mulla on ollut paniikkihäiriö jo kauan kävin maanantaina lääkärissä, se määräsi diapameja, en oikein uskalla syödä niitä, pitäisiköhän? ..kun joskus vuonna nakki kun olin n. 15 söimme niitä kerran kaverini kanssa jotta saisimme pään sekaisin ni se oli kyllä niin kauhea kokemus vaikka vain muutaman söin. jalat lähti alta, tärisytti, hengitysvaikeuksia.. niin pelkään jotta nyt käy samoin
paniikkihäiriö
...
3329
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 3
Vanhimmat
rauhoittvalääke ei sinänsä mikää varsinainen paniikkihäiriöinen lääke, kuika vanha nyt olet? 15-vuotias voi mennä yhdestä napista hyvinkin sekaisin, mutta aikuinen voi reakoida lievemmin, kokeilemallahan se selviää... itse olen syönyt oxaminia joka on diabamin tyylinen rauhottava ihan hyvillä mielin... tosin pitemmässä juoksussa ei oo hyvä syödä rauhottavia säännöllisesti. käy psykiatrian erik. lääkärin kanssa juttelemassa jos tarvitset pitempi aikaista lääkehoitoa. tzemppiä! vain otettu lääke auttaa...
olen 19-vuotias ja ne lääkkeet ovat 5mg. ja siinä on myös sellainen ongelma kun syön dolaneita myös päivittäin niskakipuisini. ja niistä menee myös hiukan lötsöksi ja ne väsyttää. niin olisinkohan sitten ihan sekasin jos kumpaakin söisin. niin ja kun en vielä ole töissä ja haen töitä niin haittaisikohan niiden käyttö työssä käymista.?
On totta että nuo on vain tietynaikaiseen käyttöön tarkotettu. Mulla on aikamoinen tole kun kauan syöny joten en taida päästä enää eroon. Olen kokeillu ja hypin seinille. Mieluummin koko loppuelämä pameissa kuin jännityksessä ja ahdistuksessa. Olen siis eri kuin tuo aloittaja.