Kertokaa kokemuksia

jousimies

yhdistelmästä kauris ja jouskari? Kaurisihmisiä en tunne yhtäkään, joten tämän horoskooppimerkin luonteenpiirteetkin ovat täysin vieraita. Miten sopivat, vai onko jo alkuunsa tuomittu?

5

1266

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tammikuun Tarzan

Mulla on muutama hyvä jouskarikaveri. Sekä mies- että naispuolisia. Avointa ja mukavaa porukkaa. Jouskareiden seurassa on helppo olla.

Romanttisessa mielessä en ehkä ihan heti jouskarinaiseen sekaantuisi =) Sen verran erilainen jouskari kuitenkin on tämmöiseen peruskauriiseen verrattuna.

• jouskarinainen-66

Jouskari tuo eloa ja iloa kauriin kaavamaiseen elämäntyyliin, kauris puolestaan tuo suhteeseen sitä turvallisuuden tunnetta jota jouskari sisimmissään kaipaa. Kauriin masennuskaudet eivät lannista jouskaria, jouskarista löytyy myös sitä syvällisyyttä, lempeyttä ja rentoutta jota kauris kaipaa päästäkseen harmoniaan.

• Illan hajatelma

Tälläiselle rämäpäälle kuin jousimies kauris on kyllä aikamoinen pala purtavaksi.
      Ihmisenä kauris on aivan ihana, eikä ihastumista eikä tunteen syvenemistä juurikaan pysty välttämään - kuten ei sitäkään, että sanomista kyllä tulee.
      Itse olen seurustellut kaurismiehen kanssa reilut puoli vuotta, enkä kyllä sitä aikaa vaihtaisi pois vaikka aina ei todellakaan ole helppoa ymmärtää kauriin ajatuksenjuoksua. Välillä avoimuus ja lämpö tulevat kuin itsestään, mutta toisena hetkenä asiat ovatkin kääntyneet aivan toisin päin ja kauriiseen onkin vaikeaa saada yhteyttä, joka ei jossain suhteessa tuntuisi väkinäiseltä. Jotenkin tuntuu, että avautuminen ja luottaminen toiseen siinä suhteessa, että uskaltaisi todella olla avoin tunteistaan ja puhua niistä, sekä hyvässä että pahassa, on kaurismiehelle vaikeaa. Oma kauriini tuntuu ainakin yli kaiken arvostavan omaa tilaansa ja omaa mahdollisuuttaan päättää asioistaan itse. Tunteita minua kohtaan on ja näyttäytyessään ne ovat suuria ja lempeitä, sellaisia että sydän menee sykkyrälle aivan hetkessä.
      Olen kuitenkin saanut huomata, että vaikka kauris pitääkin paljon jousimiehen avoimuudesta ja tietynlaisesta heittäytymisestä, ovat jopa jousimiehelle tyypilliset yleismaailmalliset ja syvälliset keskustelut ja liiallinen kyseleminen välillä suuren ahdistuksen aiheuttajia välillämme. Omassa suhteessani kaurispuoliskon on myöskin vaikeaa hyväksyä yhteisten asioiden suunnittelua ja satalasissa menemistä. Vauhtia ja suunnitelmia tuntuu välillä olevan liikaa ja ne hermostuttavat kaurista. Myös liiallinen hempeily aiheuttaa hetkittäin sanomista ja toisena hetkenä sitä taas kaivataan..
      Vaikka jousimiehen avoimuus ja rohkaiseva asenne ovatkin saaneet kauriissani aikaan jo sellaisenkin ihmeen, että henkilökohtaisistakin asioista voidaan jo puhua, niin vaatii kauris kuitenkin mielestäni paljon aikaa päästääkseen lähelle. Ja meidän jousimiesten on syytä tottua siihen, että kauriin mieliala on vaihteleva ja siitä saamme myös me ja meidän toimemme osamme. Aina toista ei vain voi ymmärtää, vaikka miten sitä yrittäisi.
      Kauriin ajatusmaailma ja hellyydenosoitukset ovat kuitenkin vertaansa vailla ja ihmisenä he ovat todella kiehtovia, ihan heti ei mielenkiinto eikä suhteen eteen tehtävä työ lopu kesken.
      Anna aikaa.
      Jaksa ymmärtää.
      Ja rakastaa.
      Vastineeksi saat paljon enemmän kuin mitä ulkokuori antaa odottaa. Pieninä paloina tosin. :)

• mukula1

kauriin kanss sopii yhteen kaikki jotka liityvät veteen. esim. kalat,rapu,vesimies,skorpparinäin olen kuullut ja itse olen ollut 8v naimisissa vesimiehen kanssa mutta en enää mutta mihkä kukakin uskoo..

• hössötystä D:

Ainahan sitä sanotaan, että pitää olla toistensa vastakohdat jotta suhde toimii jne...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      280
      4733
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      135
      3056
    3. Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?

Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k
      Maailman menoa
      49
      2939
    4. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      28
      1531
    5. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      227
      1232
    6. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      47
      1179
    7. Yksikään persu ei ole saanut Nobelin palkintoa

Kertoo paljon persujen älyn puutteesta. Demareista mm. Ahtisaari on kyseisen palkinnon saanut.
      Maailman menoa
      7
      986
    8. Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme

Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu
      Ikävä
      58
      971
    9. Paskalaista valokuitulakiin

Nyt maksajiksi joutuvat kaupunkilaiset eivätkä mökkiensä ulkohuusseissa kakistelevat mummot. Nimittäin EU määrää jokais
      Maailman menoa
      52
      959
    10. Miten antaa merkki hyvin eri ikäiselle miehelle, että kertoisi toiveensa ja ajatuksensa?

Olen pitkään pitänyt miehestä, joka myös varmasti minusta. Hän ei tosin kerro ihastumisesta, eli voi hyvin olla, että tu
      Ikävä
      78
      941
    Aihe