Ilmaiseksi kömpostoitunutta hevosen lantaa

AMLA

Olisiko jollain tarvetta hevosenlannalle? Meiltä saisi hakea ilmaiseksi kompostoitunutta, turpeen sekaista lantaa.
Paikka sijaitsee Kiskossa.

7

3824

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pienviljelijä

Olen nähnyt tuollaisen ilmoituksen ennenkin. Annetaan ilamiseksi hevosenlantaa. Onhan se kiva tietenkin hakea ilman hevosenlantaa, jos kehtaa. Vaan miten tästä hevosenlannasta tehtäisiin bisnestä? Myönnän kyllä, että se on ongelmallista. Tilanpitäjillä ei välttämättä ole aikaa lapata hevosenlantaa pusseihin. Rahastaminenkin vie aikaa.

Harrastepuutarhuria kiinnostaa myös olki- ja heinäpaalit. Niitä voisi kaupitella katetarkoituksiin. Katteesta harrastepuutarhurilla on aina pulaa. Joku voisi jopa maksaa pilaantuneesta heinästä!

• viljavarasto

Hei! minulla olisi tarvetta hevosen lannalla. Tulisin mielelläni hakemaan mutta mistä ja millon sopii?

• Kisko

En ole keskustelun aloittaja mutta voin myös tarjota hevosenlantaa ilmaiseksi Kiskossa. Lanta on olkipellettiin kuivitettua pisimmillään vuoden kompostoitunutta. Laitan tuossa keväämmällä ilmoituksen Toijan kauppojen ilmoitustaululle josko koti- ja mökkipuutarhureilla olisi tarvetta. Oma puutarha ei tarvitse kaikkea tuota joten noutaa saa säkillä tai peräkärryllä. Puh.040-323 7823 /esko

• hevosenlanta

Hei! Mistäpäin hevosenlannan voisi hakea. Teijo Hirvonen 0400 579659

• Mimmi

Onko tarjolla kompostoitua hevosen lantaa?
      Kyseleeimmi 2018

• Karita111

Onko jollain halua päästä eroon ylimääräisestä hevosen lannasta? Meillä tarvetta ja paljon. Paikka littoisissa

• Anonyymi

Olisi kyllä. Onko vielä tarvetta?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      41
      2213
    2. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      219
      1916
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      109
      1516
    4. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      142
      1255
    5. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      115
      1187
    6. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      136
      1094
    7. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1068
    8. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      982
    9. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70
      940
    10. Mitä ajattelet kun

Katsot kaivattuasi silmiin? Mitä näet silmissä?
      Ikävä
      60
      907
    Aihe