ystäviä?

nuori aviopari

Olemme nuori pari joka on juuri muuttanut harjavaltaan emmekä tunne täältä ketään..olisi kiva tutustua muihin nuoriin pareihin ja ystävystyä ja viettää aikaa yhdessä.Olemme 23 ja 24-vuotiaat.
jos kiinnostuit niin ota yhteyttä vaikkapa näin alkuun sähköpostilla joka on:[email protected]

55

6453

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muutitte

      ?

      minne muutitte?

      • muutettiin luvialta harjavaltaan..


      • keskustelupalstan
        wolfgirl85 kirjoitti:

        muutettiin luvialta harjavaltaan..

        välityksellä?;D


    • yhyren kerran.

      kyllä asuinpaikan ootte valinnu, HARJAVALTA!!?

      Otan osaa. Toivottavasti tuutte järkiinne ja lähette sieltä yhtä nopeesti ku menitte.

      • vaan

        valtoihin.tossa ylempänä hieman maistiaisia harjavallan ihmisistä.mutta onneksi täällä ei kaikki ole samanlaisia.eli ei muuta kun asettukaa taloksi vaan.olen itse yli 20 vuotta asunut täällä enkä ole poiskaan lähtenyt vaikka olisi ollut monta kertaa tilaisuus.tsemppiä vaan teille.


    • KirButti

      että hirveetä porukkaa harjavallassa. Hyvää palvelua ei oikein löydy, ja hymyä on turha edes odottaa takaisin.

      Itsellä on 1 läheisempi ihminen harjavallassa, loput tuntemani 2 naamasia, kateellisia, tai muuten vaan epäystävällisiä ihmisiä. Erittäin vaikeeta tutustua kehenkään, vaikka itse haluaisi!

      • ehkä vilkasta

        peiliin, vika voi olla siellä. Täällä on ihan samanlaista porukkaa kun muualla ja ihan yhtä helppo tutustua.


      • paikkaansa
        ehkä vilkasta kirjoitti:

        peiliin, vika voi olla siellä. Täällä on ihan samanlaista porukkaa kun muualla ja ihan yhtä helppo tutustua.

        Olen asunut 6:della eri paikkakunnalla ja ollut joskus 7 vuotta töissä Harjavallassa. Kaksinaamaisia, selkäänpuukottajia ja seläntakana paskaapuhujia oli ainakin minun Harjavaltalaiset työkaverini. Muilla paikkakunnilla, joissa olen asunut ei samaa ongelmaa ja ps. minulla on edelleen sama peili.


      • on vikaa
        paikkaansa kirjoitti:

        Olen asunut 6:della eri paikkakunnalla ja ollut joskus 7 vuotta töissä Harjavallassa. Kaksinaamaisia, selkäänpuukottajia ja seläntakana paskaapuhujia oli ainakin minun Harjavaltalaiset työkaverini. Muilla paikkakunnilla, joissa olen asunut ei samaa ongelmaa ja ps. minulla on edelleen sama peili.

        Jos asuinpaikkaa pitää vaihtaa noin usein, vika on jossain muussa kuin työkavereissa. Itse asunut vuosikymmenet samalla paikkakunnalla ja hyvin tullut toimeen työpaikoilla ja kaupoissa. Peili ei valehtele!!


      • koskaan onneksi
        on vikaa kirjoitti:

        Jos asuinpaikkaa pitää vaihtaa noin usein, vika on jossain muussa kuin työkavereissa. Itse asunut vuosikymmenet samalla paikkakunnalla ja hyvin tullut toimeen työpaikoilla ja kaupoissa. Peili ei valehtele!!

        asunut Harjavallassa, olin vain töissä siellä. Työkaverit oli todella perseestä ja tähän ikään mennessä sitä on kerenny asumaan onneksi muuallakin, niin ei oo toi satakuntalainen keuhkotauti päässy tarttumaan, vai kateusko se täällä enemmän itää.. Oudoltahan se tuntuu, ettei samaa ongelmaa ole ennen harjavallan pestiä ollut, eikä sen jälkeenkään. Yleistää ei kai saisi, mutta minulle jäi paska kuva Harjavaltalaisista, kiitos työkaverini 7 vuoden piinasta, jonka johdosta jouduin jopa lääkäriin turvautumaan. Totta varmaan sekin, että en minäkään täydellinen ole.


      • antakee armoa jo
        koskaan onneksi kirjoitti:

        asunut Harjavallassa, olin vain töissä siellä. Työkaverit oli todella perseestä ja tähän ikään mennessä sitä on kerenny asumaan onneksi muuallakin, niin ei oo toi satakuntalainen keuhkotauti päässy tarttumaan, vai kateusko se täällä enemmän itää.. Oudoltahan se tuntuu, ettei samaa ongelmaa ole ennen harjavallan pestiä ollut, eikä sen jälkeenkään. Yleistää ei kai saisi, mutta minulle jäi paska kuva Harjavaltalaisista, kiitos työkaverini 7 vuoden piinasta, jonka johdosta jouduin jopa lääkäriin turvautumaan. Totta varmaan sekin, että en minäkään täydellinen ole.

