Ajattelin hommata vanhan merikontin työkalu vajaksi.Olen kuullut että kontti huurtuu sisältä kostealla säällä.Mikä neuvoksi huurtumisen estämiseksi ? Sähköpatteria en voi käyttää sähkön puuttumisen takia.
kontti
2
629
Vastaukset
- laivamaaleissa
Laivoissa kondensoituminen on myös toisinaan ongelma. Niissä käytetään eräänä konstina maalia missä on vettä sitova ominaisuus. Vesi sitten haihtuu aikanaan ilmaan, mutta ei pisaroi.
Ainakin teknos-maalit laivamaaleissa valmistaa moista tököttiä. En tunne hintoja enkä myyntimääriä. Laivoihin uppoaa helposti melkoisia määriä kuitenkin, joten en tiedä myydäänkö litran purkeissa ollenkaan.
Muu keino on tuuletus.- kdjaldjasda
Kyllä tuollainen tiivis metallilaatikko kondensoi vettä ja aika reilustikin. Itsellä sellainen ja yllätyin silti määrästä mitä pelkästään tyhjänä tiputti katosta. Jos varastoa hankkimassa niin kannattaisi ehkä panostaa 500-1000 euroa lisää ja ostaa valmis parakki eristettynä. Ei kondensoi ja jos haluaa lämpöä niin vie murto osan pelkän peltilaatikon lämmittämisestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as443028Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232894- 462747
- 562598
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582498Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482480On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532261Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782158- 692058
- 452052