Ajokoulutuskeskus Turku

tiina j

Onko teillä kokemuksia ajokoulutuskeskuksesta? Millaista opetusta ja millaisia opettajia? Onko hyvä?

16

4248

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minttu11

En suosittele kyseistä firmaa kenellekään. Minä sain ainakin todella töykeää kohtelua firman omistajan taholta. Hän sai minut ihan itkun partaalle huutamalla puhelimeen, kun halusin keskustella eräästä asiasta hänen kanssaan. Paikassa tuntuu olevan sellainen asenne, että firman etu ensin, sitten vasta asiakkaan. Mieti siis tarkkaan, sillä vaikka tuo hinta on 100 e halvempi kuin muissa firmoissa, niin palvelun laatu voi olla huonompaa. En pitänyt myöskään kyseisen firman johtajan tyylistä ja huumorista, joka saattaa olla liian ronskia monelle.
      Tässä siis minun kokemukseni ja edessä on vielä puoli kurssia..vaihtaisin jos voisin.

• sivusta seurannut

Onko tuo omistaja sellainen, joka puhuu kaiken aikaa kännykkä korvalla ajo-opetuksen aikana. Siis pitää toimistoaan autossa.

• Jaana01

voit sä....niin minäkin tein, vaikka oli vain 6 ajokertaa jäljellä.Jos tai kun siellä mättää, ei sinne kannatta jäädä roikkumaan!

• _Vieras_

Omasta mielestäni on kyl hyvä firma. Jos firman pääjehu ny ei mielytä niin puhu jätkälle vaikka opettajan vaihdosta. Jussi on kyl hyvä opettaja. rento ja heittää hyvää läppää sekä ei suutu kyl yhtään mistään.

• mielipideasia

itse kyllä pidän kovasti tämän puljun opetustavasta, huumorilla kyllästettyä teoriatuntia ei voita mikään. teoriatunneilla voi kyllä tulla hieman ahdasta jos sattuu olemaan paljon oppilaita paikalla.
      Harri G. oli itselläni ajo-opettajana ja pidin kovasti, sopivan rento ja osasi priorisoida asioita ja ymmärsi hyvin, muutkin ovat kehuneet

• Vilkku

Tykkäsin kovasti. Teoriat oli ok. Ajotunnit oli rennot, mutta hyvin oppi. Suosittelen Jussia opettajaksi. Ainoan miinuksen antaisin toimiston henkilölle. Lupaili asioita, mutta ilmeisesti unohti. Ajotunnit nostivat selkeästi plussalle :)

• nyt jo kortti taskussa

Olin itse hyvin tyytyväinen autokoulun opetukseen kuin palveluunkin. Kaikki asiat hoitui nopeasti ja hyvin. Sinne vain!

• Ridi

Kävin kyseisen firman nettisivuilla, mutta ei siellä kaverien kovasti kehumaa jussia ollut!? Tietääkö kukaan, että onkohan se jussi opettamassa ollenkaan? Harri G... kyllä oli, joten taidan sitten pyytää hänen opetukseen. Täytän kahden kuukauden kuluttua 18, joten milloin minun kannattaisi aloittaa ajokoulu?

• Drakcap
        Ridi kirjoitti:

Kävin kyseisen firman nettisivuilla, mutta ei siellä kaverien kovasti kehumaa jussia ollut!? Tietääkö kukaan, että onkohan se jussi opettamassa ollenkaan? Harri G... kyllä oli, joten taidan sitten pyytää hänen opetukseen. Täytän kahden kuukauden kuluttua 18, joten milloin minun kannattaisi aloittaa ajokoulu?

Jos kahden kuukauden päästä täytät niin tekee tiukkaa, että ehdit saada kortin syntymäpäiväksesi...

• Nina vailla korttia
        Ridi kirjoitti:

Kuka Jussi ... missä opettaa nykyisin?

• kuulin juttua:)

kys.autokoulu on kuulemma mustalaisten omistuksessa

• juorutalkoot

Siis häh??? Kävin itse kyseisen autokoulun ekassa vaiheessa ja omistaja oli kyllä ihan suomen kansaa, niin kuin työntekijätkin... Nyt itse menossa sinne myöskin jo tokaan vaiheeseen! :)

• kostaja

ihan hullu paikka älkää menkö mut heitettiin keskel auto tietä pihalle autosta ja sanottiin et tuut takas vasta ku oot oppinu ajaa!... haukuttiin koko ajan keskyttyminen meni ihan ohi ku korvaan vaa huudettiin ja sit opetta veti kerran nyrkil rikki takapeilin ku suuttus mull en sano että kaikki opettajat ovat sielä huonoja koska vaihdoin opettajaa ja tilalle tuli tosi mukava tyyppi mutta ensinmäinen aja ope oli juuri tämän paikan omistaja en muista nimiä mutta tosi kireä tyyppi !!!

• BallsT

Paskaa palvelua eikä kumpikaan minua opettaneista ajo-opettajista osanneet käyttäytyä. Jos et opi ensimmäisellä, huudetaan ja meuhkataan. Tärkeintä näyttää olevan autojen kunto, omat aikataulut ja se, että ajo-opetuksesta pääsee laskuttamaan mahdollisimman paljon. Jos sinulle tuli lisätuntien tarve, oliko syy sinussa? Alaluokkainen lafka. 3/10

• Tyytyväinen Tiina

Itse kävin ko autokoulussa kääntymässä ja opettajat olivat aivan kamalia.. :( Kaveri kävi samaan aikaan Epic autokoulua ja suosittelia minua vaihtamaan sinne. Epicissä oli kivat opettajat ja sain kortin ekalla kerralla.. Suosittelen käymään Epic autokoulun, yks opettaja oli tosi ihana!

• epitiina

täällä taas kilpailija itse tekeytynyt Tiinaksi! Vahvasti näyttää siltä, että viime aikoina kaikki epicia kehunneet "tiinat" ovat kaivanneet esille vuoden 2004-2008 aloitettuja keskusteluja, missä haukutaan Turun isompia ja vahvempia autokouluja! Ajokoulutuskeskusturku on paras autokoulu Turussa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. R.I.P Marko lämsä

Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi
      Tampere
      62
      4332
    2. Vappu terveiset kaivatullesi

otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡
      Ikävä
      155
      1823
    3. Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut

Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html
      Maailman menoa
      14
      1533
    4. Puskaradio huutaa

Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !
      Suomussalmi
      38
      1297
    5. Miksi aina vain seksiä?

Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau
      Sinkut
      168
      1073
    6. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      58
      919
    7. Vieläkin jaksaa

naurattaa. 😆 🐽🐷🤣 M - N
      Ikävä
      79
      915
    8. Martinalta vakava ulostulo

Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      843
    9. Hei rakas A,

olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en
      Ikävä
      54
      821
    10. Kyllä sitä on tyhmä

Ettei aikoinaan sua ottanut. Huomenta❤️
      Ikävä
      39
      791
    Aihe