On totta ainakin minun kohdallani, että me vaa'at olemme narsisteja itseämme kohtaan. Minä olen myös pikkumainen, mutta en välitä kaikesta mitä vastaan tulee. Haluaisin kuitenkin päästä eroon minua ja ystäviäni rasittavasta piirteestä eli kaiken vatvomisesta. Monikaan ei jaksa enää kestää minua sen vuoksi. Miehet eivät jaksa kuunneela minua enää. Luulin että vaaka haluis, mutta ei sekään. Se vasta hiljaa onkin. Tiedän että on puhuttava mutta kun ei saisi puhua. Puhunkin sitten muille paljon. En jaksa aina istua kotona. Olen mielestäni kaunis tai nätti flicka ja mulla on ystäviä, mutta ei yhtään hyvin rakasta luotettavaa ystävää. Aloin juuri kosmetoloogin opinot. Oletteko tietoisesti yrittäneet päästä eroon tuosta vehtaajan piirteestä vai oletteko vaan sellasii kuin olette? Ajattelen että työssä pitää olla fiksusti. Helpottaako se sitten vanhana?
pois itsekkyydestä
vaakamisu
2
549
Vastaukset
- kummasti
Vaaka tulee aikaa myöten huomaamaan, että on helpompi hallita omaa kuin muiden päätä ja pitää tärkeät asiat päänsä sisällä. Oppia ikä kaikki.
- punnukset kondiksessa
eikä tuohon tarvitse edes mitään lisätä.
Sanon vain, että olisi hyvä keskittyä ensin sen oman pään hoitamiseen, ja vasta sen jälkeen arvosteltakoon muita, joka sekin on vastoin vaa`an ajatusmaailmaa, tämä vaaka ainakin hyväkyy jokaisen sellaisena kuin on, antaa kaikkien kukkien kukkia ja siitä itselleenkin positiivisia elämyksiä.
Kun katsot maailmaa enkelin silmin, voit nähdä kaiken kauneuden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä
kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.1565819Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe
Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido843273Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin
Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t1001831- 1241190
- 151124
- 651111
Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota
"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain78993- 58990
Rekkautumispakko olisi hyvä...
Kirjoittajat saisivat kasvot ihan eri tavalla. Mitä olet mieltä moisesta?159865Olet edelleen uskomaton
Halusin vain kertoa, että olet edelleen mielessäni pysyvästi. Anteeksi, etten saa ajatuksia irti sinusta. Olet... niin p27865