kookooo

on....

....varma nousija liigaan.. Ihan selvä peli... Vai mitä??? Siis ihan varmaa...porukka leijailee yläpilvissä, uskossa. Pellet et vaa tajua että ei nouse niin ei nouse... Persnettoooooo ja paaaljoooooon...

10

820

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Predatooor

      Mestiksessä tosiaankaan ei ole muita potentiaalisia seuroja, jotka voisivat nousta liigaan kuin KooKoo. Kouvola 90.000 asukasta on Suomen yhdeksänneksi suurin kaupunki (1.1.2009) ja tuon kokoisessa kaupungissa vääjäämättä on edellytyksiä liigajoukkueelle. Tosin KooKoo rakentaa joukkuetta nyt kolmen vuoden tähtäimellä ja virallinen nousutavoite on vasta 2-3 vuoden päästä, joten tuskinpa tällä kaudella vielä mikään joukkue liigaan nousee. KooKoolla on erittäin hyvät edellytykset nousta liigaan kaudella 2010-2011. Hyvä KooKoo!

      • nousta..

        ...mutta ero kasvaa kasvamistaan vuosi vuodelta... Jos vaikka pysyisivät sillä tasolla jolla pärjäävät. Ku ei luulis ittsestään liikoja.


      • Ral-lu
        nousta.. kirjoitti:

        ...mutta ero kasvaa kasvamistaan vuosi vuodelta... Jos vaikka pysyisivät sillä tasolla jolla pärjäävät. Ku ei luulis ittsestään liikoja.

        Ero liigan tyvenen ja mestiksen kärjen välillä alkaa pienenemään vuosi vuodelta nyt kun liiga on auki ja liigan pikkuseurat joutuvat kilpailemaan jo pelaajistakin mestiksen kärjen kanssa. Näin totesi itse Kale Kummolakin.


      • näin...
        Ral-lu kirjoitti:

        Ero liigan tyvenen ja mestiksen kärjen välillä alkaa pienenemään vuosi vuodelta nyt kun liiga on auki ja liigan pikkuseurat joutuvat kilpailemaan jo pelaajistakin mestiksen kärjen kanssa. Näin totesi itse Kale Kummolakin.

        ..kun Kapanenkin KalPaan... että se siitä!


      • Jestapojepulis
        näin... kirjoitti:

        ..kun Kapanenkin KalPaan... että se siitä!

        Ei yksi Lapa...eikun Kapanen kesää tee ja eiköhän siellä jumbopaikalla ja liigakarsinnoissa keväälle ole SaiPa tai Ässät. Kuka tässä mistään Kalpasta mitään on puhunut. Johan se Kalpa on tarpeeksi monta vuotta jumbona ollutkin eli voisihan tuo nyt edes välillä yrittää sijoitustaan parantaa.


      • kukko..
        Jestapojepulis kirjoitti:

        Ei yksi Lapa...eikun Kapanen kesää tee ja eiköhän siellä jumbopaikalla ja liigakarsinnoissa keväälle ole SaiPa tai Ässät. Kuka tässä mistään Kalpasta mitään on puhunut. Johan se Kalpa on tarpeeksi monta vuotta jumbona ollutkin eli voisihan tuo nyt edes välillä yrittää sijoitustaan parantaa.

        ...mutta heikko sellainen!


    • mmmmmm

      Se nyt on varma juttu kun pelaajistoa vertaa vaikka ässien keskeneräiseen joukkueeseen kuten muitakin mestiksen paskajengejä.


      liigapaikka on kaukana kuin pluto maapalosta.Olisi parempi että liiga suljettaisin taas niin ei mestisfanit luulisi liikoja.

      • Einstain

        Tuo liigan sulkeminen onkin ainut toivo liigajumbolle sarjapaikan säilyttämiseen.


    • KooKoo löysi pienen mahdollisuuden pysäyttää SaPKo!

      Hommasivat Oiva Lohtanderin maalinsuulle. Nyt se voi olla jopa niin että KooKoo on heti SaPKon jälkeen kakkonen sarjassa. Hyvä kukkoKooKookiekuuKukkoKiekuu.

      • taas pikku Rullelta..

        Olet nolo poju..ja aivan turhan. Loppuelämän akaton...heh heh...helvetin hyvä että nuo paskat geenisi pysähtyy sinuun..luuseri..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      825
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe