Digitoday moderoi GSM Suomi -keskustelua

Julkaisija...

Kirjoitin Digitodayn keskustelupalstalle, että GSM Suomi on sulkenut oman keskustelupalstansa, jossa asiakkaat valittivat virheellisistä laskuista ja puhelinten toimitusten viivästymisistä.

Viestini poistettiin.

Olisiko täällä parempi tuuri sananvapauden kanssa?

7

1440

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • GSM-Suomi on paras!

      Ainakin minun kaikki laskut ovat olleet oikein. Laskut vain n. 15 €/kk ja vielä Subvent-liittymä, jonka min.laskutus 7,99 €/kk (vieläpä sisältää liittymän käytön ko. sumalla). Myös 3G-puhelimen (Sony Ericsson W6601) sain nopeasti!

      En todellakaan halua mitään SIM-lukittuja kytky-liittymiä, joita aivan oikein GSM-Suomi EI markkinoi!

      Ikävää, kun kirjoitetaan noin ja leimataan koko operaattori huonoksi. Jos Sinulla joku virhe, niin ota sinne itse yhteyttä sen sijaan että täällä yleistät!

      Helsingin Sanomien vertailun mukaan GSM-Suomi on kaikista edullisin ja paras asiakaspalvelu!

      • Kytky

        Kyllä GSM-Suomi ainakin mulle myi SIM-lukitun puhelimen. Lukitus on toteutettu kuumaliimalla, eli korttia ei saa irti puhelimesta. Puhelin on 3G luuri, mutta 3G verkossa se ei toimi. Ilmeisesti vika ei ole puhelimessa vaan vanhassa GoMobile kortissa. Uutta korttia ei GSM-Suomi ole lähettänyt, vaikka sellaista kuukausia sitten luvattiin.


      • GSM-Suomi is the best
        Kytky kirjoitti:

        Kyllä GSM-Suomi ainakin mulle myi SIM-lukitun puhelimen. Lukitus on toteutettu kuumaliimalla, eli korttia ei saa irti puhelimesta. Puhelin on 3G luuri, mutta 3G verkossa se ei toimi. Ilmeisesti vika ei ole puhelimessa vaan vanhassa GoMobile kortissa. Uutta korttia ei GSM-Suomi ole lähettänyt, vaikka sellaista kuukausia sitten luvattiin.

        Tuo nyt oli aivan hullua! Ei noin voi olla. Itse olen käyttänyt ko. firman korttia kaikissa kolmessa puhelimessani ilman ongelmia! Sony Ericsson W6601, Motorola C155 ja Motorola C115.

        Subvent-liittymän puhelimet eivät ole SIM-lukittuja, eivätkä siten kytkyjä ja kk-maksu 8 € sisältää jopa puhelimen normaalia käyttöä. Mukana tulevan 3G-puhelimen voit lahjoittaa esim. ystävällesi jos et sitä itse tarvitse. Puhelin on siis käytännössä ilmainen.

        Kaikki asialliset sopimusehdot olen saanut ja tutustunut niihin tarkasti! Voihan sitä sitten 24 kk:n päästä vaihtaa vaikka GSM-Suomen sekunti-liittymään tai johonkin aivan muuhun operaattoriin.


      • Epäuskoinen
        GSM-Suomi is the best kirjoitti:

        Tuo nyt oli aivan hullua! Ei noin voi olla. Itse olen käyttänyt ko. firman korttia kaikissa kolmessa puhelimessani ilman ongelmia! Sony Ericsson W6601, Motorola C155 ja Motorola C115.

        Subvent-liittymän puhelimet eivät ole SIM-lukittuja, eivätkä siten kytkyjä ja kk-maksu 8 € sisältää jopa puhelimen normaalia käyttöä. Mukana tulevan 3G-puhelimen voit lahjoittaa esim. ystävällesi jos et sitä itse tarvitse. Puhelin on siis käytännössä ilmainen.

        Kaikki asialliset sopimusehdot olen saanut ja tutustunut niihin tarkasti! Voihan sitä sitten 24 kk:n päästä vaihtaa vaikka GSM-Suomen sekunti-liittymään tai johonkin aivan muuhun operaattoriin.

        Älkää hyvät ihmiset uskoko noita liittymäkauppiaita!
        Ennen täällä kaupattiin DNA:ta ja nyt GSM-Suomea.

        Oma mielipiteeni on, että suosittelen ottamaan varmasti toimivan ja jopa edullisemman liittymän "oikeilta" operaattoreilta (esim. Saunalahti muitakin löytyy).


      • kyllä menee
        Epäuskoinen kirjoitti:

        Älkää hyvät ihmiset uskoko noita liittymäkauppiaita!
        Ennen täällä kaupattiin DNA:ta ja nyt GSM-Suomea.

        Oma mielipiteeni on, että suosittelen ottamaan varmasti toimivan ja jopa edullisemman liittymän "oikeilta" operaattoreilta (esim. Saunalahti muitakin löytyy).

        asiahan on juuri toisin päin: gsm-suomi on toistaiseksi ollut paras liittymä, mitä suomesta saa.

        Puheluihin vastataan melkein saman tien kuin myös emaileihin, toisin kuin muilla operaattoreilla.

        Saunalahti oli hyvä vielä neljä vuotta sitten, mutta nykyään palvelun taso on romahtanut jonnekin pohjamutiin. Ko. firmasta kannattaa pysyä loitolla kaikin keinoin.

        Soneraa taas ei kiinnosta kuin yritysasiakkaansa ja elisa on tunnettu vielä surkeammasta asiakaspalvelusta kuin saunalahti (samaa firmaahan ne), yhteyksien pätkimisestä ja välinpitämättömyydesta korjata ongelmia.

        DNA:sta en tiedä.

        Jäljelle jää: gsm-suomi parhainpana lafkana.


      • Haiskahtaa
        kyllä menee kirjoitti:

        asiahan on juuri toisin päin: gsm-suomi on toistaiseksi ollut paras liittymä, mitä suomesta saa.

        Puheluihin vastataan melkein saman tien kuin myös emaileihin, toisin kuin muilla operaattoreilla.

        Saunalahti oli hyvä vielä neljä vuotta sitten, mutta nykyään palvelun taso on romahtanut jonnekin pohjamutiin. Ko. firmasta kannattaa pysyä loitolla kaikin keinoin.

        Soneraa taas ei kiinnosta kuin yritysasiakkaansa ja elisa on tunnettu vielä surkeammasta asiakaspalvelusta kuin saunalahti (samaa firmaahan ne), yhteyksien pätkimisestä ja välinpitämättömyydesta korjata ongelmia.

        DNA:sta en tiedä.

        Jäljelle jää: gsm-suomi parhainpana lafkana.

        Huomauttaisin varauksella lukemaan näitä yltiöpositiivisia viestejä. On yleisessa tiedossa että GSM-suomi seuraa esim suomi24 keskusteluita ja kiillottavat yrityskuvaa

        On yleisempää että kritiikki kumpuaa jostain muusta kun markkinamiehen koneelta


      • lappxx
        Haiskahtaa kirjoitti:

        Huomauttaisin varauksella lukemaan näitä yltiöpositiivisia viestejä. On yleisessa tiedossa että GSM-suomi seuraa esim suomi24 keskusteluita ja kiillottavat yrityskuvaa

        On yleisempää että kritiikki kumpuaa jostain muusta kun markkinamiehen koneelta

        tosi huonoa asiakaspalvelua ainakin yrityspuolella.
        en todellakaan voi suositella, miellummin maksaa vähän ennemmän siitä että puhelimet toimii. haluavat vain paljon asiakkaita mutta eivät halua palvella. toivottavasti lukevat tämän ja parantavat tapansa terv. ex asiakas


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1458
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1002
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      751
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      725
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      670
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      659
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      644
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      67
      623
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe