa se on??? HALOO!!! tollaset pellet voi pysyäkin poissa noitten negatiivisten vibojensa kanssa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      17
      2373
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1261
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      70
      907
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      135
      838
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      45
      831
    6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      59
      797
    7. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      766
    8. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      44
      735
    9. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      164
      722
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      130
      684
    Aihe