"Muodin edelläkävijäksikin tituleerattu"... ooh... käykää katsomassa! :D
http://www.carmenpolloni.blogspot.com/
Muoti-ikoni numero uno!
4
581
Vastaukset
- Haheahaa
Kyl oli ärsyttävä lukee tota tekstii, eihän toi akka osaa ollenkaa kirjottaa. Oli myös 18-vuotias ja näytti ihan nelikymppiseltä. Jois ja käyttäis meikkiä vielä enemmän..
- kauhee.....
Ei juutas..
- iski...
Jonkinlaisen masokismikohtauksen riivaamana luin koko tekstin. Aika hauska yksityiskohta oli se, että "aika moni lukioista on valittanut paljon" kirjoitusvirheistä ja heidän kannattaa olla sitten lukematta, mutta siinä tapauksessa he jäävät paitsi arvostetuista tyylivinkeistä. XD
- ......
Ollaankos me nyt aivan varmoja että tää on ihan tosissaan tehty?? Tai eihän sitä tiedä, mutta mun mielestä haiskahtaa kyllä vähän..
Ja mitä tuohon meikin käyttämiseen tulee..En ole huomannut että se saisi näyttämään vanhalta, eriasia silloin kun joku vetää huulet lilaksi ja punasta luomiväriä ympäri turpaa :DDD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273493- 412339
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352168Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71937Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431532- 381369
- 1271252
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591210Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451155- 131139