        No et ole täydellinen et. Vai että 7 VUODEN PIINA?!? Sanonko minä mistä se kertoo? Helvetillisestä tyhmyydestä ja selkärangattomuudesta! Täällä ei tuollaisia saatanan itkupillejä vellihousuja kaivatakaan, vaan rautaisia työntekijöitä. Jos ei tuon vertaa osaa itseään puolustaa, ja antaa jonkun terrorisoida itseään noin pitkään, saa painua vaikka nakkilaan.


      • juuri , millaisia
        antakee armoa jo kirjoitti:

        No et ole täydellinen et. Vai että 7 VUODEN PIINA?!? Sanonko minä mistä se kertoo? Helvetillisestä tyhmyydestä ja selkärangattomuudesta! Täällä ei tuollaisia saatanan itkupillejä vellihousuja kaivatakaan, vaan rautaisia työntekijöitä. Jos ei tuon vertaa osaa itseään puolustaa, ja antaa jonkun terrorisoida itseään noin pitkään, saa painua vaikka nakkilaan.

        Harjavaltalaiset ovat. Ei oo pelkoo, että tulisin sinne. Pysykää te siellä, missä hoitokin on ihan melkein kotiovella.:)Ja asun mieluummin vielä Nakkilaakin kauempana...Haisee se Harjavalta sen verran paskalle!


      • taitaa lukeutua
        juuri , millaisia kirjoitti:

        Harjavaltalaiset ovat. Ei oo pelkoo, että tulisin sinne. Pysykää te siellä, missä hoitokin on ihan melkein kotiovella.:)Ja asun mieluummin vielä Nakkilaakin kauempana...Haisee se Harjavalta sen verran paskalle!

        itse työpaikkakiusaajiin. Antaa hyvän kuvan Harjavaltalaisista...:(


      • antakee armoa jo
        taitaa lukeutua kirjoitti:

        itse työpaikkakiusaajiin. Antaa hyvän kuvan Harjavaltalaisista...:(

        Kyllä se on niin, että jos aikuinen ihminen ei osaa itsestään pitää sen vertaa huolta, että antaa jonkun apinan pompotella vuodesta toiseen, on se juurikin HÄN ketä sitä psyykkistä valmennusta ja hoitoa tarvitsee. Tajutkaa nyt edes se! Kiusaaja itse on tietenkin sitten ihan oma lukunsa, ja heille pitää näyttää kaapin paikka tavalla tai toisella, muuten ei tule mitään.


      • uu la la la
        antakee armoa jo kirjoitti:

        Kyllä se on niin, että jos aikuinen ihminen ei osaa itsestään pitää sen vertaa huolta, että antaa jonkun apinan pompotella vuodesta toiseen, on se juurikin HÄN ketä sitä psyykkistä valmennusta ja hoitoa tarvitsee. Tajutkaa nyt edes se! Kiusaaja itse on tietenkin sitten ihan oma lukunsa, ja heille pitää näyttää kaapin paikka tavalla tai toisella, muuten ei tule mitään.

        Vihdytän itseäni lukemalla aina joskus näitä teidän maalaisten hupaisia juttuja. Kuten nyt tämäkin; nuoripari olisi halunnut seuraa kivoista ihmisistä ja miten kävi ketjun?

        Muistan, että yläasteella oli tollasta oma kaupunki - oma kaupunginosa - vittuilua, mutta sinne se jäi.
        Olen käynyt Harjavallassa yhden kerran ja näytti kyllä todella ankeelta - vastaavasti sitten ihmiset olivatkin mielestäni ihan tosi kivoja, avoimia ja hauskoja.


      • kiusaajalla oli
        antakee armoa jo kirjoitti:

        Kyllä se on niin, että jos aikuinen ihminen ei osaa itsestään pitää sen vertaa huolta, että antaa jonkun apinan pompotella vuodesta toiseen, on se juurikin HÄN ketä sitä psyykkistä valmennusta ja hoitoa tarvitsee. Tajutkaa nyt edes se! Kiusaaja itse on tietenkin sitten ihan oma lukunsa, ja heille pitää näyttää kaapin paikka tavalla tai toisella, muuten ei tule mitään.

        ihan oikeasti lääkitys, joten ns.normaalina ihmisenä hänen psyykkeeseensä oli vaikea suhtautua, varsinkin kun se kaikkine teräaseilla uhkailuineen meni jo kohtalaisesti yli ymmärryksen. Jos nyt kuitenkin olet sitä mieltä, etten ollut se rautainen työntekijä, vaan itkupilli, jollaisia ei Harjavallassa kaivata, niin mielipide se on sekin, sinun mielipiteesi. Ja kuten sanoin ei minulla muita tai vastaavia ongelmia ole ollut kuin Harjavallassa. Kuten edellinen kirjoittaja sanoi, on menty ohi aiheen, tavallaan, mutta jottei teihin Harjavaltalaisiin "uudisasukas"pariskunta ihan sokeasti luottaisi kerroin omat "alkuasukas"kokemukseni Harjavaltalaisista. Ja ne eivät todellakaan ole positiivisia, mitä myös sinä "antakee armoo" omilla persoonallisilla mielipiteilläsi vahvistat. Jatkakaa te ihmisten mollaamista siellä, minä lähden mukavien ei Harjavaltalaisten työkaverieni kanssa tekemään rautaista työpäivää.;)


      • kumminkin kiinnostaa
        kiusaajalla oli kirjoitti:

        ihan oikeasti lääkitys, joten ns.normaalina ihmisenä hänen psyykkeeseensä oli vaikea suhtautua, varsinkin kun se kaikkine teräaseilla uhkailuineen meni jo kohtalaisesti yli ymmärryksen. Jos nyt kuitenkin olet sitä mieltä, etten ollut se rautainen työntekijä, vaan itkupilli, jollaisia ei Harjavallassa kaivata, niin mielipide se on sekin, sinun mielipiteesi. Ja kuten sanoin ei minulla muita tai vastaavia ongelmia ole ollut kuin Harjavallassa. Kuten edellinen kirjoittaja sanoi, on menty ohi aiheen, tavallaan, mutta jottei teihin Harjavaltalaisiin "uudisasukas"pariskunta ihan sokeasti luottaisi kerroin omat "alkuasukas"kokemukseni Harjavaltalaisista. Ja ne eivät todellakaan ole positiivisia, mitä myös sinä "antakee armoo" omilla persoonallisilla mielipiteilläsi vahvistat. Jatkakaa te ihmisten mollaamista siellä, minä lähden mukavien ei Harjavaltalaisten työkaverieni kanssa tekemään rautaista työpäivää.;)

        kun joka aamu ennen töihin lähtöä käyt palstaa lukemassa:) ....ettei vaan käyny niin, että sut savustettiin ulos, kun olet niin ikävä ihminen? Kiva kun kävit, mut vielä kivampi että löysit ne rautaiset työkaverit muualta:) Hyvää kesää!!!


      • v...u
        kumminkin kiinnostaa kirjoitti:

        kun joka aamu ennen töihin lähtöä käyt palstaa lukemassa:) ....ettei vaan käyny niin, että sut savustettiin ulos, kun olet niin ikävä ihminen? Kiva kun kävit, mut vielä kivampi että löysit ne rautaiset työkaverit muualta:) Hyvää kesää!!!

        päähäs ja pakene vuoril. Sulla ikävällä ei taida ees olla niitä töitä kun roikut täällä jatkuvasti. Naurettava tapaus oot!!! Ja helvetin hyvä esimerkki Harjavaltalaisesta luonteesta. Puolustat psykopaattia ja et edes tunne minua kun jo olet syyllistänyt. Hei vaan Harjavaltasivustot, nyt jo ahdistaa, ootte kyllä kaikki kusipäät toisenne ansainnu.


      • olen juuri
        v...u kirjoitti:

        päähäs ja pakene vuoril. Sulla ikävällä ei taida ees olla niitä töitä kun roikut täällä jatkuvasti. Naurettava tapaus oot!!! Ja helvetin hyvä esimerkki Harjavaltalaisesta luonteesta. Puolustat psykopaattia ja et edes tunne minua kun jo olet syyllistänyt. Hei vaan Harjavaltasivustot, nyt jo ahdistaa, ootte kyllä kaikki kusipäät toisenne ansainnu.

        ruokatunnilla, unohtu sanoo ja nauretaan just sun juttujas työkavereitten kans;D Ps. Ens kerralla kun meet kuselle, ni anna ihan rauhassa tulla kaikki vaan ja paskal sama juttu.:D:D:D


      • ytyy
        olen juuri kirjoitti:

        ruokatunnilla, unohtu sanoo ja nauretaan just sun juttujas työkavereitten kans;D Ps. Ens kerralla kun meet kuselle, ni anna ihan rauhassa tulla kaikki vaan ja paskal sama juttu.:D:D:D

        Mikä V teitä kaikkia vaivaa / asiallisesti joku kysyy mitä tahansa ja väliin tunkee joku amispuppe ja haistattaa ja te ootte heti toistenne kraiveleissa kiinni ja ketjun alkuperäinen tarkoitus on tuhottu .
        Ikärajahan täällä tarvittas.


