Totta se on.
KUOLLEEN MEREN JUHANNUKSESSA on harras meininki ja aika pysähtynyt vuoteen 1963. Lopun voimme itse kuvitella, sen me Raumalaiset osaamme parhaiten koko maailmassa. Kuvittelemme sinne huippu bändejä ja juhlimme kuviteltua lukon menestystä. LukkoFan esittelee kuviteltuja lihaksiaa ja kuvittelemiaan nostotuloksia. Riki Sorsa laulaa "haaveet..nuo kaikki turhat haaveet"..siis kasetilta, itse artisti pitää kuvitella.
KMJ
Raumalle
5
251
Vastaukset
- miettikääs sitä
seuraavan kerran kun sen 30 sekuntia ajatte Rauman läpi, niin miettikää olitteko oikeasti jossain.
Kun jos tarpeeksi moni ihminen uskoo ja haaveilee, niin aletaan asiasta puhua, kuin se olisi todellista.
Aika riipivää...- aikoinaan vitsailtiin
kekkosen hiuksista...oliko niitäkään.
ehkä lukko ja rauma on uusi tälläinen koko suomen vitsi. - rauman merikin on
aikoinaan vitsailtiin kirjoitti:
kekkosen hiuksista...oliko niitäkään.
ehkä lukko ja rauma on uusi tälläinen koko suomen vitsi.ei sellaista missään ole oikeasti.
- naurattaa
On se burilaisten tuska sitten kova =)
- tosiaan taas kärsittiin
joudutaan rikastumaan rauman kustannuksella.
olen niin katkera.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?485938Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki603545- 1862759
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t152705mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132319- 322245
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/182047- 181885
- 1481399
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2811332