....varma nousija liigaan.. Ihan selvä peli... Vai mitä??? Siis ihan varmaa...porukka leijailee yläpilvissä, uskossa. Pellet et vaa tajua että ei nouse niin ei nouse... Persnettoooooo ja paaaljoooooon...
kookooo
10
820
Vastaukset
- Predatooor
Mestiksessä tosiaankaan ei ole muita potentiaalisia seuroja, jotka voisivat nousta liigaan kuin KooKoo. Kouvola 90.000 asukasta on Suomen yhdeksänneksi suurin kaupunki (1.1.2009) ja tuon kokoisessa kaupungissa vääjäämättä on edellytyksiä liigajoukkueelle. Tosin KooKoo rakentaa joukkuetta nyt kolmen vuoden tähtäimellä ja virallinen nousutavoite on vasta 2-3 vuoden päästä, joten tuskinpa tällä kaudella vielä mikään joukkue liigaan nousee. KooKoolla on erittäin hyvät edellytykset nousta liigaan kaudella 2010-2011. Hyvä KooKoo!
- nousta..
...mutta ero kasvaa kasvamistaan vuosi vuodelta... Jos vaikka pysyisivät sillä tasolla jolla pärjäävät. Ku ei luulis ittsestään liikoja.
- Ral-lu
nousta.. kirjoitti:
...mutta ero kasvaa kasvamistaan vuosi vuodelta... Jos vaikka pysyisivät sillä tasolla jolla pärjäävät. Ku ei luulis ittsestään liikoja.
Ero liigan tyvenen ja mestiksen kärjen välillä alkaa pienenemään vuosi vuodelta nyt kun liiga on auki ja liigan pikkuseurat joutuvat kilpailemaan jo pelaajistakin mestiksen kärjen kanssa. Näin totesi itse Kale Kummolakin.
- näin...
Ral-lu kirjoitti:
Ero liigan tyvenen ja mestiksen kärjen välillä alkaa pienenemään vuosi vuodelta nyt kun liiga on auki ja liigan pikkuseurat joutuvat kilpailemaan jo pelaajistakin mestiksen kärjen kanssa. Näin totesi itse Kale Kummolakin.
..kun Kapanenkin KalPaan... että se siitä!
- Jestapojepulis
näin... kirjoitti:
..kun Kapanenkin KalPaan... että se siitä!
Ei yksi Lapa...eikun Kapanen kesää tee ja eiköhän siellä jumbopaikalla ja liigakarsinnoissa keväälle ole SaiPa tai Ässät. Kuka tässä mistään Kalpasta mitään on puhunut. Johan se Kalpa on tarpeeksi monta vuotta jumbona ollutkin eli voisihan tuo nyt edes välillä yrittää sijoitustaan parantaa.
- kukko..
Jestapojepulis kirjoitti:
Ei yksi Lapa...eikun Kapanen kesää tee ja eiköhän siellä jumbopaikalla ja liigakarsinnoissa keväälle ole SaiPa tai Ässät. Kuka tässä mistään Kalpasta mitään on puhunut. Johan se Kalpa on tarpeeksi monta vuotta jumbona ollutkin eli voisihan tuo nyt edes välillä yrittää sijoitustaan parantaa.
...mutta heikko sellainen!
- mmmmmm
Se nyt on varma juttu kun pelaajistoa vertaa vaikka ässien keskeneräiseen joukkueeseen kuten muitakin mestiksen paskajengejä.
liigapaikka on kaukana kuin pluto maapalosta.Olisi parempi että liiga suljettaisin taas niin ei mestisfanit luulisi liikoja.- Einstain
Tuo liigan sulkeminen onkin ainut toivo liigajumbolle sarjapaikan säilyttämiseen.
KooKoo löysi pienen mahdollisuuden pysäyttää SaPKo!
Hommasivat Oiva Lohtanderin maalinsuulle. Nyt se voi olla jopa niin että KooKoo on heti SaPKon jälkeen kakkonen sarjassa. Hyvä kukkoKooKookiekuuKukkoKiekuu.- taas pikku Rullelta..
Olet nolo poju..ja aivan turhan. Loppuelämän akaton...heh heh...helvetin hyvä että nuo paskat geenisi pysähtyy sinuun..luuseri..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90825
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519