Tervehdys!
Suomen Albinpurjehtijat ovat siirtyneet uusille sivuille:
http://suomenalbinpurjehtijat.purjehdusportaali.com/
Sivusto on lähinnä tarkoitettu Albin -purjeveneiden omistajien yhteydenpitoon, tiedon ja kokemusten vaihtoon. Eli jos omistat jonkun näistä tai olet sellaista hankkimassa, tämä on ryhmä sinulle:
Albin Vega, Albin Viggen, Singoalla, Scampi 30, Ballad, Albin 79, Albin 82 MS, Accent 26, Albin 57, Albin 85 Cumulus, Albin 78 Cirrus, Albin Express, Albin 107 Stratus, Albin 99 Nova, Albin Delta, Albin Alpha, Albin Minerva, Shipman tai Albin 37. Tai minkä tahansa Albin Marinin valmistaman purjeveneen (myöskään moottoriveneitä ei hyljeksitä).
Sivuilla on yleistä keskustelua purjehtimisesta ja merellä liikumisesta, varusteista ja niiden käytöstä sekä vinkkejä, huolto-ohjeita ja neuvoja liittyen pääasiassa Albin -purjeveneisiin, mutta soveltuvin osin muihinkin yleisesti.
Sivut ovat uuden toimivan portaalin: http://www.purjehdusportaali.com alla
Suomen Albinpurjehtijat
3
673
Vastaukset
- albiinovegaani
Mikähän näiden sivujen tilanne on nykyään, ne näyttävät olevan rikki siten ettei viestejä enää pysty katselemaan... Viimeisen viestin otsikko taisi olla, että etsitään ylläpitäjää sivuille. Löytyikö sellainen?
- into lopahtaa...
Taitaa usein käydä niin, että into sivustojen ylläpitoon lopahtaa. Samoin näytti käyneen tutun tanskalaisen Ballad-purjehtijan sivuille. Niitä ei ole vuosiin päivitetty. Kaveri seilasi pallon kierron jälkeen yksinään Huippuvuorille kiintojään reunaan asti ja sieltä takaisin kotiinsa, mutta ei viitsinyt panna kuvia eikä tekstiä sivuilleen. Vanha pallonkierron päiväkirja kuvia siellä vielä näkyy olevan, jos "albinisteja" kiinnostaa.
http://www.syjoy.dk/
tässä lyhyt juttu samasta kaverista:
http://pleasure.dk/fri/artikel/206708/to_en_halv_gange_jorden_rundt_-_blev_otte_min_forsinket.html - albino black sheep
jep, tarvitsisi uuden ylläpitäjän, itsekin aikanaan sivuja paljon luin. vegaklubben.se on tosin paljon kattavampi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 85741
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 91675
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 29555
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497