Jousimiehen luonteenpiirteet?

Juissukka

Kuvioihin ilmaantui jouskarimies. Minkälaisia ne on? Hyvät ja huonot puolet? Itse olen kaksonen, voiko onnistua? Lähipiirissä eikä exissä ei ole ketään ko. horoskoopin edustajaa joten silläkin saralla ihan uusi tuttavuus..

10

4206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kesäyönuni

      Siinä esimerkkitapaus: miesjouskari ja kaksosnainen. Ovat vastakkaisia merkkejä, yleensä vastakkaiset merkit tulevat hyvin toimeen, kokemusta on=)

    • joutskari82

      Vesimiehen kanssa syvä ja lennokas- pitää paikkansa.

    • gemini5

      Kyllä Onnistuu :)

      Itse olen kaksosnainen ja seurustellut Jouskarimiehen kanssa noin 4 vuotta. On hyviä ja huonoja hetkiä, kuten varmaan kaikilla.
      Jouskarilla ei helpoin luonne, mutta osaa halutessaan olla hyvinkin mukava ym. Kun vaan muistaa, ettei Jouskaria saa kahlita eikä vahtia.
      Hänelle pitää antaa omaa tilaa ja aikaa ja vapautta.
      Pakko myöntää,että ainakin oma Jouskarimies on mitä ihanin ja hellin tapaus.

    • SheenaEaston

      Jousimies vetoaa kaksoseen ja toisinpäin - se on joku luonnonlaki! Jousimies nauttii henkevistä keskusteluista yhtä paljon kuin hauskanpidostakin erootiikasta puhumattakaan. Ja kaksosesta löytyy loistava vastapeluri kaikkeen mihin mielikuvitus riittää.
      Mutta jos joka pilvellä on kultareunus niin kirkkaastakin pilvestä löytyy mustia pisteitä. Jousimies on suorasanainen ja saattaa herkempää ihmistä kauhistuttaa, mutta suututettu kaksonen on häijykielisyydessään taidetta. Näiden kahden sanallinen taisto on varsinainen maailmojen sota, jonka jälkeen saattaa suhteesta olla jäljellä vain savuavat rauniot. Tosin kunnon riita yleensä myös puhdistaa ilmaa, mutta kummallakin merkillä on ilmiömäinen kyky osata iskeä vastustajan arimpaan kohtaan, joten vaaditaan todella vahvaa suhdetta, jossa kaikki lausutut loukkaukset voidaan antaa anteeksi ja kaikki jatkuu auvoisena. Mitäs jos se toinen kuitenkin tarkoitti sitä mitä sanoi....?
      Kaikissa merkeissähän on kehittyneitä ja kehittymättömiä edustajia. Kehittymättömässä merkkityypissä negatiiviset piirteet ovat voimakkaasti esillä. Jousimiehellä itsekkyys, teräväkielisyys, pinnallisuus ja kaksosella tuuliviirimäisyys, liehittely, masentuneisuus, epärehellisyys... jokaisella omat yksilölliset taipumuksensa.
      Kaikenkaikkiaan jouskari/kaksonen on varmasti eräs linnunradan parhaiten mätsääviä yhdistelmiä. parhaimmillaan elämä on upeata.

    • taljajousi ;)

      olen ite jousimies ja tieden muutaman sivun perusteella että jousimies ja kaksonen sopii TODELLA hyvin yhteen,monissa lehdissäkin on ollut 'nouseva merkkisi' ja mulla se on ollut aina kaksonen...seuraava juttu onkin vaan se et onko säpinää??

    • -.-

      jousimiehet ovat aika huumorintajuisia ja pitkä ikäisiä.. hmm onko vielä muuta mukavaa no kyllä kun tutustuu niin saattaa löytää vaikka elämäänsä tulisen rakastajan,jousimiehen elementti on tuli.. aika hot kamaa..

    • Juissukka

      Kiva kuulla että mahdollisuuksia löytyy vaikka mihin. Olen melko myytyä tämän jousimies miehen seurassa mutta täytyy pitää mielessä että hän tuntuu haluavan pitää tietyn vapautensa. Itse en ole aivan tyypillinen kaksonen koska en ole erityisen sanavalmis tuntemattomassa seurassa ja asetan rakkaimpien onnen omani edelle mutta toisaalta tiettyä tuuliviirimäisyyttä löytyy senkin edestä ;)
      Saa nähdä miten tässä käy, toivottavasti tarinalla on onnellinen loppu!

    • JouskariNainen

      Jousimies
      -huolehtii liikaa
      -altillisuutta mustasukkaisuuteen
      -lyhyt pinna
      ei kauan vihainen
      idealisti

      Itselläni on huonoja kokemuksia kaksosen ja jousimiehen suhteesta. Jousimies vaatii sellaisen, joka osaa ymmärtää jos/kun niitä huolia sitten tulee. Suhteiden onnistumista ei toki voi määrätä horoskoopista, mutta jotain apua siitä on. Toivotan onnea :)

    • Aikuinen nainen

      Olen itse kaksonen ja tuntenut läheisesti vuosia jousimies-miehen. Hänelle kiinnostavin puheenaihe (kuten muillekin tuntemilleni) on raha. Lisäksi alistaja. En voisi kuvitella aviopuolisoksi, mutta kiva tapella aina silloin tällöin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      243
      2233
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      161
      1458
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      53
      1310
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1075
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1029
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      950
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      933
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      845
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      669
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      660
    Aihe