Digitoday moderoi GSM Suomi -keskustelua

Julkaisija...

Kirjoitin Digitodayn keskustelupalstalle, että GSM Suomi on sulkenut oman keskustelupalstansa, jossa asiakkaat valittivat virheellisistä laskuista ja puhelinten toimitusten viivästymisistä.

Viestini poistettiin.

Olisiko täällä parempi tuuri sananvapauden kanssa?

7

1665

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • GSM-Suomi on paras!

      Ainakin minun kaikki laskut ovat olleet oikein. Laskut vain n. 15 €/kk ja vielä Subvent-liittymä, jonka min.laskutus 7,99 €/kk (vieläpä sisältää liittymän käytön ko. sumalla). Myös 3G-puhelimen (Sony Ericsson W6601) sain nopeasti!

      En todellakaan halua mitään SIM-lukittuja kytky-liittymiä, joita aivan oikein GSM-Suomi EI markkinoi!

      Ikävää, kun kirjoitetaan noin ja leimataan koko operaattori huonoksi. Jos Sinulla joku virhe, niin ota sinne itse yhteyttä sen sijaan että täällä yleistät!

      Helsingin Sanomien vertailun mukaan GSM-Suomi on kaikista edullisin ja paras asiakaspalvelu!

      • Kytky

        Kyllä GSM-Suomi ainakin mulle myi SIM-lukitun puhelimen. Lukitus on toteutettu kuumaliimalla, eli korttia ei saa irti puhelimesta. Puhelin on 3G luuri, mutta 3G verkossa se ei toimi. Ilmeisesti vika ei ole puhelimessa vaan vanhassa GoMobile kortissa. Uutta korttia ei GSM-Suomi ole lähettänyt, vaikka sellaista kuukausia sitten luvattiin.


      • GSM-Suomi is the best
        Kytky kirjoitti:

        Kyllä GSM-Suomi ainakin mulle myi SIM-lukitun puhelimen. Lukitus on toteutettu kuumaliimalla, eli korttia ei saa irti puhelimesta. Puhelin on 3G luuri, mutta 3G verkossa se ei toimi. Ilmeisesti vika ei ole puhelimessa vaan vanhassa GoMobile kortissa. Uutta korttia ei GSM-Suomi ole lähettänyt, vaikka sellaista kuukausia sitten luvattiin.

        Tuo nyt oli aivan hullua! Ei noin voi olla. Itse olen käyttänyt ko. firman korttia kaikissa kolmessa puhelimessani ilman ongelmia! Sony Ericsson W6601, Motorola C155 ja Motorola C115.

        Subvent-liittymän puhelimet eivät ole SIM-lukittuja, eivätkä siten kytkyjä ja kk-maksu 8 € sisältää jopa puhelimen normaalia käyttöä. Mukana tulevan 3G-puhelimen voit lahjoittaa esim. ystävällesi jos et sitä itse tarvitse. Puhelin on siis käytännössä ilmainen.

        Kaikki asialliset sopimusehdot olen saanut ja tutustunut niihin tarkasti! Voihan sitä sitten 24 kk:n päästä vaihtaa vaikka GSM-Suomen sekunti-liittymään tai johonkin aivan muuhun operaattoriin.


      • Epäuskoinen
        GSM-Suomi is the best kirjoitti:

        Tuo nyt oli aivan hullua! Ei noin voi olla. Itse olen käyttänyt ko. firman korttia kaikissa kolmessa puhelimessani ilman ongelmia! Sony Ericsson W6601, Motorola C155 ja Motorola C115.

        Subvent-liittymän puhelimet eivät ole SIM-lukittuja, eivätkä siten kytkyjä ja kk-maksu 8 € sisältää jopa puhelimen normaalia käyttöä. Mukana tulevan 3G-puhelimen voit lahjoittaa esim. ystävällesi jos et sitä itse tarvitse. Puhelin on siis käytännössä ilmainen.

        Kaikki asialliset sopimusehdot olen saanut ja tutustunut niihin tarkasti! Voihan sitä sitten 24 kk:n päästä vaihtaa vaikka GSM-Suomen sekunti-liittymään tai johonkin aivan muuhun operaattoriin.

        Älkää hyvät ihmiset uskoko noita liittymäkauppiaita!
        Ennen täällä kaupattiin DNA:ta ja nyt GSM-Suomea.

        Oma mielipiteeni on, että suosittelen ottamaan varmasti toimivan ja jopa edullisemman liittymän "oikeilta" operaattoreilta (esim. Saunalahti muitakin löytyy).


      • kyllä menee
        Epäuskoinen kirjoitti:

        Älkää hyvät ihmiset uskoko noita liittymäkauppiaita!
        Ennen täällä kaupattiin DNA:ta ja nyt GSM-Suomea.

        Oma mielipiteeni on, että suosittelen ottamaan varmasti toimivan ja jopa edullisemman liittymän "oikeilta" operaattoreilta (esim. Saunalahti muitakin löytyy).

        asiahan on juuri toisin päin: gsm-suomi on toistaiseksi ollut paras liittymä, mitä suomesta saa.

        Puheluihin vastataan melkein saman tien kuin myös emaileihin, toisin kuin muilla operaattoreilla.

        Saunalahti oli hyvä vielä neljä vuotta sitten, mutta nykyään palvelun taso on romahtanut jonnekin pohjamutiin. Ko. firmasta kannattaa pysyä loitolla kaikin keinoin.

        Soneraa taas ei kiinnosta kuin yritysasiakkaansa ja elisa on tunnettu vielä surkeammasta asiakaspalvelusta kuin saunalahti (samaa firmaahan ne), yhteyksien pätkimisestä ja välinpitämättömyydesta korjata ongelmia.

        DNA:sta en tiedä.

        Jäljelle jää: gsm-suomi parhainpana lafkana.


      • Haiskahtaa
        kyllä menee kirjoitti:

        asiahan on juuri toisin päin: gsm-suomi on toistaiseksi ollut paras liittymä, mitä suomesta saa.

        Puheluihin vastataan melkein saman tien kuin myös emaileihin, toisin kuin muilla operaattoreilla.

        Saunalahti oli hyvä vielä neljä vuotta sitten, mutta nykyään palvelun taso on romahtanut jonnekin pohjamutiin. Ko. firmasta kannattaa pysyä loitolla kaikin keinoin.

        Soneraa taas ei kiinnosta kuin yritysasiakkaansa ja elisa on tunnettu vielä surkeammasta asiakaspalvelusta kuin saunalahti (samaa firmaahan ne), yhteyksien pätkimisestä ja välinpitämättömyydesta korjata ongelmia.

        DNA:sta en tiedä.

        Jäljelle jää: gsm-suomi parhainpana lafkana.

        Huomauttaisin varauksella lukemaan näitä yltiöpositiivisia viestejä. On yleisessa tiedossa että GSM-suomi seuraa esim suomi24 keskusteluita ja kiillottavat yrityskuvaa

        On yleisempää että kritiikki kumpuaa jostain muusta kun markkinamiehen koneelta


      • lappxx
        Haiskahtaa kirjoitti:

        Huomauttaisin varauksella lukemaan näitä yltiöpositiivisia viestejä. On yleisessa tiedossa että GSM-suomi seuraa esim suomi24 keskusteluita ja kiillottavat yrityskuvaa

        On yleisempää että kritiikki kumpuaa jostain muusta kun markkinamiehen koneelta

        tosi huonoa asiakaspalvelua ainakin yrityspuolella.
        en todellakaan voi suositella, miellummin maksaa vähän ennemmän siitä että puhelimet toimii. haluavat vain paljon asiakkaita mutta eivät halua palvella. toivottavasti lukevat tämän ja parantavat tapansa terv. ex asiakas


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä kokoomuksen naiset?

      Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      23
      3294
    2. Finland is now Petter place

      Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      17
      2244
    3. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

      HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      130
      1869
    4. Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä

      Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1276
    5. Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa

      Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn
      Kaste
      163
      1137
    6. Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.

      Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R
      Kaste
      450
      1022
    7. Pistä joku tunniste vuosien takaa

      Meidän välillä. Naiselta pyydän.
      Ikävä
      39
      900
    8. Pidätkö vielä elämäsi

      Rakkautena minua
      Ikävä
      54
      788
    9. Mietin tässä yhtä kysymystä

      Pysyisitkö minun kävelytahdissa mukana?
      Ikävä
      67
      731
    10. Toivon että kuulut elämääni

      Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.
      Ikävä
      30
      725
    Aihe