Maha on aina ollut hankala. Ilmaa kehittyy paljon ja nyt on muutamana päivänä tullut ulosteen mukana jotain valkoista. Sitä on hiukan pinnalla, kokonaan ei siis valkoista. Jhtuuko jostain hiivaan littyvästä asiasta?muutenkin olo epämukava: usein närästää ja sen seurauksena heikottaa ja oksettaa. Voisiko liittyä närästykseen?
valkeita kohtia ulosteessa
4
12630
Vastaukset
- kiho-
matoja? Kutiseeko?
- oireina
olen itse kärsinyt vatsavaivoista kauan ja epäilen perineeni ne isoäidiltäni ja äidiltäni. vatsa toisinaan kova toisinaan löysä. voi myös olla että ensin ulostaessa tulee se kova "kakkara" ja loppu ripulia. Lisäksi esiintyy myöskin tuollaista vaaleaa limaa ulosteen pinnalla ja vaikuttaa siltä ettei kaikki ruoka sula normaalisti vatsassa (esim paprikan tms kuoret jne) tästä johtuen wc käynti kestää ikuisuuden ja pukamat vaivaa, kirkasta verevuotoa esiintyy. Verikokeessa hieman suurentunut punasolun koko mutta makrosytoosierottelussa ei löytynyt mitään sairauteen viittaavaa. hemoglobiini hyvä eli ei anemiaa eikä huomattavaa alkoholin käyttöä. Ylävatsalla oireita, tuntuu toisinaan kovia kohtia eli näitä oireita riittää. Muuten vointi mitä mainioin, ei väsymystä tai laihtumista tms. ikää alle 30vee ???
- kaikki tulee
vaikuttaisi että RUOKA on syypää, eli laitat vääränlaista ruokaa sinne masuun, sittenhän putkesta voi tulla mitävaan,
itsellä samanlaista vaivaa vuosia, vuosia, lima ulosteen pinnalla johtui minulla paksunsuolen tulehduksesta,
tuossa iässä kannattaa ottaa itseään ns niskasta kiinni ja syödä terveelliseti. - Ehdotus
Olen lukenut että keliakia voi aiheuttaa löysyyttä sekä sitä että rasva ei sula elimistössä, vaan tulee kai sellaisenaan rööristä läpi. Tällöin ulosteet ovat vaaleita ja kelluvat vedessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2832262Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131938Mistä löytää kadonnut motivaatio?
Mikä neuvoksi, kun oikein mikään ei enää jaksa huvittaa eli ei ole motivaatiota tehdä mitään? Joka päivä ajattelen, että1321850- 1541405
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1381247- 85866
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä186832- 174826
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala439748- 52602