JUHANNUS missä???

Jassu**

Olisikohan kenelläkään ehdotuksia tai tietoa missä olisi jotakin ohjelmaa juhannuksena ja mistä saisi vuokrattua mökin.
Asun pääkaupunkiseudulla, mutta ei väliä vaikka olisi matkaakin johonkin suuntaan.. pääasia olisi, että joku paikka löytyisi mihin mennä ja missä pitää hauskaa muutaman ystävän kanssa. =)

46

19904

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .,.

      himos festivaaleihin vaan mut nökki onki sit eri juttu sieltä sen voi saada vielä jos on nopea,onhan niitä muitaki paikkoja tietysti

      • Jassu*

        Himoksen voi tosiaan unohtaa soitin noin kuukausi sitten ja kysyin olisiko yhtään mökkiä vapaana niin eipä ollut ainuttakkaan.. mikä on harmi senkin takia, että mulla on himokselle lahjakorttikin. :(


      • fg sgfbs gf
        Jassu* kirjoitti:

        Himoksen voi tosiaan unohtaa soitin noin kuukausi sitten ja kysyin olisiko yhtään mökkiä vapaana niin eipä ollut ainuttakkaan.. mikä on harmi senkin takia, että mulla on himokselle lahjakorttikin. :(

        Himoksesta menee hyvät linja-auto ja taksi yhteydet kaupunkiin (jos ei muuta kyytiä keksi) josta löytyy vaikka minkälaista hotellia ja muuta majapaikkaa. Elä jätä himosta väliin !


      • this out

        KALAJOELLE!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Jassu* kirjoitti:

        Himoksen voi tosiaan unohtaa soitin noin kuukausi sitten ja kysyin olisiko yhtään mökkiä vapaana niin eipä ollut ainuttakkaan.. mikä on harmi senkin takia, että mulla on himokselle lahjakorttikin. :(

        Voi unohtaa?? Eipä kovin monella muulla festarilla yleensä kyl mökissä nukuta et kyl ihan teltassakin tai vaik autossa voi nukkua..


    • TehoTouch

      Hangossa on juhannuksena (ja regattana) ihan tajuton meno, ja tänä vuonna ne järjestää ohjelmaakin; http://meteli.net/tapahtuma/113908
      Kannattaa tulla ehdottomasti, hanko on niin ihana kesäkaupunkikin. Mutta valitettavasti mitään mökkejä ei löydy... Huoneita kyllä. Tai sit ihan kaveriporukalla telttailemaan, niin kuin muutkin!

      • Samuilija

        Perinteisesti thaimaassa Koh Samuilla, Rocknightsin suomalaisessa juhannussaunassa!
        Ja toivottavasti jälleen rokki soi!


    • Maiguesssssssssssss

      YYYYYYYYYYyyyyyyyyyyyyyyteriin!!

      • Rasua Camping

        Rasua Camping Jämsänkoskella tai Jämsällä. Siellä Beach Partyt, todella rento meininki. Mökkejä tuskin saa mutta telttamajoitushan se jussina olla pitää. Suosittelen ehdottomasti! En muista Rasun nettisivuja, mutta googlettakaa Rasua beach party


    • RMJuhannus

      Tulossa myyntiin!

      www.häjyhuuto.fi

    • MÖKILLÄ

      Juhannus on aina ollut parasta mökillä.
      Olen käynyt festareilla ym. Mökkeily on osoittaunut parhaaksi . Saa rauhoittua ja keskittyä keskikesän juhlaan ;)

    • Kesämies76.

      Laukaan multamäessä on parhaat kemut, koko leirikeskus sekaisin :) Ajo ohjeet Laukaankunnan sivuilta.

    • kaikki tietävä

      elikkäs Oulun nallikariin vaan kaikki mökkejä on vielä vapaana ja jos haluat 5 tähen hotellin niin löytyy eedeniä ja kaikki tämä saman rannan ääreltä. odotettavissa n.3000 nuorta juhannuksen viettäjää.

      tai jos haluat mennä festareille niin kalajoki se on paras.

      • --------

        Ei muutaku Kangasniemelle jussina! vuokramökkejä on varmasti viel vapaana ja mahtavat järvimaisemat luovat loistavan kesätunnelman. Jyväskylän ja Mikkelin välissä sijaitseva Kangasniemi on place to be! Eikä tuu matkaakaan kovinkaan paljoa etelä-suomesta!


    • Mopoilijat

      Että pitäisi vielä ylemmäs ajella kuin Oulu eli Kemijärvi-Utsjoki välille, missähän siellä olis menoa ?

      • veketsuke

        Levillä on Yöttömän yön ajot - moottoripyörille - beach volley turnaus... katso www.mclevi.net tai www.levi.fi


    • tieni kulkeepi

      Sinne perinteitä kunnioittaen ! Paras meno ja parhaat esiintyjät ! Huippu !

      • BOBO..

        Siis Orimattilassa on joka Juhannus ihan mielettömät pirskeet päivästä seuraavaan aamuun. Silloin voi sanoa että MENO EI LOPU MILLOINKAAN. Tänne kannattaa suunnata! ;)


    • vares terve tuloa poriin

      rmj porin kirjurinluotossa sieltä jokaiselle löytyy jotain jokaiseen musiikki makuun rock bändejä ulkoilma disco missä soi konemusiikkia, hip hop bändejä, suomi poppia, heviä ym ym lähes kaikkea löytyy mitä vaan suomesta löytyy .

    • möyyh

      Joo,ehdottomasti Hankoon vaan bilettämään leirintäalueelle,toivotaan vaan et tulis hyvät ilmat...

    • Aivonarikka
      • yököttää

        Toivottavasti sitten osaatte myös korjata jälkenne, känniporsaat. Yököttävää örveltämistä.


    • Nimetön
    • suomi on paska maa

      Hallitus tappa minut nälkää joten lähden itse.

      Saatanan natsit.!

    • BilettäjäSeniori

      Jos ei kiinnosta enää känniset festariörveltämiset, niin täältä löytyy suomalaista/suomenruotsalaista perinnejuhannusjuhlaa. On salkoa, grillausta, saunomista ja mukavia tyyppejä. Kylässä mökkikylä ym. Ja minulla järjestettynä mökkibileet n.15 hengelle, ja muutama saattaisi vielä mahtua mukaan...(varsinkin sinkkutytöt) Meitä ikähaarukassa 18-40, pariskuntia ja sinkkuja.

      • nainen kolmekasi

        Tuo Korppoon juhannus kuullostaa aivan mahtavalle ja sellaiselle miten itse haluaisin viettää juhannuksen. No haaveilla voi...kotona kissan kanssa varmasti istutaan ja ihaillaan keskiyön aurinkoa.


    • Salmeentelttailee

      Siellä on mukava meininki ja hauskaa, rentoo porukkaa telttailemassa..

    • mönkeli

      parhaat pileet kaikki sileeks-meno löyty vertsin möksält lapist !!!!!!11 sinne kaik vaa

      • Lisbet

        luonnon kauniiseen saareen painun kesämökilleni kuunteleman kesäisen suviyön ääniä...pois pois kaupungin melusta.


    • hiljennä tok!
    • minä`

      otsikko. :D

    • hesassa

      juhannus helsingin kivinokassa ihan ok, on makkaran paistoa, kokko ja lavatanssit orkestereineen. Tunnellma on kuin perinteinen jussi maalla!

      • Eelis20

        Mä ite oon juhannuksen töissä, mutta kehoitan viettämään rauhallisen juhannus viikonlopun mökillä pohjanmaalla. Ähtärissä. Mökkejä vapaana kun otat puhelimen käteen ja googletat. Juhannuskokot palaa, ihmiset aina mahtavan iloisia ja naapurimökkiläiset vieraanvaraisia ;)


    • Keuruulle

      Juhannuskonffa Keuruulla, mahtavaa musiikkia ja menoa kaiken ikäisille.Koe erilainen juhannus -yllätyt positiivisesti!

    • joujou

      RMJ ! osta multa 2kpl 3päivän lippuja ja lähe kattoo hyvää musaa ja kittaamaa juotavaa.. ! halvalla lähtee

    • paarty

      kalajoella on parhaat juhannuskekkerit ! se on rauhallinen mutta toimiva paikka ! suosittelen ehdottomasti. olin viime vuonna ja lippu on haettu jo tän vuoden kovimpiin juhannus juhliin !! (:

    • kalajokea

      aina ollut ihan mahtavat bileet

      • ehdottomasti

        Jos muualla ei paista, niin siellä paistaa ja komeita miehiä katsellaan. Hangon juhannus, jee ja hyvät bänditkin tällä kertaa!


      • Vuosia mukana ollut
        ehdottomasti kirjoitti:

        Jos muualla ei paista, niin siellä paistaa ja komeita miehiä katsellaan. Hangon juhannus, jee ja hyvät bänditkin tällä kertaa!

        RMJ on ainakin mennyttä kaulua... on NIIN paljon sääntöä ja rajoitusta.... paikka on sateella todella "ihana" siellä mudassa pyörit... sanotaanko vaikka näin että, sen jälkeen kun sedu astu kuviin on tarkoitus muuttaa nuorison hauskanpito... mummomaiseen katetussa ravintolassa istumiseen... ei omia juomia... ei sohvia... ei mitään muutkaan jota pitää aina jussifestareilla laahata mukana... mihin katosi RMJ;n hauskuus???

        No siellä missä RMJ sai alkunsa... alkaa uusi aikakausi... Sieravuoressa Honkilahdella.... vanha kuolee uusi nostaa päätään... sanotaan.

        sellainen nuoriso joka haluaa juhannuksena tehdä melkein mitä haluaa mennä missä haluaa on Suipon RMJ väärä paikka!

        Leirintäänkin on matkaa festaripaikalta enemmän kun tarpeeks...
        mutta kannattaa katsoa millasta on Kirjurinluodossa eläinten yms suojelijoiden joukossa viettää jussia.... ONNEA :)

        nii ja johan ehtivät mainostaa... Pamela tulee taas suomeen... hahaahahah viimevuonna ees lännen nopein ei sitä ehtinyt Raumalla nähä.....


      • bilehirmuinen
        Vuosia mukana ollut kirjoitti:

        RMJ on ainakin mennyttä kaulua... on NIIN paljon sääntöä ja rajoitusta.... paikka on sateella todella "ihana" siellä mudassa pyörit... sanotaanko vaikka näin että, sen jälkeen kun sedu astu kuviin on tarkoitus muuttaa nuorison hauskanpito... mummomaiseen katetussa ravintolassa istumiseen... ei omia juomia... ei sohvia... ei mitään muutkaan jota pitää aina jussifestareilla laahata mukana... mihin katosi RMJ;n hauskuus???

        No siellä missä RMJ sai alkunsa... alkaa uusi aikakausi... Sieravuoressa Honkilahdella.... vanha kuolee uusi nostaa päätään... sanotaan.

        sellainen nuoriso joka haluaa juhannuksena tehdä melkein mitä haluaa mennä missä haluaa on Suipon RMJ väärä paikka!

        Leirintäänkin on matkaa festaripaikalta enemmän kun tarpeeks...
        mutta kannattaa katsoa millasta on Kirjurinluodossa eläinten yms suojelijoiden joukossa viettää jussia.... ONNEA :)

        nii ja johan ehtivät mainostaa... Pamela tulee taas suomeen... hahaahahah viimevuonna ees lännen nopein ei sitä ehtinyt Raumalla nähä.....

        http://www.sweetpepper.fi
        ja hauskaa oli... :)


      • JussiPuss1

    • Juuuhannus
    • Miramella

      En tiedä muusta, mutta me ollaan menty ulkomaille jo monena vuonna. Viime vuonna oltiin Pariisissa ja tänä vuonna Lontoossa. Ei tartte kattella ördäävää kansaa ja kattella uutisista, montako hukkuin :)

      • ajatuskinOksettaa

        Mua ei kyllä saisi minnekkään pariisiin tai muuhun kaupunkiin kirveelläkään juhannuksena eikä muulloinkaaan.
        Juhannuksen voi muuten olla ihan hyvin selvin päin,mua ainakaan ei kiinnosta pilata hyvää juhlaa alkoholilla.


    • pohojalaanen^^

      Lentäjien Juhannus, Kauhava!

      Majoituspaketteja hotelleista saa muutamasta paikasta, Härmän Kuntokeskus, hintaa 2hh huoneessa 72€/hlö, hintaan kuuluu kylpylän ja kuntosalin käyttö, buffet-aamiainen, kuljetukset ja pääsyliput festarialueelle. Toinen vaihtoehto Lapuahovi, 2hh huoneessa 74€/hlö, kuuluu aamiainen, kuljetus ja pääsyliput festareille.

      Esiintyjinä mm. Juha Tapio, Danny, Irina ja paljon muuta.

      Jos ei mitkään rokkiräime-festarit kiinnosta, niin suosittelen! Monena vuonna käynyt ja ikää itsellä 30 vee.

      Pohojammaalla on menoa ja meininkiä ja rentoja ihmisiä.

    • stadinPeteQ

      Vältä auringon polttamaa ja hukkumisKuolemaa. ja hyttysiä ;)
      Pysy kaupunkiasunnossasi, käytä sähkögrilliäsi keittiössä (ei tuu naapuirti nälkäiseksi) - oleile partsilla tai
      as oyn pihalla. Kaviht termarissa ja prinsessaleivokset mukana ;)

      Ullanlinna ja Café Ursula rulettaa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8925
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2390
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1507
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1247
    Aihe