      • en haluais
        v...u kirjoitti:

        päähäs ja pakene vuoril. Sulla ikävällä ei taida ees olla niitä töitä kun roikut täällä jatkuvasti. Naurettava tapaus oot!!! Ja helvetin hyvä esimerkki Harjavaltalaisesta luonteesta. Puolustat psykopaattia ja et edes tunne minua kun jo olet syyllistänyt. Hei vaan Harjavaltasivustot, nyt jo ahdistaa, ootte kyllä kaikki kusipäät toisenne ansainnu.

        sinuun edes tutustua, keskenkasvuseen kakaraan. Hieno uus työpaikka sulla kun oikein tietsikat ja kaikki on käytössä ruokatunnilla :)
        Psykopaatteja en ole puolustanu, vaan harjavaltalaisia, jotka on ihan kelpo kansalaisia, mutta inhottaviakin varmaan jos tarve vaatii ja sun kohdalla on ehkä ollu tarvis! Ja kyllä mulla ikävällä on työpaikka ja ihan tässä koneen äärellä koko päivän ja mun työetuihin kuuluu saada käyttää tätä konetta muulloinkin kuin ruokatunnilla. p.s. kannattaiskohan sun hakea apua tuohon ahistukseen??


      • tekstejäs, mitä
        en haluais kirjoitti:

        sinuun edes tutustua, keskenkasvuseen kakaraan. Hieno uus työpaikka sulla kun oikein tietsikat ja kaikki on käytössä ruokatunnilla :)
        Psykopaatteja en ole puolustanu, vaan harjavaltalaisia, jotka on ihan kelpo kansalaisia, mutta inhottaviakin varmaan jos tarve vaatii ja sun kohdalla on ehkä ollu tarvis! Ja kyllä mulla ikävällä on työpaikka ja ihan tässä koneen äärellä koko päivän ja mun työetuihin kuuluu saada käyttää tätä konetta muulloinkin kuin ruokatunnilla. p.s. kannattaiskohan sun hakea apua tuohon ahistukseen??

        tuli kirjoteltuu!! Toiseks, puolusta vasta kun tiedät, mitä puolustaa, kolmanneks ikääsi en tiedä, minä 43v. Nyt riittää Harjavallan hullut, Moikka!


      • ehkä ja
        tekstejäs, mitä kirjoitti:

        tuli kirjoteltuu!! Toiseks, puolusta vasta kun tiedät, mitä puolustaa, kolmanneks ikääsi en tiedä, minä 43v. Nyt riittää Harjavallan hullut, Moikka!

        kuvittelet, että kaikki kirjoitukset on yhden ja saman kirjoittamia. Täällä käy useita ihmisiä kommentoimassa. Moikka vaan!


      • eikö tää ollukkaan
        ehkä ja kirjoitti:

        kuvittelet, että kaikki kirjoitukset on yhden ja saman kirjoittamia. Täällä käy useita ihmisiä kommentoimassa. Moikka vaan!

        sun sähköpostis?:( Moikka vaan:(


      • alkuasukas
        tekstejäs, mitä kirjoitti:

        tuli kirjoteltuu!! Toiseks, puolusta vasta kun tiedät, mitä puolustaa, kolmanneks ikääsi en tiedä, minä 43v. Nyt riittää Harjavallan hullut, Moikka!

        Toisinaan tulee eksyttyä lukemaan näitä h:vallan juttuja ja ihmeteltyä miten lapsellisia täällä kirjoitellaan. No, tässäkin on kyseessä ulkopaikkakuntalainen, joka ei ole saanut mieleistään kohtelua "meillä". Onhan se ymmärrettävää että suivaantuu, mutta vaikea uskoa että kukaan 43-vuotias kirjoittelee tähän tyyliin. Asiahan ei tietysti minulle kuuluu, kunhan nyt vaan "ääneen" ihmettelen. Ja kiitos sille h:valtalaiselle, joka on jaksanut meitä puolustaa.


      • peilin vika
        on vikaa kirjoitti:

        Jos asuinpaikkaa pitää vaihtaa noin usein, vika on jossain muussa kuin työkavereissa. Itse asunut vuosikymmenet samalla paikkakunnalla ja hyvin tullut toimeen työpaikoilla ja kaupoissa. Peili ei valehtele!!

        oo jos naama on vino.


      • pasda
        paikkaansa kirjoitti:

        Olen asunut 6:della eri paikkakunnalla ja ollut joskus 7 vuotta töissä Harjavallassa. Kaksinaamaisia, selkäänpuukottajia ja seläntakana paskaapuhujia oli ainakin minun Harjavaltalaiset työkaverini. Muilla paikkakunnilla, joissa olen asunut ei samaa ongelmaa ja ps. minulla on edelleen sama peili.

        Kyllä se on oma naama mikä siellä peilissä loistaa. Koko ikäni asunut täällä, enkä tunnista Harjavallaksi kuvailuasi, toisaalta sinä ainoastaan haukut joka tilaisuuden tullen Harjavaltalaisia. Ettet vain olisi sama kurttu mummeli työkkärin kurssilla, joka sielläkin joka helvetin tilaisuuden tullen kysymättä haukku harjavaltaa.


    • kesävelho

      kyllä harjavallasta varmaan ystäviäkin löytyy.
      Harmi vaan,että jotkut ihmiset pilaavat asiallisen
      keskustelupaikan asiaankuulumattomilla vastauksilla,kuten esimerkiksi tekin haette ystäviä,ja jotkut sitten alkavat haukkua toisiaan minkä ehtivät.Ei täysin kypsää käytöstä.Onnea ystävien haulle ja aurinkoista kesää.

      • boliden konkurssiin

        Se bolidenkin esti karalahden tulon ässiin. Hiton loosereita perhana!


      • olen samaa mieltä,
        boliden konkurssiin kirjoitti:

        Se bolidenkin esti karalahden tulon ässiin. Hiton loosereita perhana!

        asukkaat sen mukaisia ja naiset perkeleen rumia!


      • sen, mutta
        olen samaa mieltä, kirjoitti:

        asukkaat sen mukaisia ja naiset perkeleen rumia!

        kun naapurikunnissa ne tuntuu miehet olevan vielän täysin toopejakin!


      • Nimetön
        sen, mutta kirjoitti:

        kun naapurikunnissa ne tuntuu miehet olevan vielän täysin toopejakin!

        että jotku Harjavaltalaiset on täysiä urpoja! muutama poikkeus kyllä löytyy.. eli ettekö voisi vaikka perustaa uuden palstan taas tällekkin tappelulle? jos jotkut etsivät uusia ystäviä niin, pitääkö sitä heti alkaa kaikkia haukkumaan? ei tee kovinkaan hyvää vaikutusta Harjavaltalaisista.


      • kukaan niin urpo
        Nimetön kirjoitti:

        että jotku Harjavaltalaiset on täysiä urpoja! muutama poikkeus kyllä löytyy.. eli ettekö voisi vaikka perustaa uuden palstan taas tällekkin tappelulle? jos jotkut etsivät uusia ystäviä niin, pitääkö sitä heti alkaa kaikkia haukkumaan? ei tee kovinkaan hyvää vaikutusta Harjavaltalaisista.

        ole, että kuvittelee että nämä vastaukset on tarkoitettu alkuperäiseen viestiin? Ja luuleekos joku, että jollain paikkakunnalla kaikki ihmiset on vaan ja ainoastaan ihania ja ystävällisiä. Jos näin on vaikka esim kokemäjellä, niin eikö kaikki ihanat ymmärtäväiset hoovaltalaiset vois muuttaa sinne ja jättää kaikki peestä olevat keskenään tappelemaan?? Ois kaikilla kivaa, eikä tarttis valittaa! terveisin ystävällinen ja komia miäs nakkilan kirkon vaiheilt. Ja ei kai sitä uutta palstaa kumminkaan tästä aiheesta tartte perustaa??


      • on just nii urpoi!!
        kukaan niin urpo kirjoitti:

        ole, että kuvittelee että nämä vastaukset on tarkoitettu alkuperäiseen viestiin? Ja luuleekos joku, että jollain paikkakunnalla kaikki ihmiset on vaan ja ainoastaan ihania ja ystävällisiä. Jos näin on vaikka esim kokemäjellä, niin eikö kaikki ihanat ymmärtäväiset hoovaltalaiset vois muuttaa sinne ja jättää kaikki peestä olevat keskenään tappelemaan?? Ois kaikilla kivaa, eikä tarttis valittaa! terveisin ystävällinen ja komia miäs nakkilan kirkon vaiheilt. Ja ei kai sitä uutta palstaa kumminkaan tästä aiheesta tartte perustaa??

        Mitä ne antaa ymmärtääkin. Toi on ihan luonnonlahjakkuutta Harjavallassa, liekö saasteet pehmittäny :D


      • voi mitenkään
        Nimetön kirjoitti:

        että jotku Harjavaltalaiset on täysiä urpoja! muutama poikkeus kyllä löytyy.. eli ettekö voisi vaikka perustaa uuden palstan taas tällekkin tappelulle? jos jotkut etsivät uusia ystäviä niin, pitääkö sitä heti alkaa kaikkia haukkumaan? ei tee kovinkaan hyvää vaikutusta Harjavaltalaisista.

        saadakkaan hyvää kuvaa. Umpikieroja paskaapuhujia ainakin ne, jotka minä tiedän ja puhuvat toinen toisensa seläntakana, minkä kerkeevät. Toivottavasti joku tehdas paukahtais ja räjäyttäis koko kaupungin maailmankartalta.


      • ???
        voi mitenkään kirjoitti:

        saadakkaan hyvää kuvaa. Umpikieroja paskaapuhujia ainakin ne, jotka minä tiedän ja puhuvat toinen toisensa seläntakana, minkä kerkeevät. Toivottavasti joku tehdas paukahtais ja räjäyttäis koko kaupungin maailmankartalta.

        ihme juttua täällä... ohho. joka ikisessä paikassa taatusti on niitä paskanpuhujia ja seläntakanapuhujia. mut täällä nyt on sit päätetty et se on vaan joku harjavallan ongelma.ite olen lähes koko ikäni harjavallassa asunut, nyt kyllä muualla, eikä minulla kyllä mitään valittamista ole. koska vaan tulisin takaisin. siis onko tää nyt sit niin et harjavaltalaisten pitää ruveta haukkuu kokemäkiläisiä ja nakkilalaisia, ja katotaa kuka pahiten pystyy haukkuu. haloo pahvit. täs joku vissiin etsi ystäviä eikä pyytäny teidän mielipiteitä, et kuinka paska paikka voi olla. jos ei viihdy, ni aina voi muuttaa muualle. älykkyysosamäärä ei kyl ainaka noin lapsellisilla jutuilla nouse.


      • ei oo mitään
        ??? kirjoitti:

        ihme juttua täällä... ohho. joka ikisessä paikassa taatusti on niitä paskanpuhujia ja seläntakanapuhujia. mut täällä nyt on sit päätetty et se on vaan joku harjavallan ongelma.ite olen lähes koko ikäni harjavallassa asunut, nyt kyllä muualla, eikä minulla kyllä mitään valittamista ole. koska vaan tulisin takaisin. siis onko tää nyt sit niin et harjavaltalaisten pitää ruveta haukkuu kokemäkiläisiä ja nakkilalaisia, ja katotaa kuka pahiten pystyy haukkuu. haloo pahvit. täs joku vissiin etsi ystäviä eikä pyytäny teidän mielipiteitä, et kuinka paska paikka voi olla. jos ei viihdy, ni aina voi muuttaa muualle. älykkyysosamäärä ei kyl ainaka noin lapsellisilla jutuilla nouse.

        puolusteltavaa. Idiootteja koko jengi ja muijatki nii rumii, ettei ees tikulla koskis.


      • varjelkoon
        ei oo mitään kirjoitti:

        puolusteltavaa. Idiootteja koko jengi ja muijatki nii rumii, ettei ees tikulla koskis.

        ettet sinä tikkusi kanssa pääse lähietäisyydelle!


    • viestiketju

      on saanut kyllä aivan ihmeellisen käänteen. Jos joku haluaa ystäviä,kavereita uudelta paikkakunnalta niin täällähän haukutaan kaikki. Oliskohan kaikkien kannattanut lukea tämä aloitus ihan oikeen järjen kanssa. Tervetuloa Harjavaltaan,olen itse asunut 3 vuotta ja täällä on ihan mukavia ihmisiä ja kavereita saa kyllä kun kulkee mielin avoimin.

      • täällä yleensä

        jossain vaiheessa poikkeaa asiasta, mutta niinhän se kai on tarkoituskin, että saadaan keskustelua aikaan. Ei Harjavallassa ja sen asukeissa ole mitään vikaa, ihan samanlaisia ihmisiä kuin muuallakin. Kyllä se ystävien saaminen ja ihmisten kanssa toimeen tuleminen on paljolti kiinni ihmisestä itsestään.


      • aukee pöhömmällekin
        täällä yleensä kirjoitti:

        jossain vaiheessa poikkeaa asiasta, mutta niinhän se kai on tarkoituskin, että saadaan keskustelua aikaan. Ei Harjavallassa ja sen asukeissa ole mitään vikaa, ihan samanlaisia ihmisiä kuin muuallakin. Kyllä se ystävien saaminen ja ihmisten kanssa toimeen tuleminen on paljolti kiinni ihmisestä itsestään.

        kun hetken Hoovaltalaisiin tutustuu KJHÄKJÄH.


      • pöhö
        aukee pöhömmällekin kirjoitti:

        kun hetken Hoovaltalaisiin tutustuu KJHÄKJÄH.

        ja simmut auki on paljo kivampi kulkea, näkkee paremmin, kokeile vaikka!


      • jkmm,,,
        pöhö kirjoitti:

        ja simmut auki on paljo kivampi kulkea, näkkee paremmin, kokeile vaikka!

        Eli täyttä kuraa. Tietenkin kun itse olen harjavallassa käynyt niin kyllä siellä joku mättää kun isot miehet kusee toisten mopojen päälle.

        Onkohan sitä tyypillistä maalaisjussitautia sitten.


      • olet käynyt
        jkmm,,, kirjoitti:

        Eli täyttä kuraa. Tietenkin kun itse olen harjavallassa käynyt niin kyllä siellä joku mättää kun isot miehet kusee toisten mopojen päälle.

