pois itsekkyydestä

vaakamisu

On totta ainakin minun kohdallani, että me vaa'at olemme narsisteja itseämme kohtaan. Minä olen myös pikkumainen, mutta en välitä kaikesta mitä vastaan tulee. Haluaisin kuitenkin päästä eroon minua ja ystäviäni rasittavasta piirteestä eli kaiken vatvomisesta. Monikaan ei jaksa enää kestää minua sen vuoksi. Miehet eivät jaksa kuunneela minua enää. Luulin että vaaka haluis, mutta ei sekään. Se vasta hiljaa onkin. Tiedän että on puhuttava mutta kun ei saisi puhua. Puhunkin sitten muille paljon. En jaksa aina istua kotona. Olen mielestäni kaunis tai nätti flicka ja mulla on ystäviä, mutta ei yhtään hyvin rakasta luotettavaa ystävää. Aloin juuri kosmetoloogin opinot. Oletteko tietoisesti yrittäneet päästä eroon tuosta vehtaajan piirteestä vai oletteko vaan sellasii kuin olette? Ajattelen että työssä pitää olla fiksusti. Helpottaako se sitten vanhana?

2

493

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kummasti

Vaaka tulee aikaa myöten huomaamaan, että on helpompi hallita omaa kuin muiden päätä ja pitää tärkeät asiat päänsä sisällä. Oppia ikä kaikki.

• punnukset kondiksessa

eikä tuohon tarvitse edes mitään lisätä.
        Sanon vain, että olisi hyvä keskittyä ensin sen oman pään hoitamiseen, ja vasta sen jälkeen arvosteltakoon muita, joka sekin on vastoin vaa`an ajatusmaailmaa, tämä vaaka ainakin hyväkyy jokaisen sellaisena kuin on, antaa kaikkien kukkien kukkia ja siitä itselleenkin positiivisia elämyksiä.

Kun katsot maailmaa enkelin silmin, voit nähdä kaiken kauneuden.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      89
      8176
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      90
      6282
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      55
      6188
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4771
    5. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      43
      3266
    6. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3245
    7. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      44
      2799
    8. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      46
      2740
    9. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      57
      2732
    10. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      48
      2712
    Aihe