työhöntulo huumetesti

apua!!!!!!!!

Eli: poltin 3 viikkoa sitten yhdet savut ( pienet), samoin siitä 2 viikkoa takaperin mutta siis kerran viikossa. Tänään minulla oli huumeseula virtsatesti, ja minulle sanottiin, että tuloksissa menee viikko ja ne postitetaan kotiin. Millä todennäköisyydellä tulos on positiivinen??
Voidaanko minut erottaa ( työsopimus tehty, työ aloitettu jo viikko sitten ) jos tulos on positiivinen? voinko vaatia uutta koetta.. Olen todella harmissani jos tämän asian takia menetän rakkaan työni. Tietävät valaiskaa minua, en pysty ajattelemaan tällä hetkellä mitään muuta. Vaikka poltin 3 viikkoa sitten, onko mahdollista että se näkyy vielä..

18

7714

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juujuu

      On varmaan mahdollista, mutta jos sinä varsin vähän polttelet, nii hyvin epätodennäköistä että näkyisi 3viikon jälkeen enää.

    • Anti tuulipuku

      kyllä sen pitäisi testeissä näkyä, mutta ei hätää. Voit sanoa että olit ulokomailla ja siellä olit poltellut. Tuo kannabiksen polttelu on Tanskasta etelään päin laillista. Esim. Saksa ta Hollanti olisivat hyviä maita "jossa sinä polttelit"

      Mikä nimittäin on laillista ulkomailla, siitä ei pitäisi Suomessa tulla mitään seurauksia.


      Ja jos tulee siltikin potkut, niin parastaon muuttaa pois Suomesta, itse tein sen jo yli 10:n vuotta sitten ja en ole päivääkään sitä päätöstä katunut.

    • §§§

      Kannabis näkyy huumetesteissä käsittääkseni useita kuukausia. Huumetestin positiivinen tulos on peruste irtisanomiselle sellaisissa työtehtävissä, jotka edellyttävät erityistä tarkkuutta, luotettavuutta, itsenäistä harkintakykyä tai hyvää reagointikykyä. Työtehtävien suorittaminen huumeiden vaikutuksen alaisena tai niistä riippuvaisena joko vakavasti vaarantaisi henkeä tai terveyttä tai voisi aiheuttaa muuta merkittävää vahinkoa. Kriteerit ovat selvästi ankarammat kuin työhönottotilanteessa. Lain mukaan... Ja jos olet aloittanut työsi vasta viikko sitten, olet todennäköisesti koeajalla, jolloin irtisanominen voidaan tehdä ilman irtisanomisaikaa per heti. Ja ilman mitään sovitteluja.

      • blobb

        Kävin kusitesteissä säännöllisesti kahden vuoden ajan ajokortin takia. Tuona aikana polttelin useasti, lähimpänä testejä oli edellisenä viikonloppuna, eli noin 3-4 päivää ennen testiajankohtaa. Tulokset olivat negatiiviset koko ajalta.

        Tietysti ymmärsin juoda paljon vettä, liikkua ja käyttää muutkin poppakonstit antaakseni mahdollisimman puhtaat näytteet joka kerta.

        Aloittajan tapauksessa tulos on 99% todennäköisyydellä negatiivinen, ellei kärsi erittäin hitaasta aineenvaihdunnasta.


      • kaikkien niiden kannalta,

        joitten parissa teet työtä! Olet vaaraksi muille. Kannabiksen pitoisuus elimistössä nousee jo kerran kuussa polttamalla, ja poistuminen kestää todella useita kuukausia, puolesta vuodesta vuoteen, käytön tiheydestä ja määristä riippuen jopa vuosia!


      • heraa69
        kaikkien niiden kannalta, kirjoitti:

        joitten parissa teet työtä! Olet vaaraksi muille. Kannabiksen pitoisuus elimistössä nousee jo kerran kuussa polttamalla, ja poistuminen kestää todella useita kuukausia, puolesta vuodesta vuoteen, käytön tiheydestä ja määristä riippuen jopa vuosia!

        kusiseula näkyy päivistä viikkoon valoja


    • kunhan vaan taas neuvon

      Ei hätää, kiistä ja vaadi uusia testejä, ei ne 100% luotettavia ole. stiä voi henkgittää jossain baarissakin sisään tuota savua.

    • näy...

      voin kertoa ettei sinulla ole mitään pelättävää noilla määrin pössyttelyä. Jos olisit pari tuntia ennen ton verran imaissut niin sitten olisin sinuna huolissani. Kokemuksesta voin sanoa että takana oli paljon paljon runsaampaa "pajauttelua ja viikon olin polttamatta eikä testeissä näkynyt merkkiäkään. Ne voivat purkaa tietenkin sopikmuksesi jos narahdat, koska olethan kovan luokan rikollinen, narkomaani. ei auta selittelyt...

    • ethän sinä ole edes vielä

      selvinnyt niistä tötsyistä! Ota vähän selvää, minkälaisten aineitten kanssa läträät ja käytä sitten vasta, senkin ääliö! Ihan oikein, jos saat fudut samantien, et ole selvän väärti etkä tule selviämäänkään, jos jatkat tuolla tyylillä! Tulevaisuutesi näyttää aika ikävältä, mutta itsehän sen aiheutat!

      • Anti tuulipuku

        "Tulevaisuutesi näyttää aika ikävältä, mutta itsehän sen aiheutat!"

        Nuo ongelmat tulevat yhteiskunnnalta ja lain säädännöstä. Eivät päihteiden käyttäjät noita ongelmia aiheuta, ainakaan tässä tapauksessa.

        Sitä paitsi työttömällä on oikeus kaupungin asuntoon , työttömyys korvaukseen,yms... Kukahan ne maksaa?
        ( Terveisiä Suomen veronmaksajille )


      • sinäkin elelet

        Taas on päässyt katkera&runkkari(tm) hyvin liikenteeseen. Voi voi voi. Eikö äippä taaskaan antanut viikonlopuksi viinaan rahaa, vai mistä kenkä puristaa? Jos tässä nyt tulevaisuuksia pitää mittailla, niin voi kuule pentu, aika heikolta sulla se näyttää. Yleensä noin typerät, kapeakatseiset ja ehdottomat ihmiset päätyvät sinne kaikista surkeimpiin hommiin. Kannattaa sinunkin ruveta miettimään, että mitä hampparinpaistaja saa eläkettä. Ettei tule yllätyksiä. Sitten voitkin kuolinvuoteella jossain rähjäisessä laitoksessa miettiä yksinäsi, että missä menikään vikaa? Oliko sittenkään se kanki perseessä hyvä asia.


      • Anti tuulipuku
        sinäkin elelet kirjoitti:

        Taas on päässyt katkera&runkkari(tm) hyvin liikenteeseen. Voi voi voi. Eikö äippä taaskaan antanut viikonlopuksi viinaan rahaa, vai mistä kenkä puristaa? Jos tässä nyt tulevaisuuksia pitää mittailla, niin voi kuule pentu, aika heikolta sulla se näyttää. Yleensä noin typerät, kapeakatseiset ja ehdottomat ihmiset päätyvät sinne kaikista surkeimpiin hommiin. Kannattaa sinunkin ruveta miettimään, että mitä hampparinpaistaja saa eläkettä. Ettei tule yllätyksiä. Sitten voitkin kuolinvuoteella jossain rähjäisessä laitoksessa miettiä yksinäsi, että missä menikään vikaa? Oliko sittenkään se kanki perseessä hyvä asia.

        minä asun, mutta tämä on kuin toinen planeetta verrattuna Suomeen. Täällä on ihmiset liberaaleja, joten täällä ei ihan heti vähemmistöjä sorsita, niin kuin esim. Suomessa.

        Sitten asiaan: Olen töissä ( toimihenkilö kansainvälisessä yrityksessä ulkomailla, puhun töissä kahta ulkomaan kieltä) ja minä polttelen säännöllisesti, koska se ei ole täällä rangaistavaa.

        Vaikka polttelen vapaa-aikanani, työt sujuu hyvin, ellei jopa paremmin kuinka alkoholia käyttävillä kolleegoilla, koska hampun polttelu on todella rentoututtavaa.

        Joten jos satunnaisen / säännöllisen hampun polttelija elää muuten aivan normaalisti, niin polttelun kaikki mahdolliset harmit tulevat yhteiskunnan puolelta. Näin ollen myös mahdolliset kulut ovat yhteiskunnan aiheuttamat

        Ps. Tienaan enemmän rahaa kuin Suomessa ja viina on täällä paljon halvempaa, niin ei tarvitse äidiltä pyytää viina rahoja, varsinkin kun olen yli 40:n


    • virtsatesti

      Eli voiko olla mahdollista, että kännissä poltetut muutamat sauhut näkyy testissä? Kaduttaa perkeleesti...onneks ei oo vielä testiaikaa sovittu...pitää vitkuttaa...

      • Nimetön

        Kävi samalla tavalla. Viikonloppuna kännipäissäni poltin 3 savut kukkasätkästä. Kyseessä oli eka kerta. En tiedä osasinko edes kunnolla henkeen vetää ja mitään kiksejä en ainakaan tuntenut. Sätkä oli myös aivan lopussa siinä vaiheessa kun se minulle tuli. Nyt olisi edessä huumetestit tulevassa työpaikassa 2-3 viikon kuluttua. voiko nuo kolmet savut näkyä testissä? Harmittaa.


      • täysin turha
        Nimetön kirjoitti:

        Kävi samalla tavalla. Viikonloppuna kännipäissäni poltin 3 savut kukkasätkästä. Kyseessä oli eka kerta. En tiedä osasinko edes kunnolla henkeen vetää ja mitään kiksejä en ainakaan tuntenut. Sätkä oli myös aivan lopussa siinä vaiheessa kun se minulle tuli. Nyt olisi edessä huumetestit tulevassa työpaikassa 2-3 viikon kuluttua. voiko nuo kolmet savut näkyä testissä? Harmittaa.

        Useimmat työnantajat testaavat työntekijöitä siksi, että he haluavat varmistua siitä, että työnhakijat varmasti käyttävät huumeita riittävän runsaasti ja jatkuvasti.

        Voit huoletta pössytellä vaikka seuraavat kolme viikkoa. Koetulostesi ollessa positiiviset, työnantaja päästää ilon mörähdyksen ja saat heti 30 prosenttia lisää palkkaa.


      • Mikke_ORIG
        täysin turha kirjoitti:

        Useimmat työnantajat testaavat työntekijöitä siksi, että he haluavat varmistua siitä, että työnhakijat varmasti käyttävät huumeita riittävän runsaasti ja jatkuvasti.

        Voit huoletta pössytellä vaikka seuraavat kolme viikkoa. Koetulostesi ollessa positiiviset, työnantaja päästää ilon mörähdyksen ja saat heti 30 prosenttia lisää palkkaa.

        "30 prosenttia lisää palkkaa."

        Onhan se jo paljon enemmän mitä sinä tienaat, eikös?


    • IIloinen

      Oletko läpäissyt testin? Miten se tarinan loppu nyt on?

    • Anonyymi

      Toivottavasti koko eduskunnanväki pakotetaan huumetestiin aika moni kärähtäs. Mutta herroja suojellaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1335
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1165
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1090
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      63
      930
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      702
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      701
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      363
      688
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      666
    Aihe