Lapsena nähty elokuva hakusessa

elokuva hakusessa

Eli hakusessa olis lapsena nähty animaatio, joka tuli mieleen jokunen viikko sitten enkä itse ole löytänyt sen nimeä mistään. Elokuvassa seikkailee muistaakseni muutama lapsi, he ovat jossain isossa kaupungissa ja kaupungissa on sirkus tai eläintarha. He menevät sinne ja siellä on häkissä iso eläin ehkä dinosaurus, en muista. Se vapautuu häkistä ja tulee hulluksi?. lapset ovat siis pääosassa. Joku pahis leffassa myös oli ja joku vanha nainen. En halua rajata hakua nyt, mutta itse olen nähnyt elokuvan varmaan 90 luvun alkupuolella. En muista millään milläkielellä puhuttu. Suuri kiitos sille ketä tän löytää.

niin ja en ole vetänyt mitään, jos kuullostaa selostus vähän typerältä. Leffa on oikeasti olemassa ja haluan tietää mikä se on.

2

1001

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NoJopas
      • Kuvaus ei täysin vastannut tuota leffaa (jossa siis kiltti keksijäsetä käy menneisyydessä hakemassa muutaman dinon, syöttää näille aivomuroja ja näinpä näiden älykkyys kasvaa. Sitten setä heittää nämä dinot Nykiin siinä tarkoituksessa jotta useimpien lasten unelmana on nähdä dinoja elävänä.
        Kaikenlaista sattuu ja vähitellen elokuvaan tunkevat myös pääosaan kotoaan karannut poika sekä "paremman perheen" tyttö jotka liittyvät sitten sirkukseen. Sirkusta johtaa kiltin keksijäsedän ilkeä ja hullu veli, joka puhuu sekä lapset että dinot itselleen duuniin ja syöttää vielä dinoille aivomurojen vastiketta, joten dinot taantuvat taas normaalitilaansa.
        Mutta loppuu hyvin kumminkin, paha setä kukistetaan, lapset pääsee koteihinsa ja dinot pääsee sinne luonnontieteelliseen museoon jammailemaan :)

Ihana leffa kyllä. Tykkäsin muksuna.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      192
      5142
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      36
      4533
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      11
      3171
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      263
      3092
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      159
      3012
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      54
      2568
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27