Haluaisin muuttaa 4 kuukaudeksi Espanjaan, syyskuusta vuoden loppuun. Olisiko siella ketaan suomalaista, joka haluaisi vuokrata oman loma- tms. asuntonsa luotettavalle henkilolle? Ajankohta on joustava, olen vapaa lahtemaan syyskuun alussa. Tarvitsisin vahintaan 2 makuuhuoneen huoneiston. Haluaisin tutustua ymparistoon, ennenkuin teen mitaan pysyvia paatoksia Espanjaan muutosta. En tieda Espanjasta muita paikkoja kuin Mallorca ja Ibiza, mutta haluaisin itse niemimaalle, vaikkapa jonkun isomman kaupungin laheisyyteen. Odottelen vastauksia, kiitos!
Halutaan vuokrata asunto Espanjasta
7
1920
Vastaukset
- rajausta
Sijainti.
Keskikaupunki, laitakaupunki, urbanisatio?
Edelliseen liittyen asunnon tyyppi?
Rannan läheisyys?
Asunnon kunto ja varustetaso?
Ilmastointi/lämpöpumppu?
Nuo nyt alkuunsa.
Meillä on suomalaisista vuokralaisista muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta hyvin kielteisiä kokemuksia.
Suurennuslasin kanssa etsitään puutteita.
Räkäkännissä häiritään talon muita asukkaita.
Rikotaan astioita ja sotketaan paikkoja.
Pitäisi saada halvalla ja kaikesta mahdollisesta ja mahdotootomastakin vittuillaan.
Huippuna eräs tyyppi joka oman törttöilynsä seurauksista uhkasi polttaa irtaimiston ja vetää meidät oikeuteen.
Espanjalaisten kanssa on ollut selkeä asioida.
Kahdet varkaat ja yhdet sotkijat mahtuneet joukkoon.- uudet tuulet
Voin rehellisesti sanoa, etta alkoholia en kayta ollenkaan, olen keski-ikainen nainen, en rayhaa enka riko astioita. En haluaisi mihinkaan suomalaisten juoppojen mellastustantereelle. Barcelona ja Gaudin arkkitehtuuri kiinnosta, mutta kuten sanoin, en ole matkustellut Espanjassa, muualla maailmassa paljonkin. (Yo hablo espanol). Jos voit kertoa, missa pain mahdolliset asuntosi sijaitsevat, voin tutkia netista aluetta ja ilmoitta, kiinnostaako.
- marianna
uudet tuulet kirjoitti:
Voin rehellisesti sanoa, etta alkoholia en kayta ollenkaan, olen keski-ikainen nainen, en rayhaa enka riko astioita. En haluaisi mihinkaan suomalaisten juoppojen mellastustantereelle. Barcelona ja Gaudin arkkitehtuuri kiinnosta, mutta kuten sanoin, en ole matkustellut Espanjassa, muualla maailmassa paljonkin. (Yo hablo espanol). Jos voit kertoa, missa pain mahdolliset asuntosi sijaitsevat, voin tutkia netista aluetta ja ilmoitta, kiinnostaako.
katsohan torreviejasta asuntoja www.elsamar.com taikka www.rantuu.fi
Rantuun sivuilla paljon infoa torreviejasta. ihana paikka :)
www.enalquiler.com löytyy paikallisten asuntoja, on paljon edullisempia kuin suomalaisten asunnot. - uudet tuulet
marianna kirjoitti:
katsohan torreviejasta asuntoja www.elsamar.com taikka www.rantuu.fi
Rantuun sivuilla paljon infoa torreviejasta. ihana paikka :)
www.enalquiler.com löytyy paikallisten asuntoja, on paljon edullisempia kuin suomalaisten asunnot.Kiitos Marianna, ryhdyn heti toimeen!
- rajausta
uudet tuulet kirjoitti:
Kiitos Marianna, ryhdyn heti toimeen!
Minäkin suosittelen espanjalaisten käyttämistä.
Suomalaiset ryöstävät suomalaisia.
Sijainti kannattaa harkita. Olimme itse ajautumassa yhteen reservatioon mutta onneksi vuokrasimme kaupungista.
Urbanisatioiden elämä on kovin sisään lämpiävää mutta haalutessaan sielä saa sopivilla alueilla suomalaista seuraa.
Kaupungissa asuminen on luonteeltaan toisenlaista.
Katson asioita Paseo Juan Aparicion aallonmurtajan puoleisesta päästä. - Hablas espanjol?
Hämmästyttää jälleen kuulla suomalaisten töpeksimisistä. Itse olin muutama vuosi sitten Kreikassa muutamia viikkoja tuttavan järjestämässä asunnossa asuen. Huoneisto oli homeinen ja likainen, joten ensi vaikutelmasta toivuttuani alkoivat viikotkin kulua mukavammin. Mutta katson tarkemmin ensi kerralla millaisessa lomakohteen asunnossa suostun asumaan. KO. suomalaisille narisijoille tekisi joskus hyvää joutua todellakin tilanteisiin, joissa olisi varaa mankua.
- suomalaiset
Hablas espanjol? kirjoitti:
Hämmästyttää jälleen kuulla suomalaisten töpeksimisistä. Itse olin muutama vuosi sitten Kreikassa muutamia viikkoja tuttavan järjestämässä asunnossa asuen. Huoneisto oli homeinen ja likainen, joten ensi vaikutelmasta toivuttuani alkoivat viikotkin kulua mukavammin. Mutta katson tarkemmin ensi kerralla millaisessa lomakohteen asunnossa suostun asumaan. KO. suomalaisille narisijoille tekisi joskus hyvää joutua todellakin tilanteisiin, joissa olisi varaa mankua.
ovat hyviä ja haluutuja vuokralaisia. Pitävät asunnot siisteinä ja maksavat vuokransa ym. ajallaan. Toisin kuin esim. espanjalaiset. Joku poikkeuskin tietty mahtuu mukaan. Edullisimmat ja paremmat asunnot saat espanjalaisilta välittäjiltä, varsinkin kun osaat espanjaa.
Suomalaisilla välittäjillä on suomilisä. Kielitaidottomat käyttävät suomalaisia välittäjiä. Jos olet tulossa Aurinkorannikolle, ei asunnon saannissa ole mitään ongelmaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2234111Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112593Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382325Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861298- 481159
- 751037
- 59913
- 45896
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58891