Finnairin alkavien suorien lentojen innoittamana kyselisin jotain perusasioita Soulista - jos vaikka joku siellä käynyt haluaisin neuvoa:
- miltä alueelta kannattaisi hotelli ottaa? Joen etelä- vai pohjoispuolelta? Koska kaupunki on tuntematon, en osaa edes kartasta oikein hahmottaa mikä olisi "keskustaa"? Vai onko siellä sellaista?
- ovatko historialliset nähtävyydet (onko niitä?) pohjoispuolella ja nykykaupunki eteläpuolella? vai onko kaikkea kaikkialla?
- mitä olisivat ehdottomat nähtävyyspaikat muutaman päivän visiitillä?
- onko suositella jotain hyvää, noin **** hotellia?
- löytyykö esim. kauppakeskuksista (missä niitä parhaiten on?) länsimaista ruokaa?
- onko sää kesällä todella kuuma ja tukala?
Kaikenlaisia vinkkejä otan mielelläni vastaan?
Majoittuminen Soulissa?
matkaa suunnitteleva
0
1385
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3521051- 71728
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37656- 41578
- 40545
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75461
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19451