Levyarvostelu

Demissä

Ari Koivunen
Becoming
Arvosana: 2 ja puoli /5

"Idols-hevari Ari Koivunen jatkaa toisella levyllään siitä, mihin jäi ensimmäisellä. Hän tekee edelleen 1980-lukulaista hard rockia tyylipuhtaasti - ja valitettavan tylsästi. Ääni kantaa Bruce Dickinsonin kaltaisten esikuvien malliin, mutta tuntuu, kuin Ari ei uskaltaisi tai haluaisi etsiä uusia ulottuvuuksia. Turhan varman päälle Becoming-levyllä pelataan muutenkin. Toisaalta Keepers of the night on niin ilmiselvää Whitesnakea, että näin häpeilemätöntä lainailua pitää jo kehua."

Demi ei tunnetusti tiedä musiikista paskaakaan ja Aria ne tuntuu vihaavan ylipäätään, mutta missä kyseinen arvostelija levyn on edes kuullut? Tulee tunne, että hän on käynyt yhdellä keikalla ja arvostelee levyn yhden kuulemansa uuden kappaleen perusteella. Ei asia ehkä näin ole, mutta sen vaikutelman saa.

Tuleeko teille Keepersistä mieleen Whitesnake? :D

19

1017

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olisin jos..

      levyä kehuttaisiin jossain demeissä, missmixeissä tai koululaisissa...

      Eikä mulle nyt ekana Whitesnake olis tullu Kiipperssistä mieleen :D

      • pikkupissisten

        lehti mun tietäänkseni. jos siin ois kehuttu niin sitä wois jo häwet waik sellast ei periaattees tapahdu mut sanotaan sit et epäwirallisest ois häwenny.

        lewyy ei oo wiel ees tullu ulos et kumma "arwostelu" toisinsanoen yhtä tyhjän kans.


      • leeperi
        pikkupissisten kirjoitti:

        lehti mun tietäänkseni. jos siin ois kehuttu niin sitä wois jo häwet waik sellast ei periaattees tapahdu mut sanotaan sit et epäwirallisest ois häwenny.

        lewyy ei oo wiel ees tullu ulos et kumma "arwostelu" toisinsanoen yhtä tyhjän kans.

        Toimittajat yleensä saavat levyt kuunneltavaksi ennen julkaisua. Tai ainakin jotkut toimittajista.


      • wäärä sana
        leeperi kirjoitti:

        Toimittajat yleensä saavat levyt kuunneltavaksi ennen julkaisua. Tai ainakin jotkut toimittajista.

        tos tapaukses. kahdest biisist sanottu jotain ylimalkast. saman werran wois sanoo waik ei ois ikinä kuullukkaan kyseisii biisei eli ihan tyhjän kans.


      • leeperi
        wäärä sana kirjoitti:

        tos tapaukses. kahdest biisist sanottu jotain ylimalkast. saman werran wois sanoo waik ei ois ikinä kuullukkaan kyseisii biisei eli ihan tyhjän kans.

        Että idols-arin musiikki on kuitenkin kuulematta paskaa.


      • tota niin mitä
        leeperi kirjoitti:

        Että idols-arin musiikki on kuitenkin kuulematta paskaa.

        kertois lainaajast???

        ettei pysty ees arwosteleen ilman arin omii sanomisii.


    • etuajassa

      Mistä ihmeestä ne muka olisivat saaneet Keepersin arvosteltavakseen kun levy ilmestyy vasta 11.6. ja ennakkoonkin ladattavaksi 9.6.? En oikein usko, että Koivuseten levy olisi annettu ennakkokuunteluun nimenomaan sellaiseen julkaisuun kuin demi.

      Toisaalta, eikös tuon Demin kohderyhmä olekin lähinnä pissikset. Eli ihan sama mitä ne lissut lässyttää.

      • leeperi

        Idols-arinkin kohderyhmä ole juurikin pissikset? No onhan ne. Joten älä puhu lissuista, koska itsekin tod. näk. kuulut heihin.