        Onkohan sitä tyypillistä maalaisjussitautia sitten.

        täällä harjavallassa asti? Pääseekö sun mopedilla niinkin pitkälle vai pitääkö välillä poiketa isomahasten baariin tekemään ei mitään? Ei silti kyl kokemäjeltä tänne hyvät tiet on :)


    • trr--

      Moni täällä puhuu totta, pahempaa kylää kuin harjavalta en tiedä. Lähestulkoon jokainen on selän takana paskaa jauhava kateellinen juoruilija. Se on ikävä kyllä totta. Tiedän oikeasti itsekin muutaman työpaikan harjavallasta joissa oikein kiusataan toisia, olemalla ilkeitä, jätetään asioita kertomatta jotta voidaan sitten naureskella kun toinen on ihan ulalla. Myös miesten kesken on paskan puhumista selän takana sekä selkään puukottamista. Olen asunut koko ikäni harjavallasssa ja vuosien vieriessä olen päivä päivältä vakuuttuneempi harjavaltalaisten pääongelmasta, kateellisesta juoruilusta.
      Kavereita täältää aika helposti kun on vaan itse sosiaalinen, ystäviä täältä ei saa. Itselläni on paljon kavereita täältä, ei yhtään ystävää koska keneenkään täällä ei voi luottaa. Henkilökohtaiset asiat leviävät eteenpäin samantien. Paras ystäväni asuu toisaalla, siellä missä touhu ei ole sellaista kuin harjavallassa. Itse en syyllisty toisten asioiden levittämiseen, enkä näe vaivaa toisten elämistä, niin kuin lähes kaikki muut täällä. hyvää kesää kaikille! :)

      • kyllä sun

        ihan henkilökohtainen ongelmas! Minäkin olen asunut koko ikäni harjavallassa, ollut yhden suurimman työnantajan palveluksessa vuosia. Työpaikalla on työkavereita ja ihan oikeita ystäviäkin on löytynyt. Minkäänlaista ylenpalttista kateutta en ole havainnut, mutta voi olla ettei mulla ole mitään kadehdittavaa:)
        Ja kai jokapaikassa miehet puhuu paskaa, sehän on vähän niiden tehtävä. Ja ihmettelen vaan, että jos tämä on niin paha paikka asua, mikset muuta paikkaan, jossa olisi mukavampaa?? Hyvää kesää!!


      • :o) poikkeustapaus

        "Itse en syyllisty toisten asioiden levittämiseen, enkä näe vaivaa toisten elämistä, niin kuin lähes kaikki muut täällä."
        Ethän sä tietekä, vaan kaikki muut ;o)


      • keskusteluissa Hmmm.
        kyllä sun kirjoitti:

        ihan henkilökohtainen ongelmas! Minäkin olen asunut koko ikäni harjavallassa, ollut yhden suurimman työnantajan palveluksessa vuosia. Työpaikalla on työkavereita ja ihan oikeita ystäviäkin on löytynyt. Minkäänlaista ylenpalttista kateutta en ole havainnut, mutta voi olla ettei mulla ole mitään kadehdittavaa:)
        Ja kai jokapaikassa miehet puhuu paskaa, sehän on vähän niiden tehtävä. Ja ihmettelen vaan, että jos tämä on niin paha paikka asua, mikset muuta paikkaan, jossa olisi mukavampaa?? Hyvää kesää!!

        Ensimmäiseksi käsketään muuttaa muualle, jos arvostelee Harjavaltalaista, sen lisäksi, että porukka on kateellista selkäänpuukottajatyyppiä, niin vielä tyhmääkin kuin saapas. Onko niin, ettei Harjavaltalainen osaa edes ottaa opikseen, katsoa siihen peiliin itse, mihin käskee muiden katsovan,huutaa sinne metsäänsä, mihin käskee toisten huutavan niin, ettei kaiku vääristy. Täällä on todella moni arvostellut Teitä, kyllä meillä naapurikunnissa moinen pistäisi nöyräksi, mutta ei Harjavallassa, Harjavaltalainen kun ymmärtää tämänkin lauseen niin, että Me naapurikunnissa ollaan kateellisia Harjavaltalaisille. EN KOSKAAN; EN KOSKAAN muuttaisi Harjavaltaan!! Ja ennenkuin kerkiät vastaamaan :ei sinua tänne kaivatakkaan, sanon meitä on monia, jotka ei siihen hullujen kylään halua!! Usko pois, katsokaa peiliin ja huutakaa Hiittenharjun metsiin ihan porukalla, käykää kimppapissalla ja ANTAKAA TULLA PÄÄSTÄ ASTI!!!


