Olisiko kenelläkään hyviä nimi ehdotuksia koirille. Meille on tulossa 2 vk päästä kiharakarvainen Lagotto Romagnolo. Ja väri on valkoinen. Enkä ole keksinyt mitään urokselle sopivaa nimeä. Auttakaa !!!! Kiitos !!!
nimiä ?
13
3256
Vastaukset
- olisi...
Matti?
- nimii tollaselle
Joko Laku tai Musti .
Etkö osaa kennelnimestä vääntää mitään kutsumanimeä ? - Pukeli 1
Kössi? ( Kössikkä), muunneltu nimi Kyöstistä.
Minä annan kutsumanimen pennulle sen persoonallisuuden mukaan. Jopa sen virallisen nimen sinne rekkareihin.
Valkoisesta koirasta tulee ekaksi mieleen Pyry.- Pukeli 1
mutta, mutta et ole lukenut Koirammelehteä tarkasti, tai sitten sinulle ei vielä silloin sitä tullut. Nimi missä on R-kirjain ei ole paras mahdollinen koiralle.
Selvitys: R-kirjaimessa on samaa särinää, kun murahduksessa. Pukeli 1 kirjoitti:
mutta, mutta et ole lukenut Koirammelehteä tarkasti, tai sitten sinulle ei vielä silloin sitä tullut. Nimi missä on R-kirjain ei ole paras mahdollinen koiralle.
Selvitys: R-kirjaimessa on samaa särinää, kun murahduksessa.tulee luettua joka kerran. On meillä ollut koiria joilla on se R kirjain nimessä.
Eipä ole ainakaan niiden käytöksestä huomannut mitään "särinää".
- mun ehdotus...
Rolle on vesikoiralle hyvä nimi, sehän roolaa kuitenkin.
Fresco? Aiko? Yiska? Shiro? (se tarkoittaa valkoista)
Tai Uuno, Remu, Leevi, Samppa...
Mutta kyllä minusta valkoiselle koiralle paras on tuo Musti jota jo ehdotettiin. :) Mustiksi minä noita omia vaaleitakin aina kutsun.- palstansa
näitä nimikyselyjä varten http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=102&conference=4500000000001931&subcat=3322
- !!!!!
Nunu, Tassu, Jalo. Toivottavasti nämä olivat hyviä
nimiä. :)- Mauzi
Miten ois Elvis, Leevi, Jeppe, Kuura... Hihi, minä antaisin kyllä lagotolle nimeksi Kuura tai Elvis!
- Lagotto
Meillekin tulee tossa heinäkuun lopussa Lagotto! Poika ois tarkotus ottaa, nimä on mietitty jo monta vuotta, ennen kuin tiedettiin koiran tulosta. Nimi ehdotuksia tullut perheeltä niin paljon etten kaikkia laita, mutta tässä Top 7
1.Pepe (Pepperoni)
2.Käpy
3.Naava
4.Sammal
5.Väiski
6.Peikko
7.Rölli
Vaikka teille onkin tullut jo se koira, niin tästä voi olla apua muille! - kaksiehdotusta
PABLO. (eskonbaarin mukaan pablo escobar)
MUAMMAR. (libyan diktaattori gaddafin mukaan)
SADDAM (tunnetun kiduttajasi mukaan)
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä163891Hermanni taitaa hyötyä oikein isot rahat
https://letco.fi/finnish/ https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010933843.html Tällainen suomalaismulkeroko edustaa noita1683885Syvästi levoton
Muistat varmaan sinäkin. Ei sitä olisi koskaan toivonut omalle kohdalle tämmöistä. Mutta kyllä minä selviän kuten ennenk152938Vuosi vaihtuu!
Hyvvää Uutta Vuotta! Toevottavasti tulleepi kaekille parempi tuleva vuosi 2025! Olokaahan kilttejä ihanat, rakkaat palst211401Oletko koskaan törmännyt ihmiseen.....
Jota haluat niin paljon että järki lähtee? Toinen näyttääkin niin stanan hyvältä että tekisi mieli syödä se kokonaan. Yk421080- 811043
- 1141043
- 641000
- 162969
Uudenvuoden toivotukset
Listataan tähän kivoja uudenvuoden toivotuksia 🙂👇 Aloitan: "Toivon sinulle ensi vuodeksi 12 kuukautta iloa, 52 viikk5895