Mikä on SQL? ja ...Miten se toimii?
Vastaukset 6
- sql-user
sql on (s)imple (q)uery (l)anguage jolla yksinkertaisia loogisia komentojonoja ajamalla saadaan haluttua outputtia syötettyä tietojärjestelmän aivokeskukseen
- zxcvbnm
Lainaa tai osta jokin asiaa käsittelevä kirja. Siitä asia selviää.
- siis.....p...
onko mun kompuutterissa
relaatiokanta?
eiks voisi antaa selitykseen
2 lauseella-
ja suomen kielellä-
niin että sen luettua
osaa käyttää SQL - toimintoa? - zxcvbnm
siis.....p... kirjoitti:
onko mun kompuutterissa
relaatiokanta?
eiks voisi antaa selitykseen
2 lauseella-
ja suomen kielellä-
niin että sen luettua
osaa käyttää SQL - toimintoa?Tai sitten lauseet pitää olla hirmuisen pitkiä. Asiasta kertovaan kirjaan kertyy helposti useampi sata sivua.
Koneessasi ei ole relaatiotietokanataa, jos et sitä ole itse asentanut. Hanki oppikirja ja asenna Sqlite tai Mysql. Mysql on vaikeampi asentaa mutta monipuolisempi.
- tiedonhakuun...
Vastaus Suomi24:n palstalta: 1h 42min
Vastaus Googlesta: 0,06 sekuntia
"Tulokset 1 - 10 kielellä suomi noin 215 000 sivun joukosta haulle SQL. (0,06 sekuntia)"
Huoh... Mistä näitä ihmisiä sikiää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2161039Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49864- 98821
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "215784- 68687
- 48609
- 46593
- 64566
- 77534
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2513