nimiä ?

?????????

Olisiko kenelläkään hyviä nimi ehdotuksia koirille. Meille on tulossa 2 vk päästä kiharakarvainen Lagotto Romagnolo. Ja väri on valkoinen. Enkä ole keksinyt mitään urokselle sopivaa nimeä. Auttakaa !!!! Kiitos !!!

14

3572

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olisi...

      Matti?

    • nimii tollaselle

      Joko Laku tai Musti .

      Etkö osaa kennelnimestä vääntää mitään kutsumanimeä ?

    • Pukeli 1

      Kössi? ( Kössikkä), muunneltu nimi Kyöstistä.

    • Minä annan kutsumanimen pennulle sen persoonallisuuden mukaan. Jopa sen virallisen nimen sinne rekkareihin.
      Valkoisesta koirasta tulee ekaksi mieleen Pyry.

      • Pukeli 1

        mutta, mutta et ole lukenut Koirammelehteä tarkasti, tai sitten sinulle ei vielä silloin sitä tullut. Nimi missä on R-kirjain ei ole paras mahdollinen koiralle.
        Selvitys: R-kirjaimessa on samaa särinää, kun murahduksessa.


      • Pukeli 1 kirjoitti:

        mutta, mutta et ole lukenut Koirammelehteä tarkasti, tai sitten sinulle ei vielä silloin sitä tullut. Nimi missä on R-kirjain ei ole paras mahdollinen koiralle.
        Selvitys: R-kirjaimessa on samaa särinää, kun murahduksessa.

        tulee luettua joka kerran. On meillä ollut koiria joilla on se R kirjain nimessä.
        Eipä ole ainakaan niiden käytöksestä huomannut mitään "särinää".


    • mun ehdotus...

      Rolle on vesikoiralle hyvä nimi, sehän roolaa kuitenkin.

    • Fresco? Aiko? Yiska? Shiro? (se tarkoittaa valkoista)

      Tai Uuno, Remu, Leevi, Samppa...

      Mutta kyllä minusta valkoiselle koiralle paras on tuo Musti jota jo ehdotettiin. :) Mustiksi minä noita omia vaaleitakin aina kutsun.

    • !!!!!

      Nunu, Tassu, Jalo. Toivottavasti nämä olivat hyviä
      nimiä. :)

      • Mauzi

        Miten ois Elvis, Leevi, Jeppe, Kuura... Hihi, minä antaisin kyllä lagotolle nimeksi Kuura tai Elvis!


    • Lagotto

      Meillekin tulee tossa heinäkuun lopussa Lagotto! Poika ois tarkotus ottaa, nimä on mietitty jo monta vuotta, ennen kuin tiedettiin koiran tulosta. Nimi ehdotuksia tullut perheeltä niin paljon etten kaikkia laita, mutta tässä Top 7

      1.Pepe (Pepperoni)
      2.Käpy
      3.Naava
      4.Sammal
      5.Väiski
      6.Peikko
      7.Rölli

      Vaikka teille onkin tullut jo se koira, niin tästä voi olla apua muille!

    • kaksiehdotusta

      PABLO. (eskonbaarin mukaan pablo escobar)
      MUAMMAR. (libyan diktaattori gaddafin mukaan)
      SADDAM (tunnetun kiduttajasi mukaan)

    • Anonyymi

      Osmo

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      176
      1697
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1268
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      66
      1179
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      195
      940
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      44
      898
    6. 69
      778
    7. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      770
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      37
      715
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      664
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      640
    Aihe