      • lehti eli just

        sitä arin kohderyhmää. keitään hevimiehiähän tämä ei luonnollisesti kiinnosta.


      • argumentointi
        leeperi kirjoitti:

        Idols-arinkin kohderyhmä ole juurikin pissikset? No onhan ne. Joten älä puhu lissuista, koska itsekin tod. näk. kuulut heihin.

        Tunnut itse asuvan tällä palstalla, syitä voi vain naureskellen miettiä. Argumentointisi onnahtelu kertoo paljon sinusta ja kypsymättömyydestäsi.

        Btw. Pelästyisit, jos tietäisit kuka olen...


      • leeperi
        argumentointi kirjoitti:

        Tunnut itse asuvan tällä palstalla, syitä voi vain naureskellen miettiä. Argumentointisi onnahtelu kertoo paljon sinusta ja kypsymättömyydestäsi.

        Btw. Pelästyisit, jos tietäisit kuka olen...

        "Btw. Pelästyisit, jos tietäisit kuka olen..."
        Aivan varmasti.


    • tulen pitämään

      Mä en ole vielä koskaan tietääkseni pitänyt sellaisista levyistä, joita kriitikot ylistää. Ainoa kerta, jolloin olin samaa mieltä kriitikon kanssa oli Panu Larnoksen levyn arvostelu plazalla.

      Tuossa arvostellussahan ei tosin ole mitään negatiivistakaan. Se tärkein, eli ääni on jopa saanut kehuja ja vertaus Dickinsoniinhan on jo sinänsä aivan omaa luokkaansa. Se, että jo verrataan siihen kertoo kriitokon huonosta asiantuntemuksesta.

      • HuitHuppeli

        Lehtien toimittajat / musikkitoimittajat, samoin radion vastaavat saavat levyn yleensä "uunituoreena" ennen normaalia julkaisupäivää, jotta voivat kirjoittaa arvostelut lehtiinsä tai radioon.

        Normikäytäntö.


    • parhaimmillaan

      Keepers of the Night....Whitesnakea?Ilmiselvää??
      Johan selvis "toimituksen" tietotaso. Taisi olla ehta pissis asialla.

    • pikkutyttöjä

      Kaisaniemestäkin kuullun perusteella just ne pikku kiljukaulat kuuntelee Aria mieluiten. Mutta ei ne kovin kauan jaksa ja ketäs sitten jää jäljelle?

      • isot....

        tytöt. Kato ne osaa päätellä ihanitse onko musa hyvää vai ei. Siinä ei paljoo kriitikot pysty vaikuttaa!


    • muka aito

      Miks ei muilta oo tullut vielä arvosteluja??

      • ...etukäteen

        Se oli niillä valmiiksi kirjoitettuna jo etukäteen. Jääpähän paremmin aikaa ajankohtaisille meikki- ja seurustelujutuille.


    • Anonyymi

      ari koivusen debyyttistudiolevylle oon antanut rymin musasivulla 2/5 eli minun makuuni vaikka onkin melodista musaa niin aika persoonatonta ja nämä on kuultu aiemmin eli silloin kun levy aikoinaan ilmestyi markkinoille, siis ari koivusen debyyttilevy, niin oma tunne oli se, että tämmönen levy on tehty aiemminkin, että ihan liian persoonaton ja ei ollenkaan omaperäisyyttä, mutta toki laadukasta laulamista ja soittoa ja melodioita paljon joten välttää pohjanoteerauksen, mutta yllätyksettömyyden takia annan vain 2/5 ja se on harmi että ari laulaa näin yllätyksetöntä ja tylsää sekä liian kaupallista musamateriaa, koska hänellä on huippulahjat laulamiseen eli taidot menee (osittain) hukkaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      68
      1713
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1411
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1232
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1204
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1106
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      869
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      835
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      191
      766
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      97
      759
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe