Pelottaa

Tuonetar86

Kertokaa muut kokemuksistanne. Näettekö enne unia? Minä näen niitä hyvin usein, pari-kolme kertaa viikosta ja osa on todella pelottavia. Jos näen esimerkiksi unta poliisista, tiedän, että tulevan 3 vuorokauden aikana minut pysäytetään. Näin on käynyt 6 kertaa. Unessa näin 11 vuotta sitten kuolleen ukkini(isänisä) hyvin laihana ja alusvaatteisillaan kotipaikallani. Seuraavana yönä mummoni kuoli ja mummon (isänäiti) kuoleman jälkeen isä tuumasi suruvalitteluja tuoneelle kummitädilleni "taisi isä kaivata vellinkeittäjää itselleen" Tässä vaiheessa kylmät väreet kulkivat niskaani pitkin. Myös osa äisin puolen suvusta näkee näitä unia, kuten juuri edellä mainittu kummitätini mut eikös se vanha sanonta kuulu "kuudesosa kummia" Myös äidillä ja hänen nuorimalla siskollaan on samoja taipumuksia ja äidin mummolla ollut myös. Olkaa kilttejä ja kertokaa jos teillä on näitä kokemuksia. Kun puhun asiasta kavereilleni he pitävät minua hulluna. Toisinaan pelkään nukkumaan menoakin.

10

445

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rainbow.

      Minä AAVISTAN usein sen, että jokin "asia menee ehkä kohta pieleen"...se on sellainen ennakkoaavistus ja ennakkohermostuneisuus...

    • änimöl

      Ihminen voi olla pelotta vasta kun hän kokee täydellisen henkisen kuoleman. Se pelko on vain teistä lähtevää. Kaikki asiat mitä päähänne tunkeutuvat, ovat hyväntahtoisia ja todellisia tapahtumia, aivan samalla tavalla, kuin näkisitte silmillänne ympäristön hereillä ollessanne. Jos siitäkään ihminen ei ole perillä, niin, silloin ihminen pelkää muutakin kuin uniansa... Mutta tietäkää, että joku on joka hetki läsnä.

    • täällä toinen...

      juu,kyllä minäkin näen enneunia.. sukulaisten ja tuttavien kuolemat olen nähnyt.. ja myös aivan tyhjänpäiväsiäkin seuraavan päivän tapahtumia näen useinkin.. ihan kaikenlaisia enteitä,suoria ja epäsuoria.. itsellä kans toisinaan ahdistaa nukkumaan meno.. mutta minkäs niille unille voi.. meidän suvussa myös perinnöllistä tämä.. äidin puolelta melkein kaikki naispuoliset verisukulaiset ennustajia tavalla tai toisella.. että et ole yksin! :) puhu sun ennustaja sukulaisten kanssa tosta sun ahdistuksesta,ne ehkä voi auttaa sua ymmärtämään ja elämään tän "lahjan" kanssa. voimia sulle sinne!! :)

    • Anonyymi

      Sinä olet saanut näkemisen lahjan, joka ei aina anna mielenrauhaa - vaan päin vastoin. Voimia sinulle <3

    • Anonyymi

      Olen nähnyt muutamia jotka ovat toteutuneet joko sillä hetkellä, seuraavana päivänä tai sitä seuraavana päivänä. Kyllä maailmankaikkeudessa on paljon mitä ei tunneta. On kvanttienergiakenttiä ja gravitaatiokenttiä ja elektromagneetisia säteilykenttiä yms. Jos joku päistikkaa nauraa enneunien olemassaololle niin hän osoittaa vain oman tyhmyytensä sillä.
      99,99 % "selvänäöstä" on silti uskoakseni vain mielikuvitusta ja omiin tunteisiin ja pelkoihin perustuvaa omassa mielessä syntyvien mielikuvien tarkastelua. Sen huomaa siten, jos pohtii että tulisiko minulle tällaista tietoa, ellei minulla olisi pelkoa? Jos tämä alkuperäinen olettamus/pelko otettaisiin juurineen pois mielestäsi, niin et "näkisi" mitään. Mikään ei siis ole itsestään olemassa, vaan myös omat ajatuksesi osallistuvat jokaisen asian luomiseen, mielessäsi. Todellisuus ja syy-seuraus on todellista, mutta mielessämme kahlaamme hämärässä ja rajoittuneessa unimaailmassa.

    • Anonyymi

      sellainen uni joka kertoo jotakin toistuu useasti, eikä se toteudu semmoisenaan, se pitäisi osata tulkita ja sitä minä en täysin osaa. meillä on suvussa unen näkijöitä ja toisinaan ovat pelottavan tarkasti nähneet tulevat. ehkä olisi helpompi joskus elää jos niitä ei näkisi. taakkansa on kuitenkin jokaisen kannettava.

    • Anonyymi

      Minä olen nähnyt enneunia,kuvia,symboleita,vainajat on käynyt elämässäni. Kaikki vahvistui kun olin teini-iässä. Nyt olen ymmärtänyt niitä asioita mitä sanoin vanhemmilleni kun käytiin eri paikoissa että muistatteko kun oltiin täällä joskus. Eikä oltu käyty ainakaan fyysisesti.

      Eräs näkijä sanoi minulle että älä sä pelkää kuolleita pelkää mielummin eläviä.

      Minä teen näkijän työtä,enkä halua sanoa kuka olen. Enkä edes yritä selittää mistä kuvat minulle tulee,ne vaan tulee ja minä vaan tiedän. Ja tämän tietää ihmiset joilla on OIKEASTI näkijän lahjat. Ei tarvitse selitellä.

      Harvemmin tätä lahjaa ei voi tukahduttaa. Sinulla on tarkoitus käyttää tuota lahjaa
      Vaikka se nyt pelottaa niin kohta opit merkit jne...miksi ne on elämässäsi

      • Anonyymi

        Hei! Hyvin mielenkiintoisia kokemuksia sinulla. Tiedän että sanoit, ettet halua sanoa nimeäsi, mutta mitenkähän sinuun saisi yhteyden? Tarvitsisin oikean näkijän apua kipeästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei! Hyvin mielenkiintoisia kokemuksia sinulla. Tiedän että sanoit, ettet halua sanoa nimeäsi, mutta mitenkähän sinuun saisi yhteyden? Tarvitsisin oikean näkijän apua kipeästi.

        Hei

        En halua tänne laittaa nimeäni,sähköpostiosoitetta tai puhelinnumeroa. en jaksa sitä negatiivista huutelua joka siitä alkaa,että kalastan vain asiakkaita. Sillä en tee niin. alkaa arvostelu, se on tällä palstalla nähty. Kirjoituksesi pisti silmään

        Minulla on satoja vaki asiakkaita joten minun ei tarvitse mainostaa itseäni.

        Jos sinä voit laittaa tähän sähköpostiosoitteesi niin kirjoitan sinne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei

        En halua tänne laittaa nimeäni,sähköpostiosoitetta tai puhelinnumeroa. en jaksa sitä negatiivista huutelua joka siitä alkaa,että kalastan vain asiakkaita. Sillä en tee niin. alkaa arvostelu, se on tällä palstalla nähty. Kirjoituksesi pisti silmään

        Minulla on satoja vaki asiakkaita joten minun ei tarvitse mainostaa itseäni.

        Jos sinä voit laittaa tähän sähköpostiosoitteesi niin kirjoitan sinne

        Hei. sähköpostini on intuitiivinen @gmil.con


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1265
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1174
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1153
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1151
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1147
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1144
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe