missä se Mäntylä nykyään pelaa olis hyvä pakki tapparaan jos ei oo muualla sopimusta niin tervetuloa kun pakkeja tarvittaisiin kun salmela ja aalto lähti
Tuukka Mäntylä
4
519
Vastaukset
- ilwes
frölunda on nimi.
joten häntä ei nähdä tapparassa pariin vuoteen.- :;(
(otsikko)
- mitä me
semmosilla maitopurkin kokoisilla, kokoa ja kovuutta sinne takalinjoille kaivataan.
- Tuukan oma pikkufani
Kenties jonkun pitäisi kertoa Tuukalle itselleenkin, että se on "maitopurkin kokoinen", koska ainakin mun silmääni näyttää, että kaveri ei itse ole kovin tietoinen siitä.
Vaikka Tuukka nyt aika lyhyt onkin, niin ei se kyllä silti ole edes pieni, ei ainakaan henkisesti. Tai siis se on sama, onko kyseessä puolitoistametrinen vai kaksimetrinen kaveri, jos pelaa jotain kansanbaletin sukuista lennähtelyjuttua.
Tuukalla on voimaa ja fyysisyyttä vaikka muille jakaa. Se on yllättävän tehokasta, kun voima kohdistuu vyötärön korkeudelle... Kaverit lentelee aika komeasti, kun se niihin törmää! :)
Muistelen tässä vaan itsekseni Anttilan Markon (201cm) lentoa, kun Tuukka siihen pari vuotta sitten törmäsi... Ei paljon pituutta siinä kohtaa kyselty. XD Tuukka on kingi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602834
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322395- 792208
- 602043
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408