Rv6 ja ei pahoinvointia

lainkaan.

Onkohan huono merkki? Rinnat vähän arat, päätä särkee ja hikoiluttaa, niin ja itkettää tosi herkästi, mutta olen ihmetellyt miksi ei tule pahoinvointia. Voiko raskaus mennä ihan hyvin, vaikkei lainkaan tulisi ällöoloja?

10

6509

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mymmeli86

Taitaa olla jokaisella naisella erilainen raskaus.
      Ole onnellinen jos ei ole pahoinvointia.Minulla nimittäin aika paha.Eilisen aamun kykin taas pöntöllä kun kaikki mitä yritti laittaa suuhun niin tuli ulos.Nytkin on aika rajamailla et pitääkö kohta taas mennä ko ellottaa niin kamalasti.

• ,.,..,.,.,..,,

Täällä myös pahoinvointia ollu alusta asti.. Heti syönnin jälkeen alkaa etomaan, ainoo et vielä tähän asti ei tarvinnut vielä oksentaa, mahassa vaan kiertää. Tuleeks sulle pahaolo syönnin jälkeen vai muutenkin? muita oireita? ..Mulle tulee välillä heti syönnin jälkeen tosi heikko olo.

• mymmeli86
        ,.,..,.,.,..,, kirjoitti:

Täällä myös pahoinvointia ollu alusta asti.. Heti syönnin jälkeen alkaa etomaan, ainoo et vielä tähän asti ei tarvinnut vielä oksentaa, mahassa vaan kiertää. Tuleeks sulle pahaolo syönnin jälkeen vai muutenkin? muita oireita? ..Mulle tulee välillä heti syönnin jälkeen tosi heikko olo.

Kun pienikään nälkä ehtii tulla niin alkaa ellotaan ja sit kun syö (varsinki aamupalan) niin pahenee todella paljon.monesti jo joutunut oksentaan.
        Ei tunnu mikän auttavan pahoinvointiin.Tissit on myös todella arat koko ajan ei palio kärsi koskea, ja maha on välillä aika kipeä. Siinä minun oireeni.

• RV 21

Olen nyt rv:lla 21 ja minulla ei ole ollut pahoinvointia ollenkaan, siis alussa etoi kyllä kovasti jotkut tietyt hajut. Ei siis ole tarvinnut kertaakaan käydä oksentamassa, sitä olen itsekin ihmetellyt, (tämä on ensimmäinen raskauteni)Raskaus on edennyt normaalisti.

• minä vaan

mulla ei ollu viel 6 viikolla pahoinvointii yhtään mutta kasi viikolla alkoi yökkimään joka päivä ihan mielettämästi. nyt sit kolmena aamuna on ihan okesettanu kunnolla. tänään kasassa tasan 9 viikkoa ja ihmettelin kun tänä aamuna ei ollut mitään vaikeuksia syödä aamupalaa, ilman että se nousisi heti syönnin jälkeen ylös.
      mutta kaikki tää on ihan yksilöllistä.
      onnee kuiten odotukselle. aurikoista kesää :D

• rv 17

Ole huoleti vaan. Itselläni on menossa ensimmäinen raskaus, eikä tuossa vaiheessa ollut vielä mitään oiretta. Pieni kuvotus alkoi rv 7 ja meni pian ohi, oksentaa ei tarvinnut kertaakaan, ei ollut edes lähellä. Muuten on ollut ihan täysin oireeton ja helppo raskaus, jonka on välillä jopa unohtanut. :)

Minua pelotti alussa kun ei oksettanut ja luin kalsarit tutisten kokemuksia, kuinka oireettomat raskaudet menevät helpommin kesken. Jännitti kovasti mennä ultraan, olin varma ettei siellä ole mitään. Olihan siellä.

Turha pelko pois, nauti siitä kun on hyvä olo eikä tarvitse oksentaa. :) Pahoivointi voi vielä hyvinkin iskeä. Jos ei iske, niin sekin on ihan normaalia.

Sanottakoon vielä, että se mun yökötys esiintyi vain iltaisin ja oli hyvin olemattoman pientä. En edes kutsuisi pahoinvoinniksi. Sulla on "onneksi" muita oireita, mulla ei ollut niitäkään ja vauva voi silti hyvin.

• kardemummakahvi

Moi! Ja onnea!

Nou hätä, ollaan onnellisia kun ei ole pahoinvointia. Se ei ole merkki mistään huonosta, mikään ei siis ole hullusti vaikka pahoinvointia ei olisi koko raskauden aikana (vaikka jotkut koittavat niin uskotella).

Meikällä kaksi viikkoa laskettuun aikaan, eikä pahoinvointia ole ollut. Yhtään. Missään vaiheessa.

Pidetään peukkuja ettei sinullekaan sitä tule myöhemminkään. Mukavaa odotusta!

• mulla

oli ekassa raskaudessa kokopäiväinen pahoinvointi 11 vk, nyt toisessa raskaudessa hieman etoo, mut se menee syömisellä paremmaksi. Toinen raskaus voi todellakin olla helpompi:)

Mukavaa odotusta tässä alkavassa paahteessa:)

• ---

Miksi pitäisi tulla pahoinvointia. Sen saa pois ainakin osittain B6 vitamiinilla. Ehkä sinulla ei ole pulaa tuosta vitamiinista. Sitä paitsi jos sinulla on vasta rv6 niin ei pahoinvointi vielä välttämättä edes ole alkanut. Älä nyt pahoinvointia toivo...

• mimmu 75

itselläni ei ole ollut mitään raskauspahoinvointeja! ja kiitos siitä! jokainen raskaus on yksilöllinen. Nyt rv 22 6. Itse olin alussa tosi itkuinen ja herkällä päällä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      204
      2895
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      238
      1538
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      91
      1396
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      88
      1312
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      40
      1236
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      147
      1172
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1128
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      116
      950
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      882
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      43
      763
    Aihe