      • nöyristellä
        keskusteluissa Hmmm. kirjoitti:

        Ensimmäiseksi käsketään muuttaa muualle, jos arvostelee Harjavaltalaista, sen lisäksi, että porukka on kateellista selkäänpuukottajatyyppiä, niin vielä tyhmääkin kuin saapas. Onko niin, ettei Harjavaltalainen osaa edes ottaa opikseen, katsoa siihen peiliin itse, mihin käskee muiden katsovan,huutaa sinne metsäänsä, mihin käskee toisten huutavan niin, ettei kaiku vääristy. Täällä on todella moni arvostellut Teitä, kyllä meillä naapurikunnissa moinen pistäisi nöyräksi, mutta ei Harjavallassa, Harjavaltalainen kun ymmärtää tämänkin lauseen niin, että Me naapurikunnissa ollaan kateellisia Harjavaltalaisille. EN KOSKAAN; EN KOSKAAN muuttaisi Harjavaltaan!! Ja ennenkuin kerkiät vastaamaan :ei sinua tänne kaivatakkaan, sanon meitä on monia, jotka ei siihen hullujen kylään halua!! Usko pois, katsokaa peiliin ja huutakaa Hiittenharjun metsiin ihan porukalla, käykää kimppapissalla ja ANTAKAA TULLA PÄÄSTÄ ASTI!!!

        eikä turhia kumarrella!:) Jos ei seura kelpaa, pysykää poissa, ei teitä tosiaan tänne kaivattaiskaan ::))


      • vahvasti että
        keskusteluissa Hmmm. kirjoitti:

        Ensimmäiseksi käsketään muuttaa muualle, jos arvostelee Harjavaltalaista, sen lisäksi, että porukka on kateellista selkäänpuukottajatyyppiä, niin vielä tyhmääkin kuin saapas. Onko niin, ettei Harjavaltalainen osaa edes ottaa opikseen, katsoa siihen peiliin itse, mihin käskee muiden katsovan,huutaa sinne metsäänsä, mihin käskee toisten huutavan niin, ettei kaiku vääristy. Täällä on todella moni arvostellut Teitä, kyllä meillä naapurikunnissa moinen pistäisi nöyräksi, mutta ei Harjavallassa, Harjavaltalainen kun ymmärtää tämänkin lauseen niin, että Me naapurikunnissa ollaan kateellisia Harjavaltalaisille. EN KOSKAAN; EN KOSKAAN muuttaisi Harjavaltaan!! Ja ennenkuin kerkiät vastaamaan :ei sinua tänne kaivatakkaan, sanon meitä on monia, jotka ei siihen hullujen kylään halua!! Usko pois, katsokaa peiliin ja huutakaa Hiittenharjun metsiin ihan porukalla, käykää kimppapissalla ja ANTAKAA TULLA PÄÄSTÄ ASTI!!!

        sinä olet se yksi ja ainoa, joka täällä käyt harjavaltalaisia mollaamassa, kun sulle ei täällä oikein mennyt hyvin ja työpaikallakin kiusattiin. En oikein ymmärrä tota sun asennettas, että meidän täällä pitäis alkaa nöyristelemään ja "ottamaan opiksi", eikös se paremminkin olis sun tehtäväs? Sulla sitä on syytä ottaa lusikka kauniiseen käteen ja pikkasen nöyristellä. Kokeile - kohta voit jo paljon paremmin!


      • henkilöstä ja
        vahvasti että kirjoitti:

        sinä olet se yksi ja ainoa, joka täällä käyt harjavaltalaisia mollaamassa, kun sulle ei täällä oikein mennyt hyvin ja työpaikallakin kiusattiin. En oikein ymmärrä tota sun asennettas, että meidän täällä pitäis alkaa nöyristelemään ja "ottamaan opiksi", eikös se paremminkin olis sun tehtäväs? Sulla sitä on syytä ottaa lusikka kauniiseen käteen ja pikkasen nöyristellä. Kokeile - kohta voit jo paljon paremmin!

        pahasti. Kuuluuko vainoharhaisuus luonteeseen? En ole asunut, eikä minua ainakaan ole kiusattu :O Harjavaltalaisia en voi sietää, tuttuja ollu sieltä ja se riitti!!!


    • leba23

      H-valtaa muutitte?

    • legaliisteri

      Tervetuloa vaan tänne kaikki ihmiset...

    • Hiitteeenharnam

      Harjavallan naisilta saa pimppiä on aviossa tai ei.fiksuja naisia ja hyvä kyyti.

    • Gaheli

      Olen aito Harjavaltalainen ja ylpeä siitä. Yleensä täällä käyneet ovat vain niitä viikonloppu Holvissa kävijöitä jotka aukoo syömäläpeään väärässä kohtaa tai niiltä on anniskelu lopetettu..
      Selkäänpuukotus ? Eikö se ole sama mitä selän takana puhutaan kunhan vaan puhutaan heh..
      Jos joku antaa esim Bolidenilla kiusia itseään 7 VUOTTA ? Niin huh huh.. Kyllä hiukan pitäisi olla munaa tehdä asialle jotain..

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      85
      4550
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      127
      3958
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2511
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      196
      1513
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1286
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1243
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1198
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1193
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1153
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1055
    Aihe