Kampin terminaali??

tyyppi88

Huomenna pitäis hypätä bussiin tuolta kampin terminaalista, mutten ole siellä koskaan käynyt ja vaihdan junasta eli aikaa ylimääräiseen palloiluun ei hirveesti ole. Matkahuollon sivulla sanotaan, että bussi lähtee laiturilta 2, mutta tossa kuvassa http://www.ytv.fi/FIN/liikenne/kartat/terminaalit_ja_laiturialueet/helsinki/kamppi.htm
noi laituri numerot alkaa jostain 57:sta??? Mistä se bussi sitten lähtee?? Auttakaa ny joku..

8

9604

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ville Norppa

Niin, ne alkavat 41:stä, mutta ne ovatkin Espoon suunnan autoja. Älä siis mene Espoon terminaaliin vaan mene siihen viereiseen.

• iiigor

tulet rautatieasemalta vanhan lintiksen ohi kamppiin ja menet alakertaan sieltä löytyy kaukoliikenne laiturit myös kakkonen

• kampista

Menet sinne Kamppiin, espoon bussit lähtee katutasosta, mene alakertaan sieltä lähtee matkahuollon bussit, ulkopuolelta menee suoraan liukuportaat sinne. Siis siitä "narinkantorilta" aukio joka on Kampin pääovien edessä. Oikealla puolella on ovet, niistä sisään ja liukuportaat alas. Löydät kun katselet ympärillesi.

• toisn alta

Se on sitten Narinkkatori, ei mikään "narinkanttori".

• tyyppi88

Kiitos vastauksista!
      Nyt sitä hölmömpikin ymmärtää, että tuo karttahan on nimenomaan YTV:n sivuita..
      Tosin kannattaisi tälläsestä paikasta laittaa kunnon kartta nettiin, ei siitä varmaan suurta vaivaa olisi..

• kaukoliikenne

No eihän YTV:lle kuulu laittaa nettiin kaukoliikenteen laiturikarttoja. Ne kuuluu Matkahuollon tms. hommiin.

• kkml

Ei hätiä mitiä, se YTV.sivu jonka katsoit kertoo myös tämän asian, kartan oikeassa reunassa jossa myös narinkkatori mainittu, lukee että liukuportaat kaukoliikenteen terminaaliin. Joten osaat myös sen kartan avulla. Mukavaa matkaa.

• minä minä minä minä minä

Niin kuten huomaat kuuluu tämän palstan tyyliin vittuilu ja idiootiksi haukkuminen.

Josko minä yrittäisin auttaa.

Katso ensin kartasta missä rautatieasema on. Katso sitten missä tuo kauppakeskus Kamppi sijaitsee.

www.kamppi.fi sanoo osoitteekseen Urho Kekkosen Katu 5 tms. Unohda tuo, katso kartasta aluetta joka rajoittuu Mannerheimintiehen, Simonkatuun, Annankatuun, Urho Kekkosen Katuun, Fredrikinkatuun, Salomonkatuun.

Ajattele että olet just tullut junalla, mistä ikinä tuletkaan. Siitä sun pitäsisi mennä SILLEEN NIINKU oikealle :-)

Tulet Rautatieasemasta ulos. Postikatua, Sokos-tavaraalon ja postitalon välistä.

Ylitä mannerheimintie.

Ohita funkkistyylisen valkoisen Lasipalatsin.

Ohita keltaisen ENTISEN linja-autoaseman.

Ylitä Narinkkatori. Jos ehdit, ihmettele sitä #%& modernia taidetta keskellä toria.

Sisään Kamppi-ostoshelvettiin.

Ohitat (oikella puolella) instrun ja kukkakaupan. Oikealla Matkahuollon asiakaspalvelu. Jossakin lähellä pitäisi olla rullaportaat alakertaan mistä maakuntiin menevät bussit lähtevät.

kamppi.fi :n kartta ei pahemmin auta tässä asiassa.

Älä sotke espoon suuntaan menevään terminaaliin joka siis on samassa "tasossa" kuin narinkkatori! Eri mesta, ja sun mesta on siis yksi kerros alaspäin!

Lykka till.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      169
      7031
    2. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      63
      2686
    3. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      56
      2178
    4. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      65
      1330
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      356
      1289
    6. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      56
      1254
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      18
      1166
    8. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      17
      1000
    9. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      79
      980
    10. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      978
    Aihe