Mikä on SQL? ja ...Miten se toimii?
Vastaukset 6
- sql-user
sql on (s)imple (q)uery (l)anguage jolla yksinkertaisia loogisia komentojonoja ajamalla saadaan haluttua outputtia syötettyä tietojärjestelmän aivokeskukseen
- zxcvbnm
Lainaa tai osta jokin asiaa käsittelevä kirja. Siitä asia selviää.
- siis.....p...
onko mun kompuutterissa
relaatiokanta?
eiks voisi antaa selitykseen
2 lauseella-
ja suomen kielellä-
niin että sen luettua
osaa käyttää SQL - toimintoa? - zxcvbnm
siis.....p... kirjoitti:
onko mun kompuutterissa
relaatiokanta?
eiks voisi antaa selitykseen
2 lauseella-
ja suomen kielellä-
niin että sen luettua
osaa käyttää SQL - toimintoa?Tai sitten lauseet pitää olla hirmuisen pitkiä. Asiasta kertovaan kirjaan kertyy helposti useampi sata sivua.
Koneessasi ei ole relaatiotietokanataa, jos et sitä ole itse asentanut. Hanki oppikirja ja asenna Sqlite tai Mysql. Mysql on vaikeampi asentaa mutta monipuolisempi.
- tiedonhakuun...
Vastaus Suomi24:n palstalta: 1h 42min
Vastaus Googlesta: 0,06 sekuntia
"Tulokset 1 - 10 kielellä suomi noin 215 000 sivun joukosta haulle SQL. (0,06 sekuntia)"
Huoh... Mistä näitä ihmisiä sikiää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 53897
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan64647- 55640
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43572Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik31542En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32508Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk5503- 75457
- 37436
- 33425