Upeat kiekkoilijat..

Susu

Olen alkanut diggaa jääkiekkoo ihan viimeaikoina vasta, ja miksi?Jääkiekkoilijat on älyttömän ihania miehiä.Seksikkäitä...hrrr...
Jere Karalahti on suosikkini:)Onko muita naisia jotka seuraa jääkiekkoo upeitten urosten takia??

17

897

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LeijonaTyttö

      ...mut mun mielest toi on jo Aika säälittävää kattoo kiekkoo upeitten/hyv.näkösten miesten takii!! Mitä nyt tota viestii, ni taijat olla joku 10 vuotias pikku "teinityttö" vai...?

      • Fipu

        Niinpä niin... toisaalta parempi myöntää "seuraavansa" lätkää vai näiden "upeiden urhojen" takia kuin esittää lajista oikeesti kiinnostunutta, jos siis ei oo :) (kuten eräät tuttavani..)


      • susu
        Fipu kirjoitti:

        Niinpä niin... toisaalta parempi myöntää "seuraavansa" lätkää vai näiden "upeiden urhojen" takia kuin esittää lajista oikeesti kiinnostunutta, jos siis ei oo :) (kuten eräät tuttavani..)

        Katsellut jääkiekkoo ja nyt kun olen nähnyt livenä pari kiekkoilijatyyppii, ni olen kiinnostunut..sellaista elämä on...onneks alkaa pelit:)


      • Veeti
        susu kirjoitti:

        Katsellut jääkiekkoo ja nyt kun olen nähnyt livenä pari kiekkoilijatyyppii, ni olen kiinnostunut..sellaista elämä on...onneks alkaa pelit:)

        Joo...oon samaa mieltä leijonatytön kanssa siitä että on TODELLA naurettavaa ja säälittävää seurata lätkää (tai vastaavaa) pelkästään kundien takia. Koko peli katsoa vain sen takia, että näkis pienen vilauksen paljaasta vartalosta (lie sitten ne kasvot riittää....). Hah!


      • Zei
        Veeti kirjoitti:

        Joo...oon samaa mieltä leijonatytön kanssa siitä että on TODELLA naurettavaa ja säälittävää seurata lätkää (tai vastaavaa) pelkästään kundien takia. Koko peli katsoa vain sen takia, että näkis pienen vilauksen paljaasta vartalosta (lie sitten ne kasvot riittää....). Hah!

        Täytyypä heittää tähän tämmöinen tositarina. Vein erään tytön ensimmäiseen lätkämatsiinsa ja ensikommentti oli: Miks me istutaan näin kaukana, eihän täältä edes nää minkänäkösiä noi pelaajat on? :)


      • soina
        Veeti kirjoitti:

        Joo...oon samaa mieltä leijonatytön kanssa siitä että on TODELLA naurettavaa ja säälittävää seurata lätkää (tai vastaavaa) pelkästään kundien takia. Koko peli katsoa vain sen takia, että näkis pienen vilauksen paljaasta vartalosta (lie sitten ne kasvot riittää....). Hah!

        onhan se joo, lätkä on ammattitaitoista peliä...ja oon seurannu sitä pienestä pitäen, mutta on se silti myönnettävä että jere on komea ukkeli =) siinä sivussa....


    • Finkey

      kehtaat ees myöntää, vaik kyl sunlaisia tää maailma on varmasti pullollaan, harmi. No toivottavasti joskus tajuaisit et miten hieno ja vauhdikas laji itse JÄÄKIEKKO on!!... ne miehet on sit iha eri juttu, vaik saahan niist sillai digata, mut ei se tärkein asia voi olla!

      • LeijonaTyttö

        Emmä sitä sano etteikö ne monet ois hyvännäkösii, mut mietippä susu mitä ne pelaajat (jotka sun mielest on hyvännäkösii) aattelis, jos ne tietäis et seuraat jäkistä vaa sen takii, et ne on nii seksyi...? Mut ei kai ne sitämistää saa tietää... Ja tää siis oli MUN mielipide, et ei kannata ottaa nokkii..=)


    • leijonafani

      Tuli tossa mieleen, et jos sä katot jääkiekkoa vaan niitten miesten takia, mitä sä aattelet, jos Suomi häviää jonku tärkeen matsin?
      Ite jääkiekkoa pienestä asti seuranneena suurin piirtein rupeen itkeen, jos Suomi häviää vaikka puolivälierä-, pronssi- tai loppuottelun MM-kisoissa... Ei sitä toki voi kiistää, etteikö jotku jääkiekkoilijat ois komeita, mutta silti...

    • soina

      ihanaa että täällä maailmassa on joku joka näkee kuinka komee jere on =)

      • jenn

        joo seuraan kyllä lätkää tosissaan,oon seurannu jo vuosia mut yks on ylitse muiden..jussi tarvainen!! ai herkku..


    • Anonyymi

      Hei itekki seuraan jääkiekkoa ja pakko myöntää että lätkä pelaajat on hyvännäkösiä jokainen tavallinen kundi mitä mul o ollu ei oo lähellekään niitten tasoa eivät harrastaaneet mtn aina vaan olutta jne...mut jäkis jätkät nii harvoin juo ja pitävät itestää huolta ...jos pitäs valita mies nii kyl mun vaaka kallistuu lätkän pelaajiin ovat ihan eritasoa kuin tavalliset näin se vaa on :) komeita kundeja suuri osa:)

    • Anonyymi

      JEP MÄ SEURAAN JÄÄKIEKKOA MYÖS SEN TAKIA ETTÄ LÄTKÄN PELAAJAT ON KOMEITA EI OO KIELTÄMISTÄ HAAVEISSA ON OLLUT AINA SE ETTÄ SAIS JOSKUS PARISUHTEEN LÄTKÄPELAAJAN KANSSA :)

    • Anonyymi

      Osalla heistä useita aivotärähdyksiä.

    • Anonyymi

      Minustakin hienoo seurata, kun kiekkoilijat sohii polvihousuissaan, postilaatikko päässään kumista kiekkoa sinne tänne.

      • Anonyymi

        Onko nuo jotain paremman väen eliittiajanvietteitä?


    • Anonyymi

      Mäki seuraan jääkiekkoa koska se on parasta urheilua ja vielä parempaa on komeet adonikset huippu hyvännäkösiä ne on Ei tavalliset miehet oo samaa tasoa ei mitenkään:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1729
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1644
    3. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      59
      1482
    4. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1478
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      56
      1370
    6. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      89
      1344
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      17
      1332
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      18
      1186
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe