Olisiko kenelläkään hyviä nimi ehdotuksia koirille. Meille on tulossa 2 vk päästä kiharakarvainen Lagotto Romagnolo. Ja väri on valkoinen. Enkä ole keksinyt mitään urokselle sopivaa nimeä. Auttakaa !!!! Kiitos !!!
nimiä ?
14
3321
Vastaukset
- olisi...
Matti?
- nimii tollaselle
Joko Laku tai Musti .
Etkö osaa kennelnimestä vääntää mitään kutsumanimeä ? - Pukeli 1
Kössi? ( Kössikkä), muunneltu nimi Kyöstistä.
Minä annan kutsumanimen pennulle sen persoonallisuuden mukaan. Jopa sen virallisen nimen sinne rekkareihin.
Valkoisesta koirasta tulee ekaksi mieleen Pyry.- Pukeli 1
mutta, mutta et ole lukenut Koirammelehteä tarkasti, tai sitten sinulle ei vielä silloin sitä tullut. Nimi missä on R-kirjain ei ole paras mahdollinen koiralle.
Selvitys: R-kirjaimessa on samaa särinää, kun murahduksessa. Pukeli 1 kirjoitti:
mutta, mutta et ole lukenut Koirammelehteä tarkasti, tai sitten sinulle ei vielä silloin sitä tullut. Nimi missä on R-kirjain ei ole paras mahdollinen koiralle.
Selvitys: R-kirjaimessa on samaa särinää, kun murahduksessa.tulee luettua joka kerran. On meillä ollut koiria joilla on se R kirjain nimessä.
Eipä ole ainakaan niiden käytöksestä huomannut mitään "särinää".
- mun ehdotus...
Rolle on vesikoiralle hyvä nimi, sehän roolaa kuitenkin.
Fresco? Aiko? Yiska? Shiro? (se tarkoittaa valkoista)
Tai Uuno, Remu, Leevi, Samppa...
Mutta kyllä minusta valkoiselle koiralle paras on tuo Musti jota jo ehdotettiin. :) Mustiksi minä noita omia vaaleitakin aina kutsun.- palstansa
näitä nimikyselyjä varten http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=102&conference=4500000000001931&subcat=3322
- !!!!!
Nunu, Tassu, Jalo. Toivottavasti nämä olivat hyviä
nimiä. :)- Mauzi
Miten ois Elvis, Leevi, Jeppe, Kuura... Hihi, minä antaisin kyllä lagotolle nimeksi Kuura tai Elvis!
- Lagotto
Meillekin tulee tossa heinäkuun lopussa Lagotto! Poika ois tarkotus ottaa, nimä on mietitty jo monta vuotta, ennen kuin tiedettiin koiran tulosta. Nimi ehdotuksia tullut perheeltä niin paljon etten kaikkia laita, mutta tässä Top 7
1.Pepe (Pepperoni)
2.Käpy
3.Naava
4.Sammal
5.Väiski
6.Peikko
7.Rölli
Vaikka teille onkin tullut jo se koira, niin tästä voi olla apua muille! - kaksiehdotusta
PABLO. (eskonbaarin mukaan pablo escobar)
MUAMMAR. (libyan diktaattori gaddafin mukaan)
SADDAM (tunnetun kiduttajasi mukaan) - Anonyymi
Osmo
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1162276- 1291822
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631216Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K931160En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k721060Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311050Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.431013Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉75965HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio23945Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse56922