en tiedä voiko / saako täälä tällästä kysyä mutta:
olen hyvää psykiatria vailla. yhdellä jo kävin ja olin aika järkyttynyt. asia tietenkin sai masentumaan mutta nyt tarvis löytää oikeesti inhimillinen, työstään kiinnostunut ja ammattitaitoinen psykiatri helsingistä mehiläisen vastaanottopisteisä. erityisosaamista kaipaan mielialahäiriöiden saralta.
ja toivon myös että ette kirjoita vastaukseksi huonoista kokemuksista tai hauku ketään.
kiitokset jo etukäteen ja voimia kaikille!
hyvää psykiatria kaivataan?
12
5241
Vastaukset
- ketään
tai kerro kokemuksista, mutta tämä sivusto olisi hyvä lukea: http://www.breggin.com/
- tiedät
mikä on hyvä psykiatri juuri sinulle?Pane kaikki vaatimukset yksityikohdittain paperille hyvästä psykiatristasi,ja jätä työtarjous Helsingin Mehiläisen neuvontaan,ja odottele vastausta.
- mikamies2
Muutamaan psykiatriin törmänneenä voin sanoa että ne voi olla aika järkyttävää tasoa ja mikäli vaan mahdollista kannattaa todella nähdä vaivaa että löytäisi sen oikean. Väärää kun voi aiheuttaa totaalista tuhoa aikaan.
En tiedä onko Marita Rosenlew:lla yksityisvastaanottoa jossain ja mitä kaikkea ongelmia hän hoitaa. Kokonaisuudessaan voin sanoa että hoito oli kuitenkin hyvin tasapainoista ja ammattitaitoista.
Näin sanon vaikka omalla kohdalla mentiin kyllä hoidon suhteen metsään ja tiet erkani. - Anonyymi
Marita Rosenlew yksi puistattavimmista psykiatreista, joiden vastaanotolle joutunut. Sääliksi käy opiskelijoita. Täysin kylmä, empatiakyvytön ihminen. Kylmät väreet menee vieläkin, kun mietin.
- Anonyymi
Aika moni vastaantuleva ihminen voi olla puistattava, jos ei osaa lukea edes aloitusviestiä.
- Anonyymi
Vaikea uskoa tätä kommenttia ilman tarkempia perusteluita, sillä oma kokemukseni Rosenlewin vastaanotolla oli alusta asti lämmin, empaattinen ja minua potilaana arvostava. Kotiin pääsisin kannustuspuheen kera. Hän korosti että meillä on hyvin aikaa ja voimme tarvittaessa varata useamman käyntikerran. Auttoi minua jopa hoidon käytännön asioissa jossa monet jäävät täysin yksin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikea uskoa tätä kommenttia ilman tarkempia perusteluita, sillä oma kokemukseni Rosenlewin vastaanotolla oli alusta asti lämmin, empaattinen ja minua potilaana arvostava. Kotiin pääsisin kannustuspuheen kera. Hän korosti että meillä on hyvin aikaa ja voimme tarvittaessa varata useamman käyntikerran. Auttoi minua jopa hoidon käytännön asioissa jossa monet jäävät täysin yksin.
Se on hyvä sinulle.
Kai tiedostat, että hän voi olla hyvä sinulle, mutta toiselle ei..? Ei kaikki sovi kaikille. - Anonyymi
Olen tismalleen samaa mieltä. Olin ihan "jossain määrin toimivassa" hoitosuhteessa YTHS:n kanssa, mutta sitten Marita Rosenlew astui kuvaan ja jo ennen ensimmäistä tapaamista määräsi huumetesteihin ja valvottuun kusitestiin. Siihen jäi hoitokontakti, käsittämätön puoskari.
- Anonyymi
Psykiatri on ihminen, joka määrää sinulle lääkityksen ja kirjoittaa mahdollista sairaslomaa, tai lausunnon Kelaa varten.
Kun kerrot psykiatrille ongelmistasi, niin hän tekee tarvittavat toimenpiteet puheidesi ja tekemiensä havaintojensa perusteella.
Nämä ovat psykiatrien tehtäviä.
Mene aloittaja ensin hyvälle terapeutille, joka kertoo tarvitsetko oikeasti paykiatria.- Anonyymi
Onko kenelläkään kokemuksia Psykiatrian konsultaatiopoliklinikkasta, meilahden tornisairaala?
- Anonyymi
Eroja on potilaissakin, joku saattaa pitää jostain tietystä psykiatrista, josta joku toinen taas ei pidä lainkaan.
Muilta ei oikein hyviä neuvoja pysty saamaan, koska ajattelemme ihmisistä, myös lääkäreistä, kukin omilla tavoillamme. - Anonyymi
Heikki Nikkilä on hyvä. .Hän on kyllä kallis
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .754406Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503095Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631333075Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3962152Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2171269Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 741186
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291055- 631045
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111973