Ootteko jo kuullut Apulannan uuden biisin Paha ihminen? Kuulin sen tänään ekaa kertaa ja oon ihan liekeissä. Todella ovela biisi, eikä ollenkaan niin hevi mitä Eikä vielä ole edes ilta aikaiset. Kommentoikaa muutkin jotain. Tää palsta pitäisi muutenkin herättää henkiin:)
Paha ihminen
6
1584
Vastaukset
- apis-fani
Onhan sitä tosiaan tullut kuunneltua enemmän ja vähemmän. Mahtava biisi. Paranee mitä enemmän kuuntelee. Ne muutkin biisit on hyviä Kesä-EP:ltä.
- apulanta fani
Siis tosi hyvä. Kuulin sen eka radiosta ja li pakko mennä heti kuuntelee sitä! siis tosi hyvä!!
- Apiskukko
Joo hyvä biisi tää kyllä on. Toni tehny tavoilleen uskollisena tosi hyvän sanotuksen, varsinki kertosäe on loistavaa lyriikkaa.
Paha ihminen on aika erikoinen Apulanta-biisiks, mutta sehän on oikeestaan vaan hyvä asia, että bändin musiikki muuttuu, ainakin kun se muutos ei ole huonompaan suuntaan ainakaan tässä biisissä.
Melodiallisestikin biisi on tosi tarttuva ja hyvä, joskin säkeistöt on musta vähän turhan hakkaavia.
Joo, onhan tuo biisi kuultu jo muutaman kerran radiosta. Ihan mahtava, tykkäsin kovasti! Pitää tässä kesän aikana pyrkiä hankkimaan uusin Kesä EP, että kuulee muutkin uudet biisit.
- Apista katsomaan
Kun kuuntelin radiosta Radio Rockin taajuudelta Apulannan Kesä-EP:n (silloin Kesä-EP oli ennakko kuultavissa) ja paha ihminen alkoi soimaan,olin aivan innoissani. Kun olin aikaisemmin kuullut puolen minuutin pätkän biisistä netistä.
Kokonaisuutena Kesä-EP on aivan mahtava. Kaikki kappaleet ovat aivan ihanii. Maltan tuskin odottaa kun pääsen kuulemaan kappaleet livenä!!!
Apulanta ROCKS.
- Mhmm
Ihan ok kappale. Kunhat vaan tajuaisi, mitä sillä ajetaan takaa. Avaruusromua? Häh? Aika erikoisia vertauskuvia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1683142
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541809Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1461774Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1571628- 771554
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3361448Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m771271The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201258- 1581092
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251075