Oon kuullu että ei oikein synkkaa kaksosella ja skopulla. Mitäs mieltä ootte kaksosista skorpparit? :)
Miten siedät kaksosta?
8
2757
Vastaukset
- skorppari nainen
tytär ja mies kaksonen, joskus sapettaa niiden hitaus asioissa mutta toimeen on tultu.
- Kaxis,
Kaksonen on avoin, vapaa ja luova merkki.
Skorpiooni on rajoittunut ja sulkeutunut kyttääjä.
Voi olla, että näiden merkkien välillä syntyy yhteentörmäyksiä.
Mutta mitä suurempi ero on ihmisten välillä, sitä enemmän siinä tarvitaan rakkautta.- skorpparinainen
tapani olla sulkeutunut tai kyttäilevä mutta ärsyttää kaksosten meno, aina ollaan menossa ja kaksi senttiä jalat ilmassa, pitäs joskus miettiä tekosia ennenkuin on liian myöhäistä.
- skorppppppioni
Ajattelemalla, että se on vaan mun sisko. Hirveä häslääjä ja touhottaja. Kova se on järkkäämään bileitä ja tapahtumia, ja kova puhumaan. Iloinen, aurinkoinen ja elinvoimainen! Olen tavallaan vähän kade hänen hetkessä elämisen taidostaan, koska olen itse perussynkistelijä ja mietin kaikkea muuta kuin tätä hetkeä.
- aika...
huvittavia...varsinkin miespuoliset ja naiset myös, sellaista iloista, sosiaalista hulivili porukkaa.
Loistavaa baariseuraa=)- -------------------
Tosin, olen nouseva vaaka ja kuu jousimies, että se voi aika paljon vaikuttaa, kun kaksonen on vielä jousimiehen vastamerkkikin.Kaksosmiehistä en kyllä sitten ainakaan seurustelumielessä tykkää, mutta kaverina ovat nekin mukavia :)
- ihan hyvin...
kaksosten kanssa kun antaa niiden liihotella jalat 2m ilmassa..
kovin ovat välillä pinnallisia, mut tuskinpa mäkään mikään pulmunen heidän silmissään..
pärjätään kun hyväksytään toistemme erilaisuus..- minä vaan kakkksooonen
se on kuulkaas sillä lailla että me kaksoset ollaan niinkuin 5 (viisi) pykälää teitä toisia horoskooppi merkkejä edellä laskee sitten miten vaan. eikä se siitä mihinkään muutu vaikka kuinka yritätte meitä asettaa jonoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2714949Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii893444- 423358
- 502629
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451827- 971630
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘971438- 141389
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1441035- 701027