Lapsena nähty elokuva hakusessa

elokuva hakusessa

Eli hakusessa olis lapsena nähty animaatio, joka tuli mieleen jokunen viikko sitten enkä itse ole löytänyt sen nimeä mistään. Elokuvassa seikkailee muistaakseni muutama lapsi, he ovat jossain isossa kaupungissa ja kaupungissa on sirkus tai eläintarha. He menevät sinne ja siellä on häkissä iso eläin ehkä dinosaurus, en muista. Se vapautuu häkistä ja tulee hulluksi?. lapset ovat siis pääosassa. Joku pahis leffassa myös oli ja joku vanha nainen. En halua rajata hakua nyt, mutta itse olen nähnyt elokuvan varmaan 90 luvun alkupuolella. En muista millään milläkielellä puhuttu. Suuri kiitos sille ketä tän löytää.

niin ja en ole vetänyt mitään, jos kuullostaa selostus vähän typerältä. Leffa on oikeasti olemassa ja haluan tietää mikä se on.

2

989

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NoJopas
      • Kuvaus ei täysin vastannut tuota leffaa (jossa siis kiltti keksijäsetä käy menneisyydessä hakemassa muutaman dinon, syöttää näille aivomuroja ja näinpä näiden älykkyys kasvaa. Sitten setä heittää nämä dinot Nykiin siinä tarkoituksessa jotta useimpien lasten unelmana on nähdä dinoja elävänä.
        Kaikenlaista sattuu ja vähitellen elokuvaan tunkevat myös pääosaan kotoaan karannut poika sekä "paremman perheen" tyttö jotka liittyvät sitten sirkukseen. Sirkusta johtaa kiltin keksijäsedän ilkeä ja hullu veli, joka puhuu sekä lapset että dinot itselleen duuniin ja syöttää vielä dinoille aivomurojen vastiketta, joten dinot taantuvat taas normaalitilaansa.
        Mutta loppuu hyvin kumminkin, paha setä kukistetaan, lapset pääsee koteihinsa ja dinot pääsee sinne luonnontieteelliseen museoon jammailemaan :)

Ihana leffa kyllä. Tykkäsin muksuna.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      121
      7286
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      504
      5439
    3. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      151
      3355
    4. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      216
      2651
    5. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      50
      2358
    6. Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta

Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä
      Pyhäjärvi
      68
      1298
    7. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      43
      1292
    8. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      77
      1262
    9. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      11
      1179
    10. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      111
      1153
    Aihe