Minä, Sara ja Kristian

Jonna-Elina

Oli lokakuinen perjantai-ilta. Taivaalta satoi räntää ja ja oli harmaata ja pimeää. Kävelin töistä kotiin ja kirosin mielessäni Suomen säätä kun kenkäni kastuivat loskassa likomäriksi. Onneksi katulamput sentään vähän valaisivat, lokakuinen kaupunki oli oikeastaan aika kaunis niiden valossa. Jopa räntäsade näytti hetken aikaa kauniilta katulappujen luomaa valokeilaa vasten.

Avasin oven rappukäytävään, joka oli koristeellinen kuten vanhoissa taloissa yleensäkin. Kävelin hissiin jolloin puhelimeni piippasi tekstiviestin saapumisen merkiksi. Viesti oli kaveriltani Kristianilta, jonka kanssa olin sopinut treffit täksi illaksi. Pääsin sisälle asuntooni ja melkein törmäsin kämppäkaveriini Saraan. Sara oli kaunis nainen. Pitkähkö ja hoikka, kaareva lantio ja suuret pyöreät rinnat. Hänen hiuksensa olivat vaaleat ja ulottuivat juuri ja juuri hartioille. Sara oli ilmeisesti juuri käynyt suihkussa koska hänen hiuksensa olivat vielä märät. Päällään hänellä oli vain olkaimeton toppi joka paljasti selkeästi rintojen kauniin muodon, sekä verkkarit. Sara oli kaatanut itselleen lasillisen viiniä ja lupasi kaataa minullekin sillä aikaa kun kävisin suihkussa.

Vesi hyväili ihoani ja loskassa kastuneet jalkani alkoivat pikkuhiljaa lämmetä. Viikko oli ollut raskas ja kaipasin vain rentoutumista. Kristian oli ilmoittanut teksarissaan olevansa meillä noin tunnin kuluttua, joten ehdin kaikessa rauhassa peseytyä ja antaa kuuman vedes huuhdella pois viikon työpaineita. Kuivasin itseäni suihkun jälkeen ja otin esille hiustenkuivaajan. Tummat hiukseni olivat sen verran pitkät että niiden kuivumiseen meni aina aika kauan, joten kuivatin ne hiustenkuivaajalla jotta en kastelisi sohvan selkänojaa hiuksillani. Menin huoneeseeni ja puin päälleni topin ja farkut. Ovikello soi ja Sara meni avaamaan. Ovella oli Kristian. Olin näköjään viettänyt kokonaisen tunnin suihkussa ja hiuksiani kuivattamassa! Kristian oli komea mies. Ruskeat hiukset, ruskeat silmät ja jäntevä vartalo. Kun hän hymyili, hänen poskeensa ilmestyi hymykuoppa ja silmiensä ympärille hienoiset naururypyt. Hän jätti takkinsa ja kenkänsä eteiseen ja siirryimme kaikki kolme olohuoneeseen viinilasiemme kanssa.

Juttelimme niitä näitä kunnes Sara yhtäkkiä kysyi Kristianilta oliko tämä koskaan ollut kahden naisen kanssa. Nielaisin viiniä väärään kurkkuun ja köhin siinä hetken ennen kuin pystyin taas rauhoittumaan. Kristian myönsi että oli ollut kerran, ja kertoi sen olleen erittäin kiihottavaa. Meinasin uudelleen tukehtua viiniini kun Saran muina miehinä ilmoitti että nyt saattaa olla toinen kerta mikäli Jonna ei jänistä, ja vilkaisi minua merkistevästi kulmiensa alta. Kristian laski viinilasinsa sohvapöydälle ja näytti hetken epäuskoiselta. Sara kuitenkin komensi hänet suihkuun ja kävi hakemassa hänelle pyyhkeen. Kylpyhuoneen ovella Sara ilmoitti Kristianille ettei pitäisi mitään kiirettä...

Sara istui viereeni sohvalle ja otti lasin kädestäni ja laski sen sohvapöydälle. Hän kosketti hiuksiani ja kasvojani ja hymyili minulle. Olin jännittynyt ja hämilläni mutta samalla tajusin kiihottuvani valtavasti. Sara suuteli minua varovasti huulille ja kosketti samalla kädellään rintaani. Henkäisin kuuluvasti mutta vastasin suudelmaan. Saran käsi hyväili rintaani ja olin jo aivan märkä. Kosketin varovasti hänen rintojansa ja tunsin kuinka pehmeät ja täyteläiset ne olivat. Omanikaan eivät olleet hullummat, mutta ne olivat hiukan pienemmät kuin Saran. Hänen nänninsä olivat aivan kovat, ja pyöritin varovasti sormiani hänen nänniensä päällä. Riisuimme toppimme ja Sara kumartui puoleeni ja alkoi nuolla nännejäni. Olisin voinut kuolla nautinnosta! Nuolimme ja hyväilimme vuorotellen toistemme rintoja ja suutelimme, samalla kun Kristian oli suihkussa autuaan tietämättömänä puuhistamme.

