Nespresso - invalid...

crudo

Olen muutamaan kertaan hehkutellut Nespresson helppoutta ja kahvin ihanuutta eikä kahvin maku huonoksi ole muuttunutkaan, mutta helppous on mennyt den vägen.

Nespresso lupaili, että viime vuoden vaihteessa avataan Suomen toimipiste, mutta katin kontit.. mitään ei ole tapahtunut. Nyt koitin tilata netin välityksellä sormi soikeana kahvikapseleita enkä saanut tilausta läpi: invalid sitä ja wrong account tätä.

Soitin asiakaspalveluun - joka tosin vastasi kiitettävästi välittömästi jopa ilta-aikaan - ja sain tietää, että tilata voi puhelimitse ja maksaa luottokortilla, tilaus tulee 3-5 päivässä ja Suomen palvelupiste ehkä vasta ensi Jouluksi. Tanskassa, Norjassa ja Ruotsissa on ollut oma pisteensä jo aikaa - missä Suomi viipyy? Venäjällä saa kymmeniä erilaisia masiinoita ja kapseleita joka kadunkulmasta, missä meidän kahvikulttuurimme on? Hoi, Nespresso?

Nespresson nettitilaus ei toimi toistaiseksi - tosin nettisivuilla ei ole asiasta mitään mainintaa asiasta ja minullekin on nyt käymässä niin, että parin viikon tyhjän yrittämisen jälkeen koneeni vesisuuttimet ovat kuvumassa umpeen käytön ja kapseleitten puutteessa. Tarvitsisin kalkinpoistosettiä, mutta sitä ei ole saatavilla - vähän huono palvelutaso siis toistaiseksi! Pyysin settiä kaupan päälle, mutta palvelutytön valtuuksiin ei kuulemma moinen kuulu - no, joo.. ei kai sitten.

Nyt herätys Nespresso - komea esite ja värikkäät nettisivut eivät riitä imagon ylläpitoon, palvelua ja todellista aktia tarvita, jotta hommanne ei kuivu kasaan. Nestle on maailmanmerkki.

27

4743

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvää kahvia helpolla

      olisi kiva jos joku asiasta enemmän tietävä kertoisi, saako Suomesta nyt ostaa sujuvasti kahvipakkauksia ko. koneisiin? tarkoitan siis yksityiskäytössä oleviin laitteisiin

      • kahvin ystävä

        Luulen, että pitää tilata netin kautta.


      • kahvin ystävä kirjoitti:

        Luulen, että pitää tilata netin kautta.

        Suomessa ei ole Nespresso-kauppaa, joten ainoa mahdollisuus on tilata netin kautta.


      • kahvia!

        Ostin kotiin Nespresso-koneen saksalaisesta verkkokaupasta. Toimitettiin viikossa. Myös kapseleiden tilaus netistä käy sujuvasti. Paketti perillä n. 5-6 päivässä. Asiakaspalvelu sujuvaa ja kohteliasta, jopa suomen kielellä. Puhelut ohjautuvat Tanskaan, josta myös kapselit toimitetaan.


      • kahvia!
        crudo kirjoitti:

        Suomessa ei ole Nespresso-kauppaa, joten ainoa mahdollisuus on tilata netin kautta.

        Nespresso-kapseleita saa siis vain maksuttomasta puhelinpalvelunumerosta tai netistä kunhan ensin hankkii koneen ulkomailta tai netin kautta.


      • kahvia! kirjoitti:

        Ostin kotiin Nespresso-koneen saksalaisesta verkkokaupasta. Toimitettiin viikossa. Myös kapseleiden tilaus netistä käy sujuvasti. Paketti perillä n. 5-6 päivässä. Asiakaspalvelu sujuvaa ja kohteliasta, jopa suomen kielellä. Puhelut ohjautuvat Tanskaan, josta myös kapselit toimitetaan.

        Noita koneita saa käsittääkseni myös Nespresson sivujen kautta, mutta taitavat olla tyyriimpiä siellä kuin muussa nettimyynnissä.

        Vahvistan kaiken edellä mainitun - hyvin ja helposti pystyy nykyään tilaamaan kapseleita sekä muita kahvitarvikkeita. Palvelu erinomaista - kuten imagoon kuuluukin. En oikein usko, että Suomessa menestyisi tuollainen Nespresso-kauppa kuten muualla Euroopassa on. Kävin juuri Lausannen kaupassa - Nestlen pääpaikka kun on siellä - ja oli melkoisen tööteen näköinen putiikki; raha haisi kauas.


    • Lopen kyllästynyt ulkomaapuheluihin/tuomaan muualta kahvia

      Kyllä Suomi tosiaan on takapajula eikä sitä mikään Suomikuvatyöryhmä muuksi muuta. Melkein kaikissa maailman kolkissa myydään yksityiskäyttöön tarkoitettuja Nespressolaitteita ja kahvipodeja, mutta ei Suomessa. Suomalaisten siis arvioidaan olevan sekä tietämättömiä että niin köyhiä, että tänne ei kannata perustaa pienintäkään toimipistettä? Suomalaiset juovat kahvia vain työpaikoillaan?

      Mitäpä jos me kaikki kunnon kahvin ja sen helpon valmistamisen ystävät ryhdymme lähettämään päivittäin kyselyjä osoitteeseen:
      Suomen Nestlé Oy
      Keilasatama 5
      FI-02151 Espoo
      Finland
      358 10 395 11
      358 10 395 19 55
      Nestlé Finland websites

      Saisikohan aktiivisella toiminnalla Suomen konttorin väen heräämään, että täällä olisi asiakkaita?

      • Marjaana212

        Mistä olette omat nespressolaitteenne tilanneet ja millaisiin päädyitte. Suomeen ei ilmeisesti vieläkään ole vaivauduttu rantautumaan..


      • Marjaana212 kirjoitti:

        Mistä olette omat nespressolaitteenne tilanneet ja millaisiin päädyitte. Suomeen ei ilmeisesti vieläkään ole vaivauduttu rantautumaan..

        No, Sveitsistä ole omani ostanut ja siellä niitä on myynnissä monenmerkkisiä, mikä ei ole ihme - Sveitsi on Nestlen kotimaa.

        Mutta kyllä jo Ruotsista löytyy ja näkyypä olevan Elloksen postimyynnissäkin.

        Oheiselta sivulta voi tutkailla kauppoja: http://www1.nespresso.com/precom/sima/locator_fi_en.html?strCountry=ch

        Suomi eikä Eestikään ole listoilla - Moskovassa kyllä myynnissä kosolti.


      • MK
        crudo kirjoitti:

        No, Sveitsistä ole omani ostanut ja siellä niitä on myynnissä monenmerkkisiä, mikä ei ole ihme - Sveitsi on Nestlen kotimaa.

        Mutta kyllä jo Ruotsista löytyy ja näkyypä olevan Elloksen postimyynnissäkin.

        Oheiselta sivulta voi tutkailla kauppoja: http://www1.nespresso.com/precom/sima/locator_fi_en.html?strCountry=ch

        Suomi eikä Eestikään ole listoilla - Moskovassa kyllä myynnissä kosolti.

        Ystävälläni näin kyseisen laitteen Hollannissa ( 9, 2009). Siellä myös kapseleiden saaminen on helppoa, kävelet vain lähikauppaan ja valitser 6 eri lajikeesta omasi (itse otin kaakaon).


      • .....
        MK kirjoitti:

        Ystävälläni näin kyseisen laitteen Hollannissa ( 9, 2009). Siellä myös kapseleiden saaminen on helppoa, kävelet vain lähikauppaan ja valitser 6 eri lajikeesta omasi (itse otin kaakaon).

        itse ostin pari päivää sitten laitteen. Ruoholahdessa toimisto mistä saa ostaa myös kapseleita. Ihanaa kahvia. Miten olen tullut toimeen ilman tätä. Ihana. :)


      • ..... kirjoitti:

        itse ostin pari päivää sitten laitteen. Ruoholahdessa toimisto mistä saa ostaa myös kapseleita. Ihanaa kahvia. Miten olen tullut toimeen ilman tätä. Ihana. :)

        Kiva kuulla, ettäNespresso rantautuu myös tänne - viimeinkin. Missä tuo Ruoholahden toismisto sijaitsee ja millä nimellä toimii?

        Tuosta kahvin hyvyydestä olen samaa mieltä - parasta espressoa ja lungoa, mitä tarjolla. Ei halpaa, mutta hintansa väärtti ja helpolla saatavilla.


      • MTJP80
        Marjaana212 kirjoitti:

        Mistä olette omat nespressolaitteenne tilanneet ja millaisiin päädyitte. Suomeen ei ilmeisesti vieläkään ole vaivauduttu rantautumaan..

        Me ostettiin meidän keitin Pariisista. Ranskassa törmäsin näihin peleihin ensimmäistä kertaa ja olin samantien myyty. 3 vuotta on mennyt siis tässä koukussa.

        Me ostetaan meidän kapselit aina ulkomailta, koska kerran mulle sanottiin suomen asiakaspalvelussa, että postikulut olisi 10€ - mun mielestä vähän liikaa. Ostan siis ulkomaanreissuilla (pääasiassa Pariisista) reilun satsin, jolla pärjää vaikka puoli vuotta..

        Suomen myymälä olisi kyllä tosi jees!!


      • mlak
        MTJP80 kirjoitti:

        Me ostettiin meidän keitin Pariisista. Ranskassa törmäsin näihin peleihin ensimmäistä kertaa ja olin samantien myyty. 3 vuotta on mennyt siis tässä koukussa.

        Me ostetaan meidän kapselit aina ulkomailta, koska kerran mulle sanottiin suomen asiakaspalvelussa, että postikulut olisi 10€ - mun mielestä vähän liikaa. Ostan siis ulkomaanreissuilla (pääasiassa Pariisista) reilun satsin, jolla pärjää vaikka puoli vuotta..

        Suomen myymälä olisi kyllä tosi jees!!

        haaveilin jo viime kesänä ostoa Espanjasta mutta nyt sain vasta tein hankinnan House of Fraser:sta. Siellä oli Nespresso Shop in shop ja asiantunteva myyjä. Mukaan tuli aimo annos kapseleita ja netistä tilasin jo lisää (Tanskan Nespresso). Jatkossa jokaisella työmatkalla on yksi lisätehtävä, podien hankkiminen. 43-vuotta ikää mittarissa ja ensimmäinen kahvinkeitin!


      • joku muu
        ..... kirjoitti:

        itse ostin pari päivää sitten laitteen. Ruoholahdessa toimisto mistä saa ostaa myös kapseleita. Ihanaa kahvia. Miten olen tullut toimeen ilman tätä. Ihana. :)

        Hei!

        Tutustuin juuri Jouluna Nespressoon Italiassa. Oli aivan taivaallista ja helppoa.
        Kertokaa ihmeessä, mistä saan tämän jkeittimen ja niitä patruunoita. Sen jo tiedän, mistä veden saan;)


      • joku muu kirjoitti:

        Hei!

        Tutustuin juuri Jouluna Nespressoon Italiassa. Oli aivan taivaallista ja helppoa.
        Kertokaa ihmeessä, mistä saan tämän jkeittimen ja niitä patruunoita. Sen jo tiedän, mistä veden saan;)

        LOggaa itsesi tuonne http://nesclub.nespresso.com/id/login/ ja kahvin lisäksi sieltä lienee saatavilla myös koneet. Maksu luottokortilla ja toimitus postitse.

        Tuo suomalainen Nespresso näyttää olevan suunnattu lähinnä yrityksille, mutta tällä sivulla palvellaan yksityisiä.


      • jens1
        crudo kirjoitti:

        LOggaa itsesi tuonne http://nesclub.nespresso.com/id/login/ ja kahvin lisäksi sieltä lienee saatavilla myös koneet. Maksu luottokortilla ja toimitus postitse.

        Tuo suomalainen Nespresso näyttää olevan suunnattu lähinnä yrityksille, mutta tällä sivulla palvellaan yksityisiä.

        Miten tuo nettimyynti oikein toimii? Ostin itselleni huutokaupasta Nespresso Gemini CS100 kahvinkeittimen ja siihen maidonvaahdottimen. Nyt ongelmana onkin, että tarvitsisin maidonvaahdottimeen siihen kuuluvan letkun, sekä luonnollisesti lisää kahvia.. Mukana tuli muutamia kapseleita.

        Yritin kirjautua tuohon osoitteeseen, mutta koska mulla ei ole minkäänlaista asiakasnumeroa niin pitäisi ottaa yhteyttä johonkin ja mulle siitä kohtaa aukeaakin lomake, joka pitäisi täyttää. Ongelmana on vaan se, ettei sitä saa edes eteenpäin kun ei löydy koko lähetä-painikettakaan?!

        Ihana kahvinkeitin, mutta hermohan tässä kapseleiden metsästyksessä vaan menee..


