Taitaa olla kaputt, ei oo kuulunut mittään. Olisi kyllä reilumpaa ilmoittaa suoraan, että homma on ohitse.
Emppu taitaa keskittyä AlaValaan ja opiskeluun.
Damen tilanne?
8
1075
Vastaukset
- Sawon-Team
Damen sivusto on suljettu ja uutta levyä ei tule. Emppu jatkaa AlaValan kanssa.
- team mies
nyt tais ,tulla vähä keukeu lähtee ,kawa keulimaan .sawossa ei ,valehtelu seon taas ,isoherra asialla.
- Petu&Emppu&Mimmu...
team mies kirjoitti:
nyt tais ,tulla vähä keukeu lähtee ,kawa keulimaan .sawossa ei ,valehtelu seon taas ,isoherra asialla.
Miksa vai ??
("Mä" ei oo Nookku,vaan mä) - mannerheim234
Petu&Emppu&Mimmu... kirjoitti:
Miksa vai ??
("Mä" ei oo Nookku,vaan mä)vittu mitä paskaa täälä jauhetaan, tietämättä asiasta mittään.pexit yms painukaa hevon vittuun jo.piste
- Suomi-Soffa
mannerheim234 kirjoitti:
vittu mitä paskaa täälä jauhetaan, tietämättä asiasta mittään.pexit yms painukaa hevon vittuun jo.piste
Älä ole enään taakkana yhteiskunnalle.
- -_-_-_--_-_-_-_-_-_-_-_-_-_...
Suomi-Soffa kirjoitti:
Älä ole enään taakkana yhteiskunnalle.
Pexiä...okei,mä teen sen...
- mitämies
-_-_-_--_-_-_-_-_-_-_-_-_-_... kirjoitti:
Pexiä...okei,mä teen sen...
on on ihme menoa.vaan kun juna jäätyy asemalle eikä hissi kulje tulee aivottomia tolloja.
- \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/
mitämies kirjoitti:
on on ihme menoa.vaan kun juna jäätyy asemalle eikä hissi kulje tulee aivottomia tolloja.
sammuu viimeinenkin lamppu ???
Mut eniveis,Tiktak rulaa ikuisesti... ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup634963Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1283718Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua483154Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652247Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4491932Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.771598- 621347
- 631271
- 2611107
- 471062