Satu Tuomisto

puolustusvoimissa

13

1887

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MMJKLMS

EI JAKSA INNOSTAA SATU TUOMISTO

• viisari värähti

kun katsoin hänen bikinikuvansa toissaviikonlopun Iltalehdestä.

• eipä...
        viisari värähti kirjoitti:

mun mielipide on etttä ei tuo tuomisto ole ollenkaan kasvoiltaan kummonen,,hymy erttiäin ruma,leuka vääntyy kun kotkalla suoraks, silmät toimii kyllä,ja muuten ok, mutta miten tärkee kaunis hymy on..

• Aikuinen mies
        eipä... kirjoitti:

mun mielipide on etttä ei tuo tuomisto ole ollenkaan kasvoiltaan kummonen,,hymy erttiäin ruma,leuka vääntyy kun kotkalla suoraks, silmät toimii kyllä,ja muuten ok, mutta miten tärkee kaunis hymy on..

Kasvot on ihan jees, mutta kroppa on se mikä säväyttää. Siis jumalaisen kaunis! Upeat naiselliset kurvit hivelevät miehen silmää.

• somako
        Aikuinen mies kirjoitti:

Kasvot on ihan jees, mutta kroppa on se mikä säväyttää. Siis jumalaisen kaunis! Upeat naiselliset kurvit hivelevät miehen silmää.

leuka kun korpilla, totisena toimii,,eiii hymyillä satu,,jooko.. tiedän kauneudesta paljonkin
        ei pelkkä kroppa kuule riitä, sinä aikuinen mies..

• <<<<
        somako kirjoitti:

leuka kun korpilla, totisena toimii,,eiii hymyillä satu,,jooko.. tiedän kauneudesta paljonkin

MUN UNELMANAINEN OIS TYYLIÄ KAROLIINA YLÄJOKI-CAROLINE WINBERG-SCARLETT JOHANSSON-KEIRA KNIGHTLEY-KIRSTEN DUNST-JULIA STEGNER JA SITTEN VIELÄ CAMILA FINN MAINEN KAUNEUS KAUPAN PÄÄLLE JA SELLAINEN KAUNOTAR JOKA KÄÄNTÄISI SERKKUPOIKIEN PÄÄT

• satu meni saunaan
        Aikuinen mies kirjoitti:

Satu on herkkua.

• Anonyymi
        somako kirjoitti:

No nämä miehet jotka hehkuttaa jotain ulkonäön perusteella, ovat vähä-älyisiä sillä saralla... mä olen pian 70 v ja mun kumppani on 29 v mua nuorempi... en ole lainkaan vanhan näkönen... sutjakka kroppa... nainen olen, juopottelen mut ei se mua huononna, maltillinen on tämä juomiseni...

• Anonyymi
        Aikuinen mies kirjoitti:

Eipä toi maailmalla menestynyt
        Eipä kummonen ole suppu suu ei hyvä
        Täähän oli Stefun kanssakin , eiks ne pettänyt maraa muistinkohan oikein , sori jos meni väärin

• Anonyymi
        viisari värähti kirjoitti:

Onko hän romaani ? Näin on väitetty
        Kukkakaupassa myyjänä ainakin ollut
        Onko koulutusta mihinkään ,m
        Mielyttävän oloinen hän kyllä on

• Anonyymi
        satu meni saunaan kirjoitti:

Satu on herkkua.

Yksinkertaisen oloinen

• j k

ninkö

• Anonyymi

Eieiei en tykkää, huonon karman tuo tämä muikku mun näkemyksen mukaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      73
      4416
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      33
      2511
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      40
      2324
    4. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      21
      1815
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      1672
    6. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      25
      1552
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      81
      1536
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      149
      1346
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      22
      1243
    10. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      90
      1145
    Aihe