      • jens1 kirjoitti:

        Miten tuo nettimyynti oikein toimii? Ostin itselleni huutokaupasta Nespresso Gemini CS100 kahvinkeittimen ja siihen maidonvaahdottimen. Nyt ongelmana onkin, että tarvitsisin maidonvaahdottimeen siihen kuuluvan letkun, sekä luonnollisesti lisää kahvia.. Mukana tuli muutamia kapseleita.

        Yritin kirjautua tuohon osoitteeseen, mutta koska mulla ei ole minkäänlaista asiakasnumeroa niin pitäisi ottaa yhteyttä johonkin ja mulle siitä kohtaa aukeaakin lomake, joka pitäisi täyttää. Ongelmana on vaan se, ettei sitä saa edes eteenpäin kun ei löydy koko lähetä-painikettakaan?!

        Ihana kahvinkeitin, mutta hermohan tässä kapseleiden metsästyksessä vaan menee..

        Kirjautuminen on tehty hieman hankalaksi nespresso.com-sivustolla. Sivun alareunassa on pienellä ja himmeällä Sitemap. Sen takana The Club ja Join the Club.


      • jens1
        mrwweg kirjoitti:

        Kirjautuminen on tehty hieman hankalaksi nespresso.com-sivustolla. Sivun alareunassa on pienellä ja himmeällä Sitemap. Sen takana The Club ja Join the Club.

        Löysin netistä yhden sähköpostiosoitteen ja laiton sinne viestiä ja johan alkoi lyyti kirjoittaa! Loistavaa asiakaspalvelua ja sain tehtyä tilauksen sähköpostitse, tekivät kyllä mulle asiakastunnuksetkin tuonne nesclubiin, mutta siellä minimitilausmäärä on 300 kapselia. Ja tuotteet tulevat kotiovelleni parissa päivässä, sitten mäkin pääsen nauttimaan toivottavasti ihanasta kahvista! :) Toivottavasti tuo kahvinkeitin oli siis hyvä ostos.


    • äaisd

      Suomalaiset ei pääasiassa pidä tällasista nk. "pikakahveista" tai tällasista nopeesti valmistuvista konekahveista. Pikakahvithan on maailmalla suositumpia kun suodatinkahvit, eihän esimerkiksi Kreikassa edes ravintoloista taida saada muutakun Nescafeta. Listallahan jo lukeekin Nescafe, eikä Coffee kuten meillä suomessa. Suomalaisten mieliin on painunut niin tiukasti se mielikuva että pikakahvi on yksinkertaisesti pahaa, vaikka todellisuudessa ihmiset eivät maista eroa. Sokkotesteissä yleensä pikakahvi vie voiton :)

      toistaiseksi suomessa ei ole markkinoita muutakun juhlamokalle, mutta kyllä tässäkin ollaan menossa nykyaikaisempaan suuntaan. Pikakahvit ja yksinkertaisesti koneella valmistettavat (erikois)kahvit ovat yleistymässä täällä meidän takapajulassa!

      • Oikean kahvin ystävä

        Nespressohan ei ole pikakahvia vaan puhdasta korkealaatuista kahvia, joka on annospakattu. Nespressolla ei ole mitään tekemistä maustettujen markettikapseleiden tai pikakahvien kanssa - yksinkertaisesti se on laadukasta ja maukasta KAHVIA!

        Ja kuulemma myymäläkin on avautumassa Kämp Galleriaan - toivottavasti tämä nyt oikeasti vihdoin toteutuu, vaikka tähänkin asti kapseleiden tilaus netin kautta ja toimitus lähimpään matkahuollon pisteeseen on toiminut vaivatta.

        Olen nauttinut Nespresson kahvista kotona jo yli 10 vuotta, enkä tästä paheestani luovu!


      • No Nespresso
        Oikean kahvin ystävä kirjoitti:

        Nespressohan ei ole pikakahvia vaan puhdasta korkealaatuista kahvia, joka on annospakattu. Nespressolla ei ole mitään tekemistä maustettujen markettikapseleiden tai pikakahvien kanssa - yksinkertaisesti se on laadukasta ja maukasta KAHVIA!

        Ja kuulemma myymäläkin on avautumassa Kämp Galleriaan - toivottavasti tämä nyt oikeasti vihdoin toteutuu, vaikka tähänkin asti kapseleiden tilaus netin kautta ja toimitus lähimpään matkahuollon pisteeseen on toiminut vaivatta.

        Olen nauttinut Nespresson kahvista kotona jo yli 10 vuotta, enkä tästä paheestani luovu!

        Eriäväkin mielipide sallitaan: olen maistanut Nespressoa muutaman kerran, enkä kuvottavampaa kahvia ole juonut. Oletin sen olevan herkullista kaiken hehkutuksen jälkeen, ja se oli järkyttävää kitkerää litkua, jota en parhaalla tahdollakaan voi nimittää kahviksi. Ja kyllä, se on nimenomaan pikakahvia.


      • Pihla34
        No Nespresso kirjoitti:

        Eriäväkin mielipide sallitaan: olen maistanut Nespressoa muutaman kerran, enkä kuvottavampaa kahvia ole juonut. Oletin sen olevan herkullista kaiken hehkutuksen jälkeen, ja se oli järkyttävää kitkerää litkua, jota en parhaalla tahdollakaan voi nimittää kahviksi. Ja kyllä, se on nimenomaan pikakahvia.

        Kerrotko vielä, mikä niistä noin paristakymmenestä Nespresso-kahvilaadusta oli sitä kitkerää litkua?


    • aimo777

      Hei kahvin ystävät! mulla ois myytävänä nespresso Citiz espresso-keitin! avaamaton pakkaus! mukana espressokuppi ja lattelasi sekä kahvi-kapseleita!!
      350 euroa kuulemma maksoi, ei ole itsellä käyttöä kun sain jo toisen! voin myydä vaikka 280 eurolla!
      nouto turusta! tai vastaanottaja maksaa postikulut!

      yhteydenotot tekstarilla:
      0407646377/Aino
      http://www.coolhunting.com/tech/nespresso-citiz.php

    • hintatietoinen62626

      "350 euroa kuulemma maksoi, ei ole itsellä käyttöä kun sain jo toisen! voin myydä vaikka 280 eurolla!"

      Saksasta saa tilaamalla tuollaisen uuden hintaan 175 euroa, eli ei kiitos !!

    • Nextpresso

      Nespresson kahvit ovat aivan loistavia, väittäisin jopa parhaimmiksi mitä olen juonut mutta Sveitsiläiset laitteet temppuilevat. 8 kuukauden aikana kone on mennyt tavalla tai toisella rikki 5 kertaa, kyseessä on siis "ammattilais-malli" toimistokäytössä, noin 5-10 kuppia päivässä. Koneen ongelmien takia kahvin keitosta on tullut todella haastavaa.

    • jpsiljamo

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      224
      13641
    2. Naiset pysyy sinkkuna ja ottavat mieluimmin koiran

      Nykynainen ei halua jakaa elämäänsä miehen kanssa, vaan elää yksin ja ottaa koiran tai koiria. Ja pikkuvähemmistö eli in
      Sinkut
      313
      2504
    3. Sille yhelle vaa

      Viime aikoina oon miettinyt sun juttuja aika paljon. Vaikka en oo saanu susta vielä kunnolla selvää kuvaa, jotenkin tunt
      Ikävä
      89
      1551
    4. Tuomas Sakari Matias Salminen. S.2005

      Nimi on ihan julkista tietoa. Ei tarvitse poistaa. Julkaistu monilla sivuilla.
      Valkeakoski
      22
      1418
    5. Kiitos kun annoit värejä elämääni

      Edes pienen hetken. Sellasiakin mitä en muuten näe ;) ❤️
      Ikävä
      55
      1107
    6. Hiljaista on

      Ei kuulu viestiä 😘 pallo on sinulla Mies, odotan!
      Ikävä
      61
      1012
    7. Farmasia valintakoe 2024

      Miten meni farmasia valintakoe teillä? Minun mielstä se oli ihan oko en voi sano, että se oli tosi vaikea.
      Pääsykokeet
      43
      968
    8. Onhan sulla

      Nainen nyt varmasti kaikki hyvin.
      Ikävä
      60
      947
    9. Olen ylpeä sinusta

      nainen. Vaikutat "vanhalta" tekijältä. Olet aarre tälle touhulle ja uskon että pääset vielä pitkälle jos haluat. Ehkä sa
      Tunteet
      35
      922
    10. Kysymys iltaan

      Kuinka kuuma kaivattusi on celsius-asteikolla?
      Ikävä
      55
      913
    Aihe