Tietääkö kukaan tätä tyyppiä. Osaako tehdä kuvia? Vai onko Laurila vaihtanut nimeään.
mix tattoo mika siekkinen
17
8376
Vastaukset
- .,.,..,.,.
Mulle tehny yhden. Oon erittäin tyytyväinen.
- kuinka paljon
jos ottaa tatuoinnin?
Tiedän, että joku sanoo ei ja joku toinen taas että sattuu. Voi ehkä riippua siitäkin, minne tatuoinnin haluaa. - krissa-67
kuinka paljon kirjoitti:
jos ottaa tatuoinnin?
Tiedän, että joku sanoo ei ja joku toinen taas että sattuu. Voi ehkä riippua siitäkin, minne tatuoinnin haluaa.Oma kokemus,että ihan siedettävää,ainakin käteen,ja mitä lähipiirissä on,ni ei kellään ole tullut kammoja,,kuulema niskan luu on toisista kivulias,kellä alaselän rangan kohta(eli noi luun päälle tulevat)toisista taas nekin ihan ok.Kai se on jostain kipukynnyksestä kiinni,ja aikansa kun se sitä tatuointia tekee,ni siihen turtuu,ja jos on todella harkinnut haluavansa sen,ni kyllä sen kestää:))lopputuloksen kun näkee:)
- kipukynnys..
krissa-67 kirjoitti:
Oma kokemus,että ihan siedettävää,ainakin käteen,ja mitä lähipiirissä on,ni ei kellään ole tullut kammoja,,kuulema niskan luu on toisista kivulias,kellä alaselän rangan kohta(eli noi luun päälle tulevat)toisista taas nekin ihan ok.Kai se on jostain kipukynnyksestä kiinni,ja aikansa kun se sitä tatuointia tekee,ni siihen turtuu,ja jos on todella harkinnut haluavansa sen,ni kyllä sen kestää:))lopputuloksen kun näkee:)
Millaseen kipuun tota tatuoinnin laittoa vois verrata..? Onko kuin kauan kipeä sen jälkeen..?
Jo pelkkä koneen ääni puistattaa.. samanlainen ääni lähtee kuin hammaslääkärin porasta..
Taitanee olla parempi, että jätän väliin.. :( - tai sitten
kipukynnys.. kirjoitti:
Millaseen kipuun tota tatuoinnin laittoa vois verrata..? Onko kuin kauan kipeä sen jälkeen..?
Jo pelkkä koneen ääni puistattaa.. samanlainen ääni lähtee kuin hammaslääkärin porasta..
Taitanee olla parempi, että jätän väliin.. :(et ole koskaan käynyt hammaslääkärissä, ne äänet ei kyllä kovinkaan paljon muistuta toisiaan. Kipu tatuoitaessa ei ole kovinkaan kova. Ei se kyllä mukavaakaan ole. Olen kyllä kokenut tatuointi ja hammaslääkäri kipuja (paljon), tatuointi tuntuu hyvältä verrattuna puuduttamattomaan hampaan poraukseen.
- krissa-67
Kyllä osaa!
Tekee samoissa tiloissa,kun Laurila,on myös hyvä!! - kyllä osaa.....
Eix se ole jo pitkää Laurilan kans yhessä niitä tehny? Hienosti tekee mukava tyyppi
- krissa-67
On joo:)ja mukava tosiaan,,kiva käydä siellä
- tiedetään
Molemmat osaa tehdä hyviä kuvia, sinne vaan. Ite oon menossa sinne korjaamaan toisen tekemää surkeeta kuvaa.
- päätatza
olen ottanu etureiteen ja päähän mixis helvetin hyvät kummatkin!
helvettiin ei kandee tadee mennä ottaa!! tarkoitus kuva on siili voi lopputulos olla aasi!!
kaveril on vitun karsee tade!!!
just heven ja hellis ottanu!
vitun ruma!
- mix tattoo
paljohan tuol on ikä-raja?
- kelle sanoin ? ei to
senki lihavus
- Guta
Älyttömän taitavaa, asiantuntevaa työtä tekee kaikki mixissä ja vielä yllättävän nopeasti. Itse otin selkään pientä kuvaa, tuntui aika pahalta mutta alussa jo sanottiin että otetaan taukoja jos sattuu liian paljon, joten hengähdystauot sallittuja! Suosittelen lämpimästi.
- mie vaan
Asiakaspalvelutaidot hyvin hakusessa vaikka muuta taitoa voi löytyäkin!
- 50 ymmenta
otin eka tatuoinnin teki erittain hyvaa jalkea.suosittelen
- lorita
Otin mika laurilalla kuvan,tosi mageeta jälkee tekee,ehdottomasti sinne kannattaa mennä,suosittelen!
- lutkaleimatonout
Erityisesti ihmetyttää miksi naiset haluavat ottaa lutkaleimoja. Ehkä se on heillä geeneissä, lutkana oleminen. "äitini oli huora, jatkan perinteitä ja merkitsen itseni tatuoinnilla että miehet tietävät minulta saa helposti".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613111Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433067- 422417
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa912037- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251759- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä831370- 391280
- 791110