Tatuointi

Ladydana

Kannattaako, tai siis ei varmasti tietenkään kannata ottaa ulkomailla varmaan ikinä, mutta onko SB:llä tai lähikaupungeissa jotain suhteellisen järkevää tatuointipaikkaa ja minkälaista jälkeä tekevät? Hintataso?

11

3651

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SB:llä

      Eli mun mies otti viime kesänä SB:llä tatskan, ja annoin sen ottaa, vaikka itse terveyden ammattilaisena olen periaatteessa tatskojen ottamista vastaan ulkomailla. Mutta paikka sai mut vakuutettua hygieniansa puolesta niin, että "annoin luvan" hänelle. Liike oli melko pieni ns. "basaarialueen" läheisyydessä, samassa liikkeessä oli kampaamo ja siellä sai myös manikyyrejä ym. Henkilökunta oli ystävällistä. Mieheni isohko kuva selkään maksoi n.150e, jälki oli erinomaista. Neulat ottivat steriileistä pakkauksista, vaihtoi aina välillä uuteen. Näin vuoden jälkeenkin kuva edelleen hyvä. Tatuointiliike kannattaa valita siis tarkkaan, älä mene rannan läheisyydessä oleviin liikkeisiin, ja tutustu tarkkaan tatuoijan aiempiin kuviin. Itse kävimme k.o. liikkeessä monta kertaa ennen h-hetkeä tutustumassa henkilökuntaan ja heidän työskentelyynsä.

      • ihanko totta

        annoit siis miehellesi luvan. haista nyt akka paska. sulla ei ole miestä, jos sen täytyy sinulta tatuointiin lupa kysyä, se on nyhverö.


      • ollut mitään sanavaraa
        ihanko totta kirjoitti:

        annoit siis miehellesi luvan. haista nyt akka paska. sulla ei ole miestä, jos sen täytyy sinulta tatuointiin lupa kysyä, se on nyhverö.

        kyllä mulla ainakin taitaa mies löytyy kun tatuoinneista ei voi keskustella ne pitää vaan hyväksyä!


    • ei mitään valittamista

      Olen ottanut kaikki 3 tatuointiani Bulgariassa.2 sunny beachilla ja yhden kultahietikolla.samoin mieheni on ottanut 3 tatuointia bulgariassa.Paljon halvempaa kuin suomessa ja luetettavia ja siistejä paikkoja kyllä löytyy!Mukavia tatuoijia on myös ollut!Ota ihmeessä jos olet päättänyt tatuoinnin ottaa.Muistat vaan auringolta suojata kunnolla,niin ei tule mitään ongelmia:)

    • Otettu

      Hotel Neptun Beachissa alakerrassa, rantakadulla ainakin tatskapaja(muistaakseni tatuoija oli Igor), on ollut 2 perättäisenä vuonna ainaskin ja mieheni otti tatskan siellä. Steriilit hyvät välineet,tyyppi osaa asiansa. Käy tsekkaamassa.

      • ispi78

        mikä on hintaluokka kuville?


      • tatuoinneista
        ispi78 kirjoitti:

        mikä on hintaluokka kuville?

        pienin tatuointini korvaan taisi maksaa 50 levaa eli noin 25e.Ne ovat aika lailla tasan puolet suomen hinnoista.suuremmat noin 3cmx3cm noin 100-150levaa.ihan isoista tatuoinneista en tiedä hintoja koska sellasia en ole ottanut.


    • lomailija

      Moi! Tää on vanha ketju mutta toivoisin jonkun tähän vastaavan jos sattuu lukemaan.. Olen lähdössä kesäkuussa sunny beachille ja tarkoituksena ottaa sielä tatuointi. Toivoisin jonkun siellä tatuoinnin ottaneen jakavan kokemuksia :) Haluan ehdottomasti varmistua hyvästä hygieniasta ja hyvästä jäljestä. Kiitos asiallisesta vinkistä!

      • Kokeile ensin

        Mikäli olet epävarma siitä, haluatko ottaa tatuoinnin vai et, niin ratkaisu löytyy: ota kokeeksi hennatatuointi. Sen saa huokealla hinnalla.

        Siitä voit nähdä, pidätkö lopullisesta kuvioista tai ylipäänsä koko tatutointi-ideasta. Hennatatska kuluu muutamassa viikossa pois, ja jos päätät ottaa oikean, niin se on viisainta tehdä hyvän hygienian Suomessa, vaikka teko täällä maksaakin hieman enemmän.

        Sitä paitsi on ajan, rahan ja loman tuhlausta kulkea koko loma-aika siteisiin ja elmukelmuun käärittynä. Et voi uida, et voi ottaa aurinkoa etkä peseytyä kunnolla.


      • huoh5y
        Kokeile ensin kirjoitti:

        Mikäli olet epävarma siitä, haluatko ottaa tatuoinnin vai et, niin ratkaisu löytyy: ota kokeeksi hennatatuointi. Sen saa huokealla hinnalla.

        Siitä voit nähdä, pidätkö lopullisesta kuvioista tai ylipäänsä koko tatutointi-ideasta. Hennatatska kuluu muutamassa viikossa pois, ja jos päätät ottaa oikean, niin se on viisainta tehdä hyvän hygienian Suomessa, vaikka teko täällä maksaakin hieman enemmän.

        Sitä paitsi on ajan, rahan ja loman tuhlausta kulkea koko loma-aika siteisiin ja elmukelmuun käärittynä. Et voi uida, et voi ottaa aurinkoa etkä peseytyä kunnolla.

        no sitä varten yleensä rantalomilla tatskat otetaan viimeisenä päivänä... käyttäsit aivojasi


    • sunny lover

      sunny ink ja tatuoija ivanoy,löytyy facesta, otettu pari tatskaa ja tänä kesänä lisää :) paras kaikista

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4590
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe