Kattokaas tota

tyhmää

20

1145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei voi muuta

      Kylläpä tuo Annan hyppely on koomista:) Heh:)

      • typsyhän

        hyppii viimeistä kesäänsä popparina, ei kanna enää ura ensi vuodelle tuolla näytöllä jota on saatu tähän mennessä.
        Loputtomiin ei nämä lehtien buffijutut voi viedä eteenpäin sellaista mikä on silkka p'''kaa, kyllä siinä pikkuhiljaa heräävät tyhmemmätkin sen huomaamaan. OOOuuuuhhhhhAAAA tik-toks thats it.


    • "Kädet epätahtiin lyö...

      Mukavaa ja hyväntuulista hyppelyähän se on. Mutta olipas riemastuttavasti tehty video. "Kädet epätahtiin lyö" :)

      Hyvä Anna!

      • peittämään laulun epävireydet,

        niin siitä vaan. Tosin tuo keikka oli pieni? Joten eipä ura tuosta kärsi tai mene eteen päin.


    • annaa?

      mutta onpa siitä tullut läski!!? mahakin pomppii mukana. Mikä turvottaa?

    • kaikenlaisia

      http://www.iltalehti.fi/viihde/200805280202237_vi.shtml#

      Tuosta linkistä avautuu sivu, jossa Panun ja Annan kuvan alla on linkki kuvagalleriaan (sitä ei saanut kopsattua). Siellä on tuo kuva kokonaisuudessaan. Katsokaa Annan poseerausasentoa, Panu on tosi vaikeannäköisenä vieressä. Ilmeisesti hän ei oikein vielä viihdy parrasvaloissa kuten Anna. Miksi pitää vääntää itsensä tuollaiseen asentoon? Kaikki muut kuvatut seisovat ihan luonnollisesti.

      • Pelkäätkö erilaisuutta?

        Eikö saa todellakaan poseerata eri lailla kuim muut? Annan poseeraushan on hieno ja tarkoitettu toiselle kameralle kuin sille, jolla tuo kuva otettiin.

        Voisi veikata, että sinä et koskaan uskalla tehdä mitään sellaista mitä muut eivät tee.

        Panulla on sellainen ilme, mikä hänellä aina on. Minkäs perusilmeelleen mahtaa.


      • ihan noinkaan
        Pelkäätkö erilaisuutta? kirjoitti:

        Eikö saa todellakaan poseerata eri lailla kuim muut? Annan poseeraushan on hieno ja tarkoitettu toiselle kameralle kuin sille, jolla tuo kuva otettiin.

        Voisi veikata, että sinä et koskaan uskalla tehdä mitään sellaista mitä muut eivät tee.

        Panulla on sellainen ilme, mikä hänellä aina on. Minkäs perusilmeelleen mahtaa.

        Mielipiteitä täytyy olla ja niitä saa sanoa suoraan, hyvä niin.

        Muuten veikkauksesi meni ihan pieleen, tietäisitpä vaan.

        Nyt ei kuitenkaan ollut kyse minusta vaan siitä, että Anna on ihan kierossa ja voi satuttaa itseänsä. Minua teennäisyys ei viehätä ollenkaan vaan aito itsensä ilmaiseminen. Jos tuo on sitä niin huh huh!


      • ei onnistu koskaan
        Pelkäätkö erilaisuutta? kirjoitti:

        Eikö saa todellakaan poseerata eri lailla kuim muut? Annan poseeraushan on hieno ja tarkoitettu toiselle kameralle kuin sille, jolla tuo kuva otettiin.

        Voisi veikata, että sinä et koskaan uskalla tehdä mitään sellaista mitä muut eivät tee.

        Panulla on sellainen ilme, mikä hänellä aina on. Minkäs perusilmeelleen mahtaa.

        miksi sillä on yks ainoo poseerausasento, vartalo jäykästi ja luonnottomasti mutkalle, pää sivulle. ei luontevaa, eikä etenkään kaunista.


      • Aika outo tulkinta
        ihan noinkaan kirjoitti:

        Mielipiteitä täytyy olla ja niitä saa sanoa suoraan, hyvä niin.

        Muuten veikkauksesi meni ihan pieleen, tietäisitpä vaan.

        Nyt ei kuitenkaan ollut kyse minusta vaan siitä, että Anna on ihan kierossa ja voi satuttaa itseänsä. Minua teennäisyys ei viehätä ollenkaan vaan aito itsensä ilmaiseminen. Jos tuo on sitä niin huh huh!

        > Minua teennäisyys ei viehätä ollenkaan vaan
        > aito itsensä ilmaiseminen.

        Sinä arvostelit Annaa siitä, että hän ei tee niin kuin muut. Eli sinun mielestäsi se on aitoa, että tekee kuten kaikki muutkin.

        Onpas sinulla outo käsitys aitoudesta.

        Selvästi sinulle merkitsee ihan kauheasti se, mitä muut ajattelevat siitä mitä teet. Rohkaistupas pikkuisen!


      • tarvitse tehdä kuin muut
        Aika outo tulkinta kirjoitti:

        > Minua teennäisyys ei viehätä ollenkaan vaan
        > aito itsensä ilmaiseminen.

        Sinä arvostelit Annaa siitä, että hän ei tee niin kuin muut. Eli sinun mielestäsi se on aitoa, että tekee kuten kaikki muutkin.

        Onpas sinulla outo käsitys aitoudesta.

        Selvästi sinulle merkitsee ihan kauheasti se, mitä muut ajattelevat siitä mitä teet. Rohkaistupas pikkuisen!

        Tuo asento vaan onb aivan älytön, piste! Kokeilepa itse!

        Eikä minulle tosiaankaan merkitse mitään se, mitä muut sanovat. Kyse ei tässä ole nyt minusta. Jos sinua kiinnostaa minun mielipiteeni, niin itse asiassa olen juuri se, joka seisoo barricadeilla puolustaen itseäni ja niitä, jotka eivät itse uskalla sitä tehdä. Aito ihminen kulkee omaa poluaan, ei suinkaan sitä, jota joukkosielut kulkevat.

        Aito ihminen tekee juuri niin kuin itse haluaa ja mikä hänestä tuntuu hyvältä.

        Aisan ytimeen - edelleen Anna on epäaidossa asennossa, piste!


      • Onnistuu jokaiselta
        tarvitse tehdä kuin muut kirjoitti:

        Tuo asento vaan onb aivan älytön, piste! Kokeilepa itse!

        Eikä minulle tosiaankaan merkitse mitään se, mitä muut sanovat. Kyse ei tässä ole nyt minusta. Jos sinua kiinnostaa minun mielipiteeni, niin itse asiassa olen juuri se, joka seisoo barricadeilla puolustaen itseäni ja niitä, jotka eivät itse uskalla sitä tehdä. Aito ihminen kulkee omaa poluaan, ei suinkaan sitä, jota joukkosielut kulkevat.

        Aito ihminen tekee juuri niin kuin itse haluaa ja mikä hänestä tuntuu hyvältä.

        Aisan ytimeen - edelleen Anna on epäaidossa asennossa, piste!

        Sehän on ihan normaali asento, jossa lanne keikautetaan sivulle. Minulta se onnistui ihan helpostti ja on ihmiselle täysin luonnollinen asento. Tuossa voi hämätä kuvakulma jonkin verran.

        > Aito ihminen tekee juuri niin kuin itse haluaa
        > ja mikä hänestä tuntuu hyvältä.

        Mutta jostain kumman syystä et Annalle oikeutta toimia näin.

        > Aisan ytimeen - edelleen Anna on epäaidossa
        > asennossa, piste!

        Mitä ihmettä tarkoittaa ihmisen "aito" asento?

        Alunperinhän kitisit sitä, että Anna ei tee kuten muut "jotka poseerasivat luonnollisesti". Noinko ottaa pattiin, että Anna osaa toimia hyvin kameran edessä?


      • eikä ottaisi
        Onnistuu jokaiselta kirjoitti:

        Sehän on ihan normaali asento, jossa lanne keikautetaan sivulle. Minulta se onnistui ihan helpostti ja on ihmiselle täysin luonnollinen asento. Tuossa voi hämätä kuvakulma jonkin verran.

        > Aito ihminen tekee juuri niin kuin itse haluaa
        > ja mikä hänestä tuntuu hyvältä.

        Mutta jostain kumman syystä et Annalle oikeutta toimia näin.

        > Aisan ytimeen - edelleen Anna on epäaidossa
        > asennossa, piste!

        Mitä ihmettä tarkoittaa ihmisen "aito" asento?

        Alunperinhän kitisit sitä, että Anna ei tee kuten muut "jotka poseerasivat luonnollisesti". Noinko ottaa pattiin, että Anna osaa toimia hyvin kameran edessä?

        mallia poseeramisesta. Voi olla niin, että Anna pian poseeraa vain huvikseen, kun ura ei kanna ja lehdistö ei enää suojele häntä.


      • panu näyttää

        vanhettuneelta ja väsyneeltä!


      • poseerauksista

        mutta kirjoitelma kuvan alla "muiden silmäätekevien kanssa.." Voihan venäjä, ketä "silmäätekeviä" koko naurettavassa leffan buffaamis illassa oli? Eiköhän nyt edes jotenkin pysyttäisi asiassa, siellä ei ollut kuin kansakunnan turhimat tyrkyt, ja toiset imbesillit lukee noita juttuja ja uskoo.


      • olivat kattomassa

        pissisleffaa.jaajaaa..


    • hee...

      Onkos Annalla "ilmasikailu" tunti? Aika naurettavan näköistä.

    • ja vähän muutki

      Te ette nyt oikeen saa tosta homman ytimestä kiinni. Ihan "tuotantoryhmän" mukaankin tuossa videossa ei ole ideana se hyppiminen. Ainakaan suoraan... Kattokaas nyt vaan tarkemmin.

      • juskdcn

        minä ainakin sai heti alkuun ton videon tarkoituksen tietää. Nää muut alko vaa heti haukkumaan Annaa ja sitten viel otettiin mukaan puheeks sen poseerauksia. Ja vitut sanon mä. Kukaan ei osaa oikein tuomita ihmisäi nähtävästi.


      • Xpprzzcy
        juskdcn kirjoitti:

        minä ainakin sai heti alkuun ton videon tarkoituksen tietää. Nää muut alko vaa heti haukkumaan Annaa ja sitten viel otettiin mukaan puheeks sen poseerauksia. Ja vitut sanon mä. Kukaan ei osaa oikein tuomita ihmisäi nähtävästi.

        galleriasta paljon silmälle iloa löytynyt...Annan ja tietysti Janinan lisäksi !! Kas kun kukaan ei sanonut mitaan Marikosta ??? HUH !!! Ja noi jätkien farkut... :O Toinen toistaan kulahtaneempia...

        Annan ura on hyvällä mallilla,levykin myynyt enemmän kuin IsonAaaan,mistä kaveri vähän hermostuikin... ;D

        Epäsuhtaisen näköinen pari,nuo Panu&Anna...kaikinpuolin...vaan eipä tuosta minulle suurempaa harmia ole,siitä vaan. ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      134
      8325
    2. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1363
    3. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      76
      1145
    4. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      57
      1102
    5. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      93
      1040
    6. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      136
      944
    7. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      102
      765
    8. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      758
    9. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      43
      741
    10. Tuli surullinen olo.

      Olit muuttunut niin paljon etten meinannut tunnistaa. Miksi rupsahdit? 😞 m-n
      Ikävä
      40
      654
    Aihe