Olen ensiodottaja raskausviikolla 35.
Voiko harjoitussupistukset olla kivuliaita??
Jouduin käymään rv 24 sairaalassa, kun "menkkamaisen kivuliaita" supistuksia tuli alle 10 minuutin välein monen tunnin ajan. Supistukset saatiin loppumaan lääkkeillä.
Jälleen viikko sitten, rv 34, jouduin käymään sairaalassa kun epäsäännölliset koko päivän kestäneet kivuttomat supistukset vaihtuivat illalla säännöllisiksi ja kivuliaiksi. Menin makuulle, mutta silti supistuksia tuli vajaan tunnin ajan n. 5 min välein. Matkalla sairaalaan alkoi mahan jomotuksen lisäksi alapäätä vihlomaan ja supistukset tulivat jo 2 minuutin väleinkin.
Kohdunsuulla ei ollut tapahtunut muutoksia, ja sain jälleen supistuksia laannuttavia tabletteja.
Viimeisen 1,5 viikkoa on supistellut aamusta iltaan kivuttomasti, iltaisin enemmän.
Eilen illalla oli kaikista kovimmat kivut tähän mennessä ja supistukset jälleen parin minuutin välein puolen tunnin ajan. Supistus alkoi "menkkajomotuksella" ja kipu koveni ja alkoi taas alapään vihlonta. Sen verran jo sattui että kirosin ja itkin, vaikeroin ja puuskutin. Kun nousin seisaalleni ja tallustelin hitaasti, supistukset harvenivat ja kivut vähenivät.
Maha muutti muotoaan viikko sitten, eli on laskeutunut alas, närästyskään ei enää ole vaivannut. Vauva on pää alaspäin.
Jokohan synnytys on lähellä???
Vai voiko harjoitussupistuksetkin olla näin kivuliaita??
Mistä tietää että pitää lähteä sairaalaan??
Harjoitussupistukset KIVULIAITA ??
3
2750
Vastaukset
- Snn
Mulla oli myös tuossa rv 27-29 tosi kovia menkkamaisia kipuja supistusten yhteydessä ja olin varma, että ne availee tuolla kohdunsuuta, mutta tarkistuksissa kaikki oli aina yhtä kiinni ja normaalisti.
Nyt oon kärsinyt samanlaisista vielä kovemmista menkkakivuista rv 36 ja vieläkin (tänään 37 1) ja olin ihan varma taas, että siellä on jotain tapahtunut ja sitä toivoinkin. Maha on laskenut, limatulppa tullut ja synnytys saisi jo käynnistyä. Silti edellispäivänä tarkastuksessa kaikki paikat kiinni ja kohdunkaulaa jäljellä aivan yhtä paljon kuin ennenkin.
Eli mitään ei tapahdu vaikka saan kärsiä tosi kovistakin kivuista. Näinkin voi siis olla, ei välttämättä sun tapauksessa, mutta mulle ei ainakaan oo vauvaa tulossa vielä aikoihin. - Aijaij.
Itsellä sama, raskausviikkoja vasta 36 3, mutta "harjoitussupistukset" ovat jo alkaneet, ja ainoastaan öisin ja iltaisin ovat aika kivuliaita. Alkoivat tuossa kolme päivää sitten, heräsin keskellä yötä alavatsakramppiin, menkkakipumaiseen kipuun, joka helpotti sängystä nousemalla kyllä heti :D Aamulla herätessä ei minkäänmoisia oireita, mutta taas seuraava yö meni pyöriessä, kun parinkymmenen minuutin välein kramppas masu. Asentoo vaihtamalla meni kyllä taas ohitte. Viimeyönä sama, pyörimistähän tuo oli kunnes sai kun ihmeen kaupalla unenpäästä kiinni. Tänään soitin lekuriin että pääsiskö sisätutkimukseen katteleen josko alkais oleen paikat auki, mutta ei ollut lääkäriaikoja enää vapaana, sano lääkäri että jos kivut käy ylitsepääsemättömiks niin sitten päivystykseen päivystävälle lääkärille ronkittavaks :) Mutta eiköhän se tästä, kaippa se pikku paukku sieltä vielä tulee jahka ensin vähän kiusaa.
- tjrtjukt
Harjoitussupistukset eivät ole kivuliaita, vaan sillon kyseessä on ihan kunnon "oikeat" supistukset.
Itselläni oli näitä "oikeita" supistuksia öisin (kesti n.1/2h) pariviikkoa ennekuin synnytys käynnistyi ja nämä yölliset supistukset olivat avanneet paikkoja 2cm. (viimeisessä tarkistuksessa todettiin)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937748
- 403722
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241160
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28973Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703