kookooo

on....

....varma nousija liigaan.. Ihan selvä peli... Vai mitä??? Siis ihan varmaa...porukka leijailee yläpilvissä, uskossa. Pellet et vaa tajua että ei nouse niin ei nouse... Persnettoooooo ja paaaljoooooon...

10

820

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Predatooor

      Mestiksessä tosiaankaan ei ole muita potentiaalisia seuroja, jotka voisivat nousta liigaan kuin KooKoo. Kouvola 90.000 asukasta on Suomen yhdeksänneksi suurin kaupunki (1.1.2009) ja tuon kokoisessa kaupungissa vääjäämättä on edellytyksiä liigajoukkueelle. Tosin KooKoo rakentaa joukkuetta nyt kolmen vuoden tähtäimellä ja virallinen nousutavoite on vasta 2-3 vuoden päästä, joten tuskinpa tällä kaudella vielä mikään joukkue liigaan nousee. KooKoolla on erittäin hyvät edellytykset nousta liigaan kaudella 2010-2011. Hyvä KooKoo!

      • nousta..

        ...mutta ero kasvaa kasvamistaan vuosi vuodelta... Jos vaikka pysyisivät sillä tasolla jolla pärjäävät. Ku ei luulis ittsestään liikoja.


      • Ral-lu
        nousta.. kirjoitti:

        ...mutta ero kasvaa kasvamistaan vuosi vuodelta... Jos vaikka pysyisivät sillä tasolla jolla pärjäävät. Ku ei luulis ittsestään liikoja.

        Ero liigan tyvenen ja mestiksen kärjen välillä alkaa pienenemään vuosi vuodelta nyt kun liiga on auki ja liigan pikkuseurat joutuvat kilpailemaan jo pelaajistakin mestiksen kärjen kanssa. Näin totesi itse Kale Kummolakin.


      • näin...
        Ral-lu kirjoitti:

        Ero liigan tyvenen ja mestiksen kärjen välillä alkaa pienenemään vuosi vuodelta nyt kun liiga on auki ja liigan pikkuseurat joutuvat kilpailemaan jo pelaajistakin mestiksen kärjen kanssa. Näin totesi itse Kale Kummolakin.

        ..kun Kapanenkin KalPaan... että se siitä!


      • Jestapojepulis
        näin... kirjoitti:

        ..kun Kapanenkin KalPaan... että se siitä!

        Ei yksi Lapa...eikun Kapanen kesää tee ja eiköhän siellä jumbopaikalla ja liigakarsinnoissa keväälle ole SaiPa tai Ässät. Kuka tässä mistään Kalpasta mitään on puhunut. Johan se Kalpa on tarpeeksi monta vuotta jumbona ollutkin eli voisihan tuo nyt edes välillä yrittää sijoitustaan parantaa.


      • kukko..
        Jestapojepulis kirjoitti:

        Ei yksi Lapa...eikun Kapanen kesää tee ja eiköhän siellä jumbopaikalla ja liigakarsinnoissa keväälle ole SaiPa tai Ässät. Kuka tässä mistään Kalpasta mitään on puhunut. Johan se Kalpa on tarpeeksi monta vuotta jumbona ollutkin eli voisihan tuo nyt edes välillä yrittää sijoitustaan parantaa.

        ...mutta heikko sellainen!


    • mmmmmm

      Se nyt on varma juttu kun pelaajistoa vertaa vaikka ässien keskeneräiseen joukkueeseen kuten muitakin mestiksen paskajengejä.


      liigapaikka on kaukana kuin pluto maapalosta.Olisi parempi että liiga suljettaisin taas niin ei mestisfanit luulisi liikoja.

      • Einstain

        Tuo liigan sulkeminen onkin ainut toivo liigajumbolle sarjapaikan säilyttämiseen.


    • KooKoo löysi pienen mahdollisuuden pysäyttää SaPKo!

      Hommasivat Oiva Lohtanderin maalinsuulle. Nyt se voi olla jopa niin että KooKoo on heti SaPKon jälkeen kakkonen sarjassa. Hyvä kukkoKooKookiekuuKukkoKiekuu.

      • taas pikku Rullelta..

        Olet nolo poju..ja aivan turhan. Loppuelämän akaton...heh heh...helvetin hyvä että nuo paskat geenisi pysähtyy sinuun..luuseri..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe