on uudessa seiska lehdessä poseeramassa roppaansa ekis se enään heitäkkään keihästä vaan keihästääköhän se ihan muuta :))
(on muutes äijä todella itseään täynnä)
Harri Haatainen
10
1400
Vastaukset
- mies savosta
se siis keihästää itseään, ihme vimpula.
- auh
Harri Haatainen on Suomen seksikkäin ja ihanin mies!!! Ne seiskan kuvat sen hyvin todistaa. Oikea namupala, ne silmät suorastaan palaa seksiä. Ja olen nähnyt ko. herran livenä, voin sanoa, että näyttää vielä paremmalta, varsinkin takapuoli tiukoissa farkuissa.... aaah.
- Carola
Minusta H. Haatainen on hyvä jatke älyllisesti yksinkertaisten keihäsmiesten kaartiin, paitsi, että hän on vielä pahempi, kun on niin omahyväinen, että se paistaa kymmenen kilometrin päähän. Hän on omasta mielestään niin hyvän näköinen, ettei oikein pöksyihinsä mahdu. Liian pieni pää, huonolla maulla leikattu tukka, hyvä kroppa, mutta kokonaisuus on aivan muuta. sori ihailijoille.
- Vanhempi Äijä
toivottavasti Harri pitää myös miehistä.
- mies savosta
puree tyynyä mun kanakopissa HIHIHII
- mies savosta
EVVK.
- HH on seksikäs kuin mikä!
Olen aivan myyty mies!Hän on erittäin karismaattinen ja upea kuin kreikkalainen jumala.Kun hän puhuu,hän vaikuttaa täysin tavalliselta eikä yhtään leuhkalta.Se tekee hänet vielä komeammaksi.Myönnän ihailevani todella tätä miestä monessa mielessä.En ole homo,enkä haluaisi seksiä hänen kanssaan.Minusta mies voi ihailla toista täydestä sydämestä ja puhtaalla mielellä ja vielä tunnustaa sen!Make
- AnonyymiUUSI
Harri Haatainen on homoseksuaali. Tämä on faktaa.
- AnonyymiUUSI
Joo joo, sulta noita "faktatietoja" löytyy.
Etkö saanut isketyksi HH:sta ja nyt purat katkeruuttas täällä.
- AnonyymiUUSI
Harrista tuli opettaja. On naimisissa (naisen kaa) ja isä. Edelleen tosi komea!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135153
- 674984
- 904064
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753550Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603128- 432751
- 152277
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️451837- 381730
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371598