Riisuimme Saran kanssa housumme ja alusvaatteemme ja olimme nyt kokonaan alasti. Sara pyysi minua menemään lattialle polvilleni ja nojaamaan yläruumiini sohvaa vasten. Olin kontillani siinä maaten samalla sohvan päällä vatsallani. Sara otti esiin sileän värisevän dildon jonka hän oli hakenut huoneestaan samalla kun haki Kristianille pyyhkeen. Hän laittoi dildon värisemään ja alkoi hyväillä sillä häpyhuuliani. Hitain liikkein hän työnsi dildoa aina vain pidemmälle, kunnes se oli kokonaan sisälläni. Hitaasti hän hieroi minua takaapäin värisevällä dildolla, ja tunsin kuinka viimeinenkin kireys alkoi hävitä kropastani. Minä olin vain siinä ja nautin kun dildo hitain liikkein liikkui edestakaisin märässä pillussani.

Havahduin nautinnostani kun Kristian istui sohvalle viereeni. Hän oli alasti ja hänen kalunsa oli valtavassa erektiossa. Sara otti dildon sisältäni ja meni istumaan nojatuoliin vähän matkan päähän. Yhä polvillani siirryin Kristianin eteen ja aloin nuolla hänen kaluaan. Suukottelin ja nuoleskelin hänen terskaansa ja kalunsa vartta, mutta vielä ottanut sitä suuhuni. Kuulin kuinka Sara laittoi dildon uudelleen värisemään ja arvasin mitä hän teki. Otin Kristian kovan kalun kokonaan suuhuni ja aloin liikutella rytmikkäästi huuliani sen ympärillä samalla kun hän katseli Saran hyväilevän nojatuolissa itseään. Kristian kalu oli kova kuin kivi huuliani vasten, ja kiihotuin entisestään kun imin, nuolin ja hyväilin sitä. Nojatuolissa Sara työnteli dildoa pillussaan edestakaisin samalla kun hyväili käsillään rintojaan.

Nousin pois Kristianin edestä ja siirryin lattialle makaamaan ja levitin jalkani. Sara laittoi dildon pois ja siirtyi päälleni kuusysiin. Nuolimme toisemme pilluja, ja Kristian asettui Saran taakse ja työntyi hänen sisäänsä. Sara inahteli nautinnosta kun kieleni hyväili hänen klitoristaan samalla kun Kristianin kalu työntyi vaativin työnnöin hänen pilluunsa uudelleen ja uudelleen. Kristian kuitenkin veti kalunsa jossain vaiheessa pois ettei olisi lauennut ihan vielä. Sarallakaan ei ollut orgasmi kaukana joten hän siirtyi pois päältäni ja kierähti lattialle jalkoväliini. Hän makasi vatsallaan jalkojeni välissä ja alkoi nuolla pilluani uudelleen. Hyväilin samalla rintojani ja kovettuneita nännejäni kun räjähdin valtavaan orgasmiin. Huuto purkautui suustani samalla kun orgasmi pyyhkäisi vartaloni läpi kovempaa kuin koskaan aikaisemmin ja vääntelehdin ja ääntelin nautinnosta.

Olin lattialla puolipyörryksissä orgasmin jälkimainingeissa kun Sara kiipesi istumaan Kristianin syliin sohvalle ja alkoi ratsastaa. Kristian suuteli hänen rintojaan samalla kun Sara liikutteli lantiotaan hänen sylissään. Saran käsi hakeutui jalkojensa väliin ja hän alkoi hyväillä samalla omaa klitoristaan. Kristianin kalu sisällään hän laukesi orgasmiin. Kristian ei voinut enää pidätellä vaan hän laukesi melkein samanaikaisesti Saran sisään puristaen käsillään hänen lantiotaan. Sara ja Kristian istuivat hetken sylikkäin kunnes Sara nousi pois Kristian päältä ja istui viereensä sohvalle.

Katselin heitä lattialta ja hymyilimme kaikki onnellista hymyä. Stressistä ei ollut enää tietoakaan.

2

28775

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kopiointia

      lopeta jo...

    • just_a_lonley_girl

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1839
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1610
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe