Miltä se tuntuu ottaa pippeli suuhun, ja nuolla sitä ?
Kuinka moni nainen imee pippeliä ?
23
11900
Vastaukset
- hyvältä tuntuu:-D!
Aina välillä tulee vastustamaton himo nimenomaan ottaa suihin:-). Ihanaa ja herKullista..tykkään siitä tosi paljon. Kiihottaa hurjasti. Totta kai joskus on saanut suuhunsa vähemmän hyvänmakuisiakin kaluja;-0.
- tosi paljon
Joskus aiemmin en jotenki innostunut asiasta ollenkaan, mutta tällä hetkellä otan enemmän kuin mielellään suihin..se on vaan jotenkin todella kiihottavaa..minäkin oikein itse haluan ottaa suihin, että siihenki tulee himo...on niin ihana nähdä, ku mies on tyytyväinen ja tykkää..:):)
- jullikka 27
tosi paljon kirjoitti:
Joskus aiemmin en jotenki innostunut asiasta ollenkaan, mutta tällä hetkellä otan enemmän kuin mielellään suihin..se on vaan jotenkin todella kiihottavaa..minäkin oikein itse haluan ottaa suihin, että siihenki tulee himo...on niin ihana nähdä, ku mies on tyytyväinen ja tykkää..:):)
leipoa ja hieroa tissi lihaa
- "Maiju"
En halua pientä nahistunutta pippeliä suuhuni, vaan aikuisen miehen paksun, käyrän kyrvän, aaaahh imeä isoa paljasta terskaa, nuolaista välillä palleja. Sitä haluan juuri nyt .
- Anonyymi
kuulostaa hyvältä
- kyrpää
Mun äitipuolikin, kun pyysin. S e ensin vastusti et se ei ole sopivaa, ja mitä faijakin, jos saa tietää, mut otti sitten poskeen!
- imetään
Ei ole vielä sellaista naista tullut vastaan, joka ei ottaisi suihin loppujen lopuksi. Ensin vastustellaan, mutta parin panokerran jälkeen viimeistään ollaan imemässä.
Oman tyttöystävän saa aina innostumaan, kun vaan työntää kullin suuhun. Jos hänellä ei rupea paikat muuten kostumaan, niin hän ottaa suihin. Tietysti myös muutenkin. Hetkistä myöhemmin joka paikka on aivan märkä.
Lähes kaikki naiset, jotka ovat suihin minulta ovat myös nieleet lastini. Eikös siinä spermassa ole paljon vitamiineja ja hivenaineita.- mutta..
herkkua silti;-D! Muistathan, että myös se, mitä olet syönyt tai juonut, vaikuttaa makuun;-)!?
- mie vaan
mutta.. kirjoitti:
herkkua silti;-D! Muistathan, että myös se, mitä olet syönyt tai juonut, vaikuttaa makuun;-)!?
Mikäs sen ihanampaa kun nuolla mihen ensin löysää kuillia,pikkuhiljaa tuo samettinen pinta alkaa olla liukas käsi liukuu mukavasti ja varsi kovenee ja verisuonet tuntuu pinnalla!
Ja saa kerrankin syvälle kielellä voi kiusata kullin päätä.
Liikkeet välillä nopeita ja välillä hitaita.
Kädellä tietty sivellään vartta,muutama nopea työntö suuhun tämän kiusaamisen jälkeen ja voi niellä ihanan kuuman lastin ja lopuksi nuolla kullin puhtaaksi!Voikoa parempaa olla? mie vaan kirjoitti:
Mikäs sen ihanampaa kun nuolla mihen ensin löysää kuillia,pikkuhiljaa tuo samettinen pinta alkaa olla liukas käsi liukuu mukavasti ja varsi kovenee ja verisuonet tuntuu pinnalla!
Ja saa kerrankin syvälle kielellä voi kiusata kullin päätä.
Liikkeet välillä nopeita ja välillä hitaita.
Kädellä tietty sivellään vartta,muutama nopea työntö suuhun tämän kiusaamisen jälkeen ja voi niellä ihanan kuuman lastin ja lopuksi nuolla kullin puhtaaksi!Voikoa parempaa olla?Oisko sulla liikuttamisvinkkejä? : D
tykkään imeä pippeliä
- Anonyymi
Voiko joku tulla kedon perän tielle mun huoneeseen kumihanskat kädessä ja imeä mun pallia ja mä voin nuolla pillua
- Anonyymi
Tykkään imeä se on vaan niin MAHTAVAA EN KESTÄ TUNKEA SUUHUN AHHHHH
- Anonyymi
Eiköhän tämä ole yksi niistä asioista joita koko elämänsä aikana valtaosa kokee jossain elämänsä vaiheessa. Toiset melkein pentuna ja toiset ekan kerran todella aikuisena. Toiset oppii tykkääämään ja toisilla se kestää lyhyen ajan tai jonkin aikaa. Ei mitään numeroita.
Terv mies. - Anonyymi
Aaaahhh... Liian ihanalta ja hyvältä..
- Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 http://9999936.com/H/6FaSr 👈
- Anonyymi
Uusi seksiteatteri avautuu Suomeen! Kutsumme kaikki. Ilmoittautuminen ryhmäämme täällä - http://9311333.com/H/rL4eT 👈
- Anonyymi
Pikkupojilla on pippeli miehillä kulli🤫
Ihanalta se tuntui kun miehinen kyrpä painui suuhun nieluun asti. Nyttemmin ei anna edes koskea itseensä.
- Anonyymi
Haluaisin imeä omaa munaa mutta en taivu tarpeeks
- Anonyymi
Broidin exä pussasi kyllä terskaa kun pyysin ja otti vähän suuhunkin, mutta kun aloin nussimaan suuhun niin otti vaan käteen ja painoi poskeaan vasten. Se ei oikein innostunut vaikka jakoikin alapäätään aika helposti.
- Anonyymi
mikä sexlife sullakin on. ei varmaa kyl tunnu hyvält
- Anonyymi
Nuorempana sain imeä vanhan papan pippeliä ja se tuntui kyllä tosi jännältä eikä siemenneste maistunut niinkään pahalta. Lapsena olin muutenkin hyvin kiltti tyttö jota olisi ollut helppo käyttää seksuaalisesti hyväksi mutta onneksi ei niin koskaan käynyt. Juuri siksi olen saanut nauttia seksistä tasapainoisesti vanhemmankin miehen kanssa. Siis nuorena naisena. Ja kun olin kiltti ja vähän ujokin niin sain tai jouduin välillä toteuttaa papan haluja. En ehkä olisi halunnut mutta hänen pyynnöstä työnsin sormeni hänen peräaukkoon ja hinkkasin edestakaisin. Ja pappa se nautti . En unohda niitä hajuja sormessani ja taisi kynnessä olla vähän sitä ruskeatakin (kakkaa). Yksi kerta pappa oli ollut pitemmällä lenkillä ja sain tuta papan jalkahiestä. Hän tuli sisään ja riisui ulkovaatteet ja mä olohuoneessa luin lehteä. Sitten hän tuli mun viereen ja kysyi että voisinko pestä hänen hikiset sukat , jotka oli päällä lenkillä. Suostuin ja hän riisui ne ja antoi mulle ja menin kylppäriin . Haistoin sukkia (uh mikä jalkahienhaju niissä sitten olikaan). Voi mua poloista! Mutta alkoi kiihottaa ne hajut. Haistelin sukkia enemmän ja pitempään ennen kuin pesin ne. Kylppäristä tulin papan luo makuuhuoneeseen ja haistoin hänen hikisiä jalkapohjia ja pyyhin kosteuspyyhkeellä niitä puhtaaksi kuten hän toivoi. Muutamia kertoja ollaan tavattu myöhemminkin ja ollaan hyviä ystäviä edelleenkin.
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .974737Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403173Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503135Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4062229Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2351378Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 691132
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301104Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1181020