fetajuustosta...

kysymys::

onko fetajuusto lihottavaa?

6

7550

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fetajuusto

      siinähän on hiilihydraatteja vain 1,1 grammaa sadassa grammassa. Mutta jos syöt sitä runsaasti yhdessä hiilihydraattien, kuten leipien tai perunoiden kanssa niin kyllä niillä eväillä lihoo, mutta lihottava ainesosa ei ole se feta silloinkaan vaan hiilihydraatit eli sokerit. Pistä vaan kreikkalaisen salaatin joukkoon fetaa ja mausta oliiviöljyllä ja punaviinietikalla kreikkalaiseen tapaan niin hyvä tulee.

      • niin hiilihydraatit

        ei lihota? Saman verran kilokaloreita on grammassa proteiinia kuin hiilihydraattia.

        Yhtä paljon energiaa tulee kummastakin=yhtä lihottavaa, jos saa energiaa yli oman kulutuksensa.

        Jaahas, kuinka paljon mahdankaan lihoa kun oon syönyt tänään vaikka mitä hiilihydraattipitoista, kuten lasagnea?=)

        Leipää, puuroa, pastaa, perunaa oon syönyt, mutta paino on kuitenkin pudonnut yhteensä 300 grammaa kahdessa viikossa 1400 kilokalorilla.

        Ei musta hullummin normipainon sisällä laihduttaessa.


      • talavet...
        niin hiilihydraatit kirjoitti:

        ei lihota? Saman verran kilokaloreita on grammassa proteiinia kuin hiilihydraattia.

        Yhtä paljon energiaa tulee kummastakin=yhtä lihottavaa, jos saa energiaa yli oman kulutuksensa.

        Jaahas, kuinka paljon mahdankaan lihoa kun oon syönyt tänään vaikka mitä hiilihydraattipitoista, kuten lasagnea?=)

        Leipää, puuroa, pastaa, perunaa oon syönyt, mutta paino on kuitenkin pudonnut yhteensä 300 grammaa kahdessa viikossa 1400 kilokalorilla.

        Ei musta hullummin normipainon sisällä laihduttaessa.

        Siis voi elämä...

        Fetajuusto lihottaa, jos syöt sitä kilon. Silloin kaloreita kertyy 3280kcal ja lihot ihan saletisti.

        Mutta jos syöt 100g fetajuustoa, niin kaloreita tulee 328kcal ja sillä määrällä ei sata varmaan liho!

        Mä en ymmärrä tällasta boletusta näistä helevetin hiilareista ja rasvoista. Voit syödä puhdasta rypsiöljyä kaksi desiä ja saada siitä 1768kcal jolloin moni laihtuu vielä tuollakin kalorimäärällä.

        Voit syödä 400g puhdasta sokeria, saada siitä 1624kcal ja laihtua, koska energiansaantisi on alle kulutuksesi.

        On eri asia, onko 2dl rasvan juominen, tai 400g sokerin syöminen kuinka fiksua ja terveellistä kuin se lihottaako se.

        Ihminen lihoo, kun se syö yli kulutuksensa, syö se mitä tahansa. Eri ihmiset kuluttavat eri tavalla, mutta fakta on se, että jos lihot, syöt enemmän kuin kulutat. Vittu, aivan sama mitä syöt.


      • juuri sitä
        talavet... kirjoitti:

        Siis voi elämä...

        Fetajuusto lihottaa, jos syöt sitä kilon. Silloin kaloreita kertyy 3280kcal ja lihot ihan saletisti.

        Mutta jos syöt 100g fetajuustoa, niin kaloreita tulee 328kcal ja sillä määrällä ei sata varmaan liho!

        Mä en ymmärrä tällasta boletusta näistä helevetin hiilareista ja rasvoista. Voit syödä puhdasta rypsiöljyä kaksi desiä ja saada siitä 1768kcal jolloin moni laihtuu vielä tuollakin kalorimäärällä.

        Voit syödä 400g puhdasta sokeria, saada siitä 1624kcal ja laihtua, koska energiansaantisi on alle kulutuksesi.

        On eri asia, onko 2dl rasvan juominen, tai 400g sokerin syöminen kuinka fiksua ja terveellistä kuin se lihottaako se.

        Ihminen lihoo, kun se syö yli kulutuksensa, syö se mitä tahansa. Eri ihmiset kuluttavat eri tavalla, mutta fakta on se, että jos lihot, syöt enemmän kuin kulutat. Vittu, aivan sama mitä syöt.

        mitä kirjoitit, eli ihan sama mistä energia tulee, kunhan ei syö yli oman kulutuksensa. Mikään ruoka-aine kun ei itsessään lihota, ainakaan en sellaista tiedä=).

        Fetajuusto esimerkistä sanoisin jos tuon verta paljon syö yli oman kulutuksensa, vaikka sen 100g eli 328kcal, niin lihoo varmasti.


    • bana--

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      1835
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1479
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1262
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1255
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1180
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      969
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      942
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      895
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      101
      826
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      684